Beantwoorden
Abdel96
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Internetsnelheid whoppa

Hallo allemaal, ik zie dat telenet zijn downloadsnelheid heeft verhoogd naar 300mbps, nu lees ik ook dat whoppa klanten gewoon op 200mbps blijven, tenzij wij overschakellen naar wigo home, klopt dat.? 

 

Alvast Bedankt 

0 Likes
26 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Internetsnelheid whoppa

@robatoras die opmerking over intrest opstrijken vind ik eerlijk gezegd maar goedkope stemmingmakerij. Alsof Telenet met de huidige intrestvoeten hier rijk van zou worden ...

 

Wigo is nu eenmaal een bundel met van meerdere producten, en dan is het normaal dat alle producten in die bundel starten en stoppen op dezelfde datum. Dat heet administratieve vereenvoudiging.

Het zou me niet verbazen als Telenet hier zelfs wettelijk toe verplicht is als het over het verkopen van een bundel gaat.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Internetsnelheid whoppa


@louishufk  schreef:

@robatoras 

Of je die som naar de bank draagt of vooruit betaald bij Telenet brengt ongeveer evenveel op. 0,0 euro.


Dat durf ik toch te betwisten. Je moet het groot bekijken. Voor 1 klant zal het niet veel uitmaken, maar als je over 1 miljoen klanten spreekt... Waarom denk je dat de banken jouw geld een paar dagen bijhouden als je een overschrijving doet? Money in the bank, letterlijk! Tegenwoordig kan dat sneller... maar dan moet je er extra voor betalen. Om het met de woorden van een vroeger Telenet icoon en (in zijn tijd) "gigagoochelaar" te zeggen: KA$$A! KA$$A!

 

Een voorbeeld, het bedrijf waarvoor ik werk telt zo'n 200 werknemers. Om deze mensen te betalen leent ons bedrijf geld, omdat dat voordeliger is. Het is misschien een kromme vergelijking, maar het toont in mijn ogen aan dat bedrijven er alles aan doen om zo veel mogelijk winst te maken, zelfs al gaat maar om enkele centen per klant. 1 cent per klant is niets, 1 cent per 1 miljoen klanten...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Internetsnelheid whoppa

Hier was de factuur ook ineens 2x zo hoog. Ik snap 100% dat ze de producten willen gelijkzetten, maar dit betaal je inderdaad eenmalig en het is dus een eenmalige kost. Vriendelijke Telenet klantendienst heeft hiervoor 10 maanden lang de huur van de Digicorder afgehouden 👍


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Internetsnelheid whoppa

@robatoras Als je ergens een abonnement neemt is het doorgaans de regel dat je eerst betaalt en daarna pas je het goed krijgt van je abonnement. Als je zaken verbruikt is het normaal dat je het verbruik pas betaalt na de opmeting van het verbruik. 

Telenet doet niets anders dan deze regel volgen. Je abonnementen betaal je (bijna) op voorhand. Het verbruik betaal je achteraf. Dat staat allemaal duidelijk op mijn afrekening. Vermits ik durf te veronderstellen dat mijn afrekening in structuur niet afwijkt van de andere afrekening zal dat bij u ook het geval zijn.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Internetsnelheid whoppa

Dan zal het zo wel zijn,akkoord.Maar hoe zij die berekening maken,is niet voor iedereen weggelegd,dit te controleren.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Internetsnelheid whoppa


@robatoras  schreef:

Dan zal het zo wel zijn,akkoord.Maar hoe zij die berekening maken,is niet voor iedereen weggelegd,dit te controleren.


Daar ben ik wel mee akkoord, het is niet aan iedereen gegeven om dit zonder meer vlotjes te begrijpen....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Internetsnelheid whoppa


@robatoras  schreef:

Dan zal het zo wel zijn,akkoord.Maar hoe zij die berekening maken,is niet voor iedereen weggelegd,dit te controleren.


Inderdaad. Maar toch is het redelijk simpel maar je moet wel er de laatste oude factuur bijnemen en de nieuwe factuur. Dan kan het perfect uitgelegd worden. Maar dan mogen ze bij de facturatie er geen zootje van gemaakt hebben. Ik heb meegemaakt dat ze een nieuwe factuur gemaakt hadden, merkten dat ze het verkeerd gedaan hadden, dit terug gecrediteerd hadden enz. zonder dit ooit aan de klant te sturen, en dan eindelijk een definitieve factuur gemaakt hadden. Dan weet je als klant uiteraard niet meer hoe het zit. Het gebeurde zelden maar soms als er een nieuweling begonnen was op de facturatie liep het mis.

Menselijke fouten gebeuren nu eenmaal.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RVE
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesbeest! Netjes! Leesclubje starten? Pageturner!

Internetsnelheid whoppa

en waarom krijgen we fiber 300......is dit een manier van lichte dwang om over te schakelen naar wigo home☹️😒

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Internetsnelheid whoppa


@RVE  schreef:

en waarom krijgen we fiber 300......is dit een manier van lichte dwang om over te schakelen naar wigo home☹️😒


Je krijgt echter wel iets meer bij WIGO Home; terugkijk-tv is inbegrepen (36u). Ik heb er zo niet meteen een zicht op hoeveel duurder WIGO Home is, maar dacht dat dit ook rond de €82 lag.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RVE
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesbeest! Netjes! Leesclubje starten? Pageturner!

Internetsnelheid whoppa

maar je verliest free phone europe.....bij whoppa is de prijs ook gestegen zoals bij elk abonnement

dus wij verdienen ook fiber 300  vind ik

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Internetsnelheid whoppa

Je kan whoppa gewoon houden,maar dan blijf je op 200/20Mbps

Als je Wigo home zonder mobiel 300/30Mbps neemt ,kost je dat 84,50 euro per maand

Daar kan je ook gratis bellen,ook HDtv en terugkijk TV  is ook een 3 pack.

0 Likes
stevenm1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Internetsnelheid whoppa

zou dan ook goedkopen moeten als je iets in BUNDEL KOOPT

0 Likes