Tomy1974
Experienced Meerweter
Tomy1974
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
25-04-2025
14:16
|
Lid sinds: 26-10-2018
Datum laatste bezoek: 25-04-2025 14:16
Ranking
Experienced Meerweter
02-12-2023
20:18
Hier ben ik terug.
Ondertussen veranderd van Wigo naar One en hierbij ook van Safespot naar Safespot+.
Allemaal actief volgens "Mijn Telenet" en toch nog altijd een probleem met de activatie van de Safespot-App.
... Meer weergeven
24-11-2023
16:28
Goedendag Ondertussen is het probleem met de activatie van de Safespot-app nog altijd niet opgelost. Zelf het lopende dossier heeft Telenet afgesloten wegens geen activiteit ermee. Dus een nieuw dossier laten opstellen en terug al 2 maanden verder zonder enige reactie en oplossing. Het probleem is dat bij het aanmelden van de Safespot-app deze meld dat ik niet op het thuisnetwerk ben. Maar wij zijn verbonden met het thuisnetwerk uit "mijn Telenet". Zolang wij deze Safespot-app niet kunnen activeren hebben wij ook geen controle of dat deze wel werkt en ook geen nieuwe toestellen activeren met de Safespot-Guard. Help Help. de Safespot-Guard
... Meer weergeven
21-10-2023
19:41
2
Goedendag allemaal Ondertussen is het probleem opgelost met behulp van de technische dienst en door de WhatsApp van Telenet. Het probleem kon niet aan de node liggen (zoals gedacht door de installateur), gezien dat via hetzelfde verdeelpunt in het appartement wel al verbindingen werken. Anders had niemand via het verdeelpunt verbinding kunnen hebben en gelukkig was het niet de node. Dat was een anders verhaal geweest en had ook wat langer geduurd. Het was een administratie fout in de aanmelding van het adres, zo simpel. Toch allemaal bedankt voor de verschillende inputs. Tomy
... Meer weergeven
20-10-2023
09:20
Goedendag
Er is een nieuwe installatie gedaan in een nieuw bouw (appartement) en ze krijgen de modem niet aan de praat.
Dit wegens een probleem met de "Node"?
Weet iemand waar dan de fout kan liggen?
In dezelfde blok zijn er al met een telenet aansluiting die werkt, vertrekken van dezelfde verdeler in de gemeenschappelijke ruimte.
Alvast bedankt, Tomy
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Nieuwe installatie werkt niet
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
aansluiting
-
coax kabel
04-08-2023
14:28
Hey Er is al lang een dossier, maar de oplossing blijft uit. Tomy
... Meer weergeven
16-06-2023
13:22
Hey Spijtig genoeg is het probleem met de Safespot nog altijd niet opgelost. Telenet kan al niet zeggen dat ik niet geduldig ben, zonder actief Safespot einde januari 2023. Greetz
... Meer weergeven
08-04-2023
10:32
Goedendag Vorige werk iemand van de technische dienst aan de lijn gekregen en deze stonden voor een raadsel. Maw de safespot is actief op ons account maar niet actief op de modem. Daardoor de vele miscommunicatie erover. Nu alles hopelijk duidelijk uitgelegd en een dossier opgemaakt bij de technische dienst. Tot op heden nog geen reactie gehad. Ben dus eigenlijk al 6 weken aan het afwachten en erger 6 weken zonder safespot dus zonder bescherming. Modem 360 en enkele pods 360 in gebruik. Greetz Tomy
... Meer weergeven
30-03-2023
07:50
Goedendag Suzy Inderdaad, na 5 weken komen ze bij Telenet tot de conclusie dat Safespot wel actief is op ons abonnement. Maar dus niet op onze modem, toch op 25 februari hebben ze toch verklaard dat Safespot wel actief zou zijn op dezelfde modem. Hopelijk gaan ze dit nu snel in orde kunnen brengen. Greetz, Tomy
... Meer weergeven
20-03-2023
11:55
@Suzy Mijn dossier is opgemaakt op 25 februari en toen was de boodschap dat mijn Safespot volledig actief zou zijn op de modem. Toch bedankt voor uw antwoord. Wachten verder af.
... Meer weergeven
17-03-2023
20:32
Hey allemaal, Heeft er iemand ook een probleem met de activatiecode van de Safespot app? Kan deze niet meer activeren omdat er iets misloopt op de modem. Ook zegt de app dat mijn toestel niet verbonden is met ons thuisnetwerk, maar in het begin zegt de app juist van wel. Er is hiervoor ook al een dossier opgestart bij telenet, een 2-tal weken geleden. Maar tot op heden is het probleem nog niet opgelost. Alvast bedankt
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Safespot (Guard)
23-11-2022
12:09
Goedendag Ondertussen geeft de Safespot app terug toestellen die verbonden zijn, maar niet alle toestellen. Zo is er minstens 1 toestel die effectief verbonden is op een bepaald IP-adres maar niet als verbonden word weergegeven in de Safespot-app. Wel in de Telenet-app staat deze wel verbinding als actief. En het IP-adres is ook correct voor dit toestel in de Safespot-app. Telenet is hier ondertussen ook op de hoogte van. Greetz Tomy
... Meer weergeven
16-11-2022
10:51
Goedendag Heb het volgende probleem vastgesteld met de app van Safespot, namelijk dat deze geen verbonden toestellen meer weergeeft in de app. Ondertussen de modem al terug opgestart gehad, de Safespot app verwijderd en terug geïnstalleerd. Gisteren een telefoon gekregen van Telenet zelf (technische ondersteuning op afstand) dat dit een bekend probleem is en dat ze hieraan aan het werken zijn voor een oplossing. De problemen zijn begonnen na het weekend van 5 en 6 november 2022, daarvoor heeft het altijd gewerkt. Er zouden nog mensen moeten zijn met dit probleem? Greetz, Tomy
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Safespot (Guard)
16-05-2021
13:33
Zo is het vermeld op de website. Maar gezien dat we Safespot al hebben, gaat dit niet. Eerst Safespot verwijderen en dan Safespot+ activeren. Daarom had ik contact opgenomen met Telenet (via messenger) en volgens hen zou het niet mogelijk zijn om Safespot+ te combineren met Wigo. Safespot+ heeft enkele opties die voor ons handig zijn. Greetz, Tomy
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 11-03-2025 15:53 | |
2 | 13-02-2025 17:59 | |
1 | 11-02-2025 09:27 | |
2 | 24-09-2024 14:34 | |
2 | 21-10-2023 19:41 | |
1 | 01-03-2020 19:24 | |
1 | 18-07-2020 08:55 | |
1 | 05-05-2020 21:50 | |
1 | 10-06-2020 17:56 | |
1 | 11-06-2020 19:14 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
211 | 11-03-2025 15:53 | |
99 | 11-02-2025 09:27 | |
769 | 12-12-2023 12:09 | |
1356 | 02-12-2023 20:18 | |
2997 | 21-10-2023 19:41 |