24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Na het aanvragen van 1 jaar vooruitbetaling heb ik opeens mobiel verbruik buiten abonnement en zou ik teveel piek verbruik hebben bij mijn vast internet. Dit terwijl ik een one for one abonnement heb.
Dit is inderdaad off-topic, @janne_man. Laten we ons vooral focussen op het issue met de aanrekening zelf. Zo houden we het overzichtelijk, dankjewel! 😊
Ik vind dat helemaal niet off-topic.
Het feit dat dit inderdaad niet alleenstaand is en niet opgelost geraakt raakt zegt genoeg.
Elk probleem is een probleem te veel zeker als premium aanbieders zou dit vlugger moeten opgepakt worden
Neem contact via whatsapp
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
@luc55 dat was het eerste wat ik deed toen ik merkte dat het fout liep. Daarna talloze keren gebeld en naar Telenet winkel geweest waar ze uiteindelijk niets kunnen doen. Uiteindelijk gebeld naar het nummer voor opzegging abonnement. Steeds te horen gekregen dat het in orde is. Maar daarvan niets te zien via een duidelijke mail of reset van de app. Kortom geen duidelijkheid antwoord dat het probleem wel opgelost is.
Whatsapp dat werkt niet , 2 keer geprobeerd en altijd pas na 24 uur reaktie . Altijd zelfde standaard antwoorden met de schuld bij mij te leggen.
Je moet blijven vragen die standaard antwoorden zijn een robot blijf verder vragen na een tijd lukt het wel
Je hebt alles geprobeerd
Je zal contact moeten nemen met ombudsdienst telecom
https://www.ombudsmantelecom.be/nl/
Zet er alles duidelijk in en vanaf je het probleem hebt datum en alles ook de whatsapp berichten
Als alles opgelost is zullen ze een credit nota maken
Ik heb reeds klacht neergelegd bij de ombudsdienst die deze volledig ontvankelijk heeft verklaard. Zal deze week wel nieuws krijgen. Ben wel van plan om te veranderen van operator. Zo geklungel pik ik niet.
Dat begrijpen we wel
Hey @Avanti
Ik kan je zeker begrijpen dat de frustratie hoog oploopt. @Suzy heeft hier achter gezeten, en we kunnen al meegeven dat er inderdaad wel wat problemen zijn rond het één jaar vooruitbetalen rond de nieuwe ONE-bundels. Hier wordt nu ook prioriteit aan gegeven, dankzij jullie meldingen. Ik hoop dan oprecht dat het snel opgelost geraakt.
Voor iedereen die het issue ervaart, moet ik wel vragen om de klantendienst te te contacteren. Zij linken jouw dossier dan aan het onderzoek.
Ik begrijp gewoon niet hoe zoiets mogelijk is. Het enige wat verandert is, een abonnement per jaar in plaats van per maand betalen. Inhoudelijk mag er niets aan veranderen. Wat het ergste is, de zo gebrekkige communicatie met de klantendienst en het ongewisse waar je als klant mee wordt geconfronteerd.Ondanks beloften dat het in orde zou zijn merk ik er niets van in de app of mijn Telenet.
Dit is ongehoord en dit na 23 jaar klant zijn.
Ik heb telenet al op 29 december verwittigd dat ik niet alleen ben
En zoals bij al de bedrijven geen feedback.geen reaktie op een klacht
Ik weet nu al dat ik eind van de maand weer lan bedelen om alles te crediteren. Hopenlijk wel sneller en weer geen 3 uur en 5 personen.
Als het nog lang duurt zal ik mijn collegas is op de hoogte brengen , ik werk voor mediahuis.
Waarom wachten? Doen zou ik zeggen. Telenet is een groot bedrijf. Ik werk voor een klein bedrijf. Mochten wij zo praktijken uitvoeren, kunnen we binnen de kortste keren onze boeken sluiten.
In een klein bedrijf zal dat niet voorvallen. Het gebeurt redelijk wat bij grote bedrijven. Er is onvoldoende overzicht, te veel gesplitst over verschillende bevoegdheden, te veel aannemers en onderaannemers, te veel vraag naar aanpassingen van het aangeschafte product, ...
Dit zal een automatische systeem zijn
Nu wel het geld is niet verloren alleen te vroeg afgehaald of extra dat niet juist is
Voor veel mensen zal het geen probleem zijn er wordt niet extra gevraagd en prijs stijgingen heb je dan niet met vooruitbetalen
En foute zaken gewoon melden dat komt wel goed met een credit nota of trekken van totaal bedrag af