De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen wifi- of 4G-verbinding op iPhone

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Mooi, mooi!

2 weken geleden heeft Telenet een update gedaan en sindsdien kunnen we met onze iPhones niet meer op WiFi of 4g

Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
15 reacties
Highlighted
Professional Superweter
Berichten: 4766
Jij bent af! Opgeruimd staat netjes! Champagne, lezer van het jaar! De gouden postveer is voor jou

@Wer2020  IPhones al eens volledig uit gezet en dan opnieuw opgestart. Dus niet scherm uitzetten maar volledig zodat je terug moet opstarten met je PIN.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Mooi, mooi!

Ja hoor zelfs een paar keer helemaal terug naar de fabrieksinstellingen hersteld , dan heb ik 5 sec WiFi verbinding en dan niet meer 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Superweter
Berichten: 4766
Jij bent af! Opgeruimd staat netjes! Champagne, lezer van het jaar! De gouden postveer is voor jou

@Wer2020  Dan zou ik proberen om mijn Wifiinstellingen in "Mijn Telenet" eens te herbekijken. Vooral het paswoord zou ik aanpassen. Liefst 8 tekens of meer waarvan minstens een Hoofdletter, een kleine letter, een cijfer en een leesteken. Zoiets: Ww2020Thuis+? of FamilieWw+2020.  Je kan wel iets bedenken die leuk en makkelijk te onthouden s voor jullie maar moeilijk te raden door iemand anders. En dan uiteraard opnieuw verbinding maken nadat je de opgeslagen verbinding hebt verwijderd.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Mooi, mooi!

Juist veranderd alles terug opgestart en bij men íphones nog altijd hetzelfde 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Superweter
Berichten: 4766
Jij bent af! Opgeruimd staat netjes! Champagne, lezer van het jaar! De gouden postveer is voor jou

Toch raar dat je en geen mobiel datanetwerk meer hebt en geen Wifinetwerk. Want dat zijn 2 verschillende dingen. Zie je het mobiele netwerk niet meer of wat? Heb ja al eens de klantendienst gebeld om te horen of alle instellingen daar nog juist staan?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 64
Topicwurm! Dat begint te tellen! Goed bezig! Al 25 duimen!

Ik zou eens contact opnemen met de administratie, als ik de vorige post bekijk lijkt mij dit geen technisch maar een toegangs-admin probleem. 015 66 66 66

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Mooi, mooi!

Zal ik morgen is naar bellen dan

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Mooi, mooi!

Bij de klantendienst is alles normaal 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 971
Full speed writing! Bye-bye Google, hello Yougle! Ongelooflijk (maar waar)! Lees je nog iets anders? ;-)

@Wer2020  weet niet of je gezien hebt je vlietuigstand uit te zetten ? 

 

https://www.iculture.nl/tips/problemen-wifi-oplossen/

https://support.apple.com/nl-be/guide/iphone/iph3dd5f213/ios

 

Heb je deze stappen al eens overlopen? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Superweter
Experienced Superweter
Berichten: 3675
De gouden postveer is voor jou De nieuwe Einstein! Netweters’ orakel! It's your third party!

Toch geen Safespot geïnstalleerd?


  Bjørn (sb) | Krak
  I'm here to save you! - Front 242 (Soul Manager)
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Mooi, mooi!

Die heb ik al van dat deze beschikbaar was 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Mooi, mooi!

Bijna 3 uur met de technische dienst aan de telefoon gehangen , krijgen het zo niet opgelost . Als ik naar algemeen info ga bij primair netwerk is Telenet aanbieder Telenet 41.0 ims status staat gesprekken en sms WiFi en 4G staat er nie bij

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Veelweter
Berichten: 170
Warming up? Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Kan je iPhone geen verbinding maken met het internet dan kun je het beste de netwerkinstellingen herstellen via onderstaande stappen.

  • Open Instellingen
  • Navigeer naar 'Algemeen'
  • Tik op 'Stel opnieuw in'
  • Kies voor 'Herstel netwerkinstellingen'

Mobiele internetinstellingen herstellen:

  • Open Instellingen
  • Navigeer naar 'Mobiel netwerk'
  • Tik op 'Mobieledatanetwerk'

Je krijgt nu een overzicht van alle instellingen voor Mobiele data, MMS en persoonlijke hotspot. Onderaan deze instellingen vind je de optie 'Stel opnieuw in', tik hierop om de instellingen voor het mobiele netwerk te herstellen. De instellingen zijn per provider verschillend, iOS haalt tijdens het herstellen de gegevens vanaf de SIM-kaart af. Specifieke instellingen kun je terugvinden op de website van Telenet. Je kan eens proberen om een fabrieksreset te doen en je simkaart nog niet in te steken. Dan probeer je op de wifi te gaan. Lukt dit dan steek je pas de simkaart in.

Als je zegt dat je even op de wifi kan, kan het zijn dat je op dat moment geen settings worden gepushed en nadien wel. 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
Berichten: 3038
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@Wer2020 dit heeft effectief met Safespot te maken. De klantendienst had dit moeten weten, aangezien er hier een algemeen ticket voor open staat. iOS-toestellen hebben na de Safespot (Guard) upgrade van 22/04 problemen met verbinden met WiFi of 4G. Ik heb hetzelfde voor gehad en heb naar aanleiding ervan een onderzoek laten starten en een algemeen ticket laten aanmaken.

Normaal zou het opgelost moeten zijn door Safespot Guard uit en terug in te schakelen. Als dit het probleem niet oplost, geef je jouw gegevens best door via de klantendienst, dan kunnen ze jouw gegevens koppelen aan het algemene ticket.

 

Ik heb zelf tijdelijk de VPN uitgezet om het op te lossen, bij mij was het namelijk niet opgelost door middel van de Safespot Guard even uit te schakelen. En dit via instellingen > VPN > Safespot Guard (info teken) > Verbind op aanvraag uitgeschakeld. 


Hopelijk is dit en oplossing voor je! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden