Beantwoorden
ErikC
Experienced Weetjesweter
Wereld gedichtendag Star Wars Day It's your ninth party! Jij bent af!

Apart wifi gasten netwerk

Ik weet dat deze vraag reeds gesteld geweest is en dat een apart gastennetwerk toen niet op de radar stond bij Telenet.

Dus een herhaal vraag voor de Telenet moderatoren ….
Wanneer krijgen Telenet klanten de beschikking over een apart gasten netwerk ? 
Het is eigenlijk echt niet meer van deze tijd dat deze functie niet beschikbaar is. Ik zit nu bij mijn zoon die Orange-klant is en hij heeft bij Orange wel een gastennetwerk. Ik dacht dat Telenet het premium merk is zoals men mij steeds voorhoud wanneer de prijzen stijgen. 

En om heel eerlijk te zijn … ik wil het niet gebruiken voor echte gasten want die betrouw ik wel. Ik wil een aantal toestellen op het gastennetwerk hangen en dus gescheiden van mijn basis computerinfrastructuur. Dit is common sense in het kader van basis beveiliging.
Dus ook daarom, kom a.u.b. met die basisfunctie Telenet. We betalen genoeg voor basisfunctionaliteit en jullie beloven steeds meer te doen dan de basis van de concurrentie (zelfs de interne zoals Orange). 

6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@ErikC 

Ooit zal dit wel eens komen maar wanneer geen idee. Je kan als tussen oplossing een eigen router aankopen dan kan je dit wel instellen als je hier echt de nood aan hebt. Je betaald er voor ja maar dan koop je ook een premium merk , net zoals je voor Telenet ook premium betaald. Het is wel elke keer zo dat de prijs stijgingen erin betrokken worden en ja de concurrent heeft dat ook en je betaald daar minder voor de prijs. Dus er is de mogelijkheid Orange te nemen , geen premium prijs maar wel elk jaar de prijsstijging en je hebt het gastennetwerk of wel een eigen router waar je uiteindelijk ook voor betaald. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

De mensen die dit graag zouden willen hebben moeten de vraag aan Telenet stellen 

https://www2.telenet.be/residential/nl/contact.html 

Als er genoeg vraag naar is zal dit komen of het nu nog zal zijn nu dat je eigen modem kan gebruiken en daar zit alles op wat je nodig hebt 

Je kan de vraag stellen je kan een ja of neen krijgen of binnenkort 

ErikC
Experienced Weetjesweter

Dag Luc,

Ik hoop met de vraag hier te lanceren dat

1. de Telenet moderatoren ook intern dit aankaarten

2. mensen die dit ook willen van zich laten horen.

Daar moet deze community toch ook voor dienen. Neen ... ?

ErikC
Experienced Weetjesweter

Dag Patrick,

ik vind niet dat we voor deze basisfunctionaliteit moeten beginnen met eigen routers. De Telenet router kan dit. Het is voor Telenet om de correcte instellingen op te zetten. Voor business klanten kan dit al. Dus ... ?

Mechelen
Professional Weetjesweter
On a roll... Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Wat jij vindt, doet er voor Telenet niet toe. Je bent 1 klant op meer dan 1 miljoen.
Telenet biedt deze functie niet aan en zal dit ook niet aanbieden.

Als je deze functie wil, kies je een provider die dit wel aanbiedt of koop je zelf een Wifi-router.
Het leven is veel plezieriger als jij je leven aanpast aan wat jij zelf wil.
Providers passen hun diensten aan op eigen initiatief, niet op vraag van een individuele klant.

Marc9820
Freshman Veelweter
Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Bij Ziggo doet men dat met een aparte app Smartwifi:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/apps/smartwifi-app