42048
netweters
|
18500
gesprekken
|
19990
vragen
|
ik krijg nog steeds de melding "triiing is gestopt". Werkte nochtans verleden week zonder probleem. Heb de app verwijderd en terug geïnstalleerd maar is nog steeds hetzelfde.
Ben je met dat toestel aangemeld?
Kijk in mijn telenet eens na of je aangemeld bent, hoeveel toestellen er aangemeld zijn en ontkoppel daar eventueel een toestel.
Groeten
@igvfer schreef:
Heb ik hier al niet ergens gelezen da er sinds de release van afgelopen WE problemen zijn?
@igvfer, er waren inderdaad problemen. Gisteren ochtend is er een nieuwe Triiing app live gekomen in de Google Play Store, die app werd geverifieerd en werkt stabiel. Download dus zeker de laatste versie (3.24.6.2) uit de store!
heb deze morgen nog telefoon gekregen van telenet. probleem is alleen met android gebruikers. het heeft geen zin om app opnieuw te laden. we moeten gewoon wachten tot telenet het probleem opgelost krijgt. ze kunnen niet zeggen wanneer.
@husa schreef:heb deze morgen nog telefoon gekregen van telenet. probleem is alleen met android gebruikers. het heeft geen zin om app opnieuw te laden. we moeten gewoon wachten tot telenet het probleem opgelost krijgt. ze kunnen niet zeggen wanneer.
Dit probleem werd gisteren reeds opgelost. Ik heb niets verwijderd, gewoon de update gedaan en het werkte terug.