Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

beste , 

Doet telenet dit jaar mee aan de iPhone 15 (pro) pre-order , hier kan ik nog niets over vinden? 

groeten

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Iphone 15 pre-order

 

70 reacties
DeMMi
Moderator
Berichten: 16
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Tien op tien!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

We hebben goed nieuws, @Ex-Netweter ! Vandaag zal je vanaf 14u00 de nieuwste iPhone 15 kunnen pre-orderen via de Klantenprijs-pagina! 😀 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDeMMi | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Kan u Mij een link geven deze is nergens te vinden ? 

Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

https://www2.telenet.be/residential/nl/toestellen/toestellen-overzicht#/category=Smartphones/pageNo=...

hopelijk werkt deze link voor jou, net gezien dat iPhone 15 pro 128gb niet beschikbaar is 😮 

fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Heeft iemand eigenlijk ervaringen met een nieuw toestel te bestellen via de Telenet website? 

Ik heb als Telenet klant interesse om de APPLE IPHONE 15 PRO 128GB NATURAL TITANIUM aan te kopen. 

De release van dit toestel is op vrijdag 22 september.

Bestaat de kans dat ik diezelfde dag mijn toestel in mijn bezit heb of kan het zijn dat ik nog geruime tijd moet wachten? 

Ex-Netweter
 

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Telenet heeft geen toestellen op voorraad, ik lees dat Telenet pas vanaf 27 oktober de toestellen kan uitleveren.

Je betaalt meteen, dus je bent je geld mogelijks meer dan een maand kwijt zonder zicht op de levering van het toestel.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?


@Ex-Netweter  schreef:

Telenet heeft geen toestellen op voorraad


Dat is nu eenmaal hoe een pre-order van een niet uitgebracht product werkt.


@Ex-Netweter  schreef:

 ik lees dat Telenet pas vanaf 27 oktober de toestellen kan uitleveren.


Waar lees je dat exact? Op de website zegt Telenet namelijk vanaf 22/09. Het zou nogal misleidend zijn die datum te adverteren als ze weten dat ze de eerste maand niet kunnen leveren?

 


@Ex-Netweter  schreef:

Je betaalt meteen, dus je bent je geld mogelijks meer dan een maand kwijt zonder zicht op de levering van het toestel.


Het moet wel gezegd zijn, dat dit hier al vaak gemeld is, ook zonder pre-orders. Helaas, echt betrouwbaar kan je de Klantenprijs webshop dus niet meteen noemen. @fieldoxide 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?


@WG94  schreef:


@Ex-Netweter  schreef:

 ik lees dat Telenet pas vanaf 27 oktober de toestellen kan uitleveren.


Waar lees je dat exact? Op de website zegt Telenet namelijk vanaf 22/09. Het zou nogal misleidend zijn die datum te adverteren als ze weten dat ze de eerste maand niet kunnen leveren?



https://x.com/eozt1_/status/1702674428906049649
https://x.com/BrechtBielen/status/1702666323283620064

Laconieke reactie van Telenet:

Oei, ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is om alsnog zolang te moeten wachten, Brecht. Maar de levering wordt bepaald voor de fabrikant.

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

We weten dat er altijd een risico aan zit dat je moet wachten maar je hebt wel korting ontvangen

Je zal zelf de keuze moeten maken of wel afhalen in de winkel op 22 september zonder korting

De grote winkels zullen wel een stock hebben dus op tijd zijn

Er zijn al problemen met stock van sommige modellen en kleuren maar dit is elk jaar het zelfde probleem

Maar we zullen vrijdag onze telefoon hebben zonder een grote korting

https://nl.techwar.gr/137045/ektimiseis-apostolis-iphone-15-pro-kai-pro-max-eos-ton-oktovrio/

En wachten tot einde oktober valt nog mee

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Bij Apple zelf zijn de 15 & 15 Pro inmiddels ook al opgeschoven naar oktober, sommige Pro Max modellen zelfs naar november.

Dat terzijde, het zou wel zo normaal zijn dat Telenet een realistische levertijd weergeeft voor je besteld. Kan daar voor gezorgd worden @Suzy @Moderator


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Enig idee welke winkels waarschijnlijk een voorraad gaan hebben? 

Spreken we dan bijvoorbeeld over Vandenborre, Krefel, Fnac? 

jazzzper
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Alles op zijn plek! Nog geen reader's digest? :-)

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Ik heb gisteren de iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium besteld als pre-order. Ondertussen is het geld al van mijn rekening gegaan, maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail van Telenet gekregen (is dit normaal?). Dus ik vrees dat ik hem volgende week niet zal hebben.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Vandenborre en  Fnac hebben de zelfde stock komt uit sint pieters leeuw

Van krefel weet ik niet veel regelmatig toch stukken niet op stock

Ik zou voor Vandenborre gaan  hou er wel rekening mee iphone 15 pro max 1tb minder op stock is

tegen maar 512gb en zwarte zullen er meer van zijn heeft de verkoper vertelt

Voor de rest wordt er niet veel over verteld ik denk dat ook niet alles weten

Wat wel op viel dat bij amazone er maar 2 modellen binnen zijn de gewone en de plus van de rest nog niets te zien

Er zijn wel te korte dat weet ik is niet nieuw elke keer zelfde verhaal

Classicmini
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

ik heb de 15 pro besteld op vrijdag 15/09 en in de order bevestiging staat 27/10. 

dus even geduld is de boodschap 😬

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?


@WG94  schreef:

Bij Apple zelf zijn de 15 & 15 Pro inmiddels ook al opgeschoven naar oktober, sommige Pro Max modellen zelfs naar november.

Dat terzijde, het zou wel zo normaal zijn dat Telenet een realistische levertijd weergeeft voor je besteld. Kan daar voor gezorgd worden @Suzy @Moderator


Als je via Telenet een Pre-order plaatst dan krijg je als klant een Track&Trace-link opgestuurd om het pakket op te volgen. In het verleden bleek al vaak dat de lancering van een nieuwe iPhone voor heel wat enthousiasme en een groot aantal bestellingen zorgde. Soms zoveel dat Apple zelf niet kon volgen met de uitlevering ervan. Daardoor is het moeilijk om een verwachte levertijd mee te geven. Telenet zal wekelijks bekijken welke leveringen ze verwachten en klanten dan proactief een mail sturen met een geschatte wachttijd. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.