25.459
netweters
|
157.145
antwoorden
|
21.233
vragen
|
Vooreerst: ik weet dat dit geen Telenet support kanaal is, maar ik ben gedurende de laatste maanden zo gefrustreerd geraakt van de service van Telenet, en wil eens polsen naar gelijkaardige ervaringen. En misschien leest er bij Telenet wel iemand mee, die dit intern kan melden 😉
Concreet:
Maar bij dat laatste (het netwerk team) wringt het schoentje. Eén keer is het netwerkteam op pad gestuurd, maar die zijn vertrokken zonder iets te doen. Ze hebben toen zelfs niet aangebeld. Als ik dan terugbel (al talloze keren) naar de Telenet helpdesk, is de boodschap steeds dat zij zelf het netwerk team niet kunnen inboeken, maar dat er altijd eerst een normale Telenet technicus moet langskomen, die dan moet proberen om het netwerk team in te schakelen.
De Telenet technicus (nr 3) heeft gisteren minuten lang staan roepen aan de telefoon om dat toch maar voor gedaan te krijgen. Hij zei dat het heel zelden lukt om dit team in beweging te brengen, omdat ze in het verleden meermaals zijn moeten opdraven voor zogezegde technische problemen waar zij niets aan konden doen.
Het lijkt me, op basis van wat ik merk de laatste maanden, dat het Telenet netwerk team (vanuit hun ivoren toren?) minachtend neerkijkt op de gewone technici en helpdesk en hun meldingen niet serieus neemt, en zelden of niet op pad willen gaan.
Ik, en talloze andere Telenet klanten in de straat (Oudebaan in Bierbeek) zijn daar nu de dupe van.
Ik ben altijd een tevreden klant geweest, maar nu wil ik zsm weg. Moest er hier al fiber (van Fiberklaar) in de straat liggen, was ik al weg.
Wie heeft ook gelijkaardige ervaringen?
Ik ondervind momenteel gelukkig geen problemen. Maar ik vrees dat het onderbrengen van het netwerk in Wyre hier ook een negatief effect op heeft. Is er überhaupt nog een "netwerkteam" van Telenet zelf?
Als klant zou ik escaleren via een klacht (en je buren aansporen hetzelfde te doen) zodat het hopelijk wat hogerop geraakt binnen Telenet.
Je bent zeker niet de enige. Ik heb bij een klant in Geraardsbergen vorig jaar(!) een gelijkaardige ervaring gehad. Onstabiele snelheden en wekelijkse onderbrekingen.
Vandaag is er nog steeds een probleem met het signaal ergens op de coaxkabel en ze vinden het niet.
Ik heb al meerdere klanten naar VDSL gemigreerd tot hun volle tevredenheid. Gedurende 14 maanden zijn die VDSL-lijnen nooit uitgevallen.
Fiber is leuk, maar niet noodzakelijk om tevreden klanten te hebben.