Beantwoorden
Avanti
Experienced Weetjesweter
On a roll... A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Verbruik buiten abonnement na 1 jaar vooruitbetaling

1000032615.jpg

1000032615.jpg

1000032614.jpg

1000032613.jpg

 Na het aanvragen van 1 jaar vooruitbetaling heb ik opeens mobiel verbruik buiten abonnement en zou ik teveel piek verbruik hebben bij mijn vast internet. Dit terwijl ik een one for one abonnement heb.

76 reacties
LaurenceDDW
Moderator
Een bus vol! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

Dit is inderdaad off-topic, @janne_man. Laten we ons vooral focussen op het issue met de aanrekening zelf. Zo houden we het overzichtelijk, dankjewel! 😊

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewLaurence | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Avanti
Experienced Weetjesweter

Ik vind dat helemaal niet off-topic.

Het feit dat dit inderdaad niet alleenstaand is en niet opgelost geraakt raakt zegt genoeg.

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Elk probleem is een probleem te veel zeker als premium aanbieders zou dit vlugger moeten opgepakt worden

Neem contact via whatsapp

https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html

Avanti
Experienced Weetjesweter

@luc55 dat was het eerste wat ik deed toen ik merkte dat het fout liep. Daarna talloze keren gebeld en naar Telenet winkel geweest waar ze uiteindelijk niets kunnen doen. Uiteindelijk gebeld naar het nummer voor opzegging abonnement. Steeds te horen gekregen dat het in orde is. Maar daarvan niets te zien via een duidelijke mail of reset van de app. Kortom geen duidelijkheid antwoord dat het probleem wel opgelost is.

Peter2024
Experienced Beetjesweter
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Whatsapp dat werkt niet , 2 keer geprobeerd en altijd pas na 24 uur reaktie . Altijd zelfde standaard antwoorden met de schuld bij mij te leggen.

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Je moet blijven vragen die standaard antwoorden zijn een robot blijf verder vragen na een tijd lukt het wel

luc55
Freshman Meesterweter

Je hebt alles geprobeerd

Je zal contact moeten nemen met ombudsdienst telecom

https://www.ombudsmantelecom.be/nl/

Zet er alles duidelijk in en vanaf je het probleem hebt datum en alles ook de whatsapp berichten

Als alles opgelost is zullen ze een credit nota maken

Avanti
Experienced Weetjesweter

Ik heb reeds klacht neergelegd bij de ombudsdienst die deze volledig ontvankelijk heeft verklaard. Zal deze week wel nieuws krijgen. Ben wel van plan om te veranderen van operator. Zo geklungel pik ik niet.

luc55
Freshman Meesterweter

Dat begrijpen we wel

FilipD
Ex-Moderator
Waar zijn die handjes? WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Hey @Avanti 

Ik kan je zeker begrijpen dat de frustratie hoog oploopt. @Suzy heeft hier achter gezeten, en we kunnen al meegeven dat er inderdaad wel wat problemen zijn rond het één jaar vooruitbetalen rond de nieuwe ONE-bundels. Hier wordt nu ook prioriteit aan gegeven, dankzij jullie meldingen. Ik hoop dan oprecht dat het snel opgelost geraakt. 

Voor iedereen die het issue ervaart, moet ik wel vragen om de klantendienst te te contacteren. Zij linken jouw dossier dan aan het onderzoek. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Avanti
Experienced Weetjesweter

Ik begrijp gewoon niet hoe zoiets mogelijk is. Het enige wat verandert is, een abonnement per jaar in plaats van per maand betalen. Inhoudelijk mag er niets aan veranderen. Wat het ergste is, de zo gebrekkige communicatie met de klantendienst en het ongewisse waar je als klant mee wordt geconfronteerd.Ondanks beloften dat het in orde zou zijn merk ik er niets van in de app of mijn Telenet.

Dit is ongehoord en dit na 23 jaar klant zijn.

Peter2024
Experienced Beetjesweter
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Ik heb telenet al op 29 december verwittigd dat ik niet alleen ben 

En zoals bij al de bedrijven geen feedback.geen reaktie op een klacht 

Ik weet nu al dat ik eind van de maand weer lan bedelen om alles te crediteren. Hopenlijk wel sneller en weer geen 3 uur en 5 personen.

Als het nog lang duurt zal ik mijn collegas is op de hoogte brengen , ik werk voor mediahuis.

Avanti
Experienced Weetjesweter

Waarom wachten? Doen zou ik zeggen. Telenet is een groot bedrijf. Ik werk voor een klein bedrijf. Mochten wij zo praktijken uitvoeren, kunnen we binnen de kortste keren onze boeken sluiten.

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

In een klein bedrijf zal dat niet voorvallen. Het gebeurt redelijk wat bij grote bedrijven. Er is onvoldoende overzicht, te veel gesplitst over verschillende bevoegdheden, te veel aannemers en onderaannemers, te veel vraag naar aanpassingen van het aangeschafte product, ...

luc55
Freshman Meesterweter

Dit zal een automatische systeem zijn 

Nu wel het geld is niet verloren alleen te vroeg afgehaald of extra dat niet juist is

Voor veel mensen zal het geen probleem zijn er wordt niet extra gevraagd en prijs stijgingen heb je dan niet met vooruitbetalen

En foute zaken gewoon melden dat komt wel goed met een credit nota of trekken van totaal bedrag af