Silverwing
Freshman Veelweter
Silverwing
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
24-09-2024
16:45
|
Lid sinds: 22-05-2019
Datum laatste bezoek: 24-09-2024 16:45
Ranking
Freshman Veelweter
14-04-2020
11:06
Het doet me plezier dat er nu plots toch nog mensen zijn met dat probleem.Heb dit al een hele tijd en de enige uitleg die Telenet kon geven is dat het een internet gerelateerd probleem is.De tv box zou kortstondig geen internet krijgen op het moment van opname.De schuld hiervoor zou echt wel aan de installatie thuis liggen.Ofschoon het bij mij al even geleden is nu(hout vasthouden) blijkt het probleem nu wel ernstig genomen te worden.
... Meer weergeven
13-03-2020
21:12
Ja, dat weet ik zelf ook.
... Meer weergeven
10-03-2020
16:38
2
@Silverwing Uw eerste probleem heeft, voor zover ik weet, geen oplossing. Het tweede probleem kan je, met wat goede wil, oplossen. Als je op het ogenblik dat je de opname wil stoppen de opname pauzeert en je noteert de opnametijd, kan je bij herstarten van deze opname met een spraakopdracht naar dat punt van de opname springen. Dat gaat veel eenvoudiger en sneller. Spraakopdracht: xx minuten verder.
... Meer weergeven
04-02-2020
17:57
1
@Steven-E schreef: Casten naar je TV-Box gaat dus niet. Een optie die ik mis op de TV box is bij uitgesteld kijken (Terugkijk TV) het aansluitend programma te bekijken na de vorige uitzending. Dat was makkelijk bij de oude digicorder/digibox. Nu met de TV box kijk je dan na het eerste programma nog even verder naar de volgende uitzending, die stopt dan ergens in het midden. Je kan dan niet verder kijken waar je gestopt bent, maar moet dan via de TV gids die uitzending vanaf het begin herstarten. Ja ik vind dat ook vervelend. Wat ik nu doe is het meteen na het 1ste programma terug in de tvgids gaan en het 2de programma starten. Dat werkt het beste vind ik.
... Meer weergeven
26-01-2020
09:05
@waterrat1978 Alle gemaakte opnames kan je bekijken. Er zijn wel grenzen aan. De Europese grenzen.
... Meer weergeven
29-12-2019
19:57
2
Zolang je niet tevreden bent met de box en indien er een gegronde reden is deze gewoon terugbrengen,je krijgt met de glimlach een andere.Ben zelf aan nummer 4 bezig nadat de vorige allen rare dingen deden.Na de derde vonden ze dat eerst alles bij mij maar eens moest nagekeken worden. Met de glimlach heb ik de technicus onthaald en hem terug buiten gelaten,sindsdien zijn ze bij Telenet eens zo vriendelijk als ik bel.😀
... Meer weergeven
27-11-2019
09:49
3
Ik merk net dat ik hier niet meer op gereageerd heb, mijn excuses! Dit probleem is alvast sinds begin oktober opgelost. Je kan je eigen abonnementen en bladwijzers nu terug zelf beheren via je instellingen. Het menu dat eerst afwezig was, werd opnieuw toegevoegd. 😉
... Meer weergeven
14-11-2019
15:38
@Steven-E schreef: Knap dat er zo geluisterd wordt naar de bekommernissen van de gebruikers. in Nederland althans wel. Daar werken ze nog steeds met testers en een besloten forum. Hier hebben ze alles opgedoekt. Ik heb een probleem maanden geleden doorgegeven ivm ontbrekende/verhakkelde ondertitels (888) bij opnames op de zender Vier. Telenet heeft hier NIETS mee gedaan! Het probleem is er nog steeds...
... Meer weergeven
30-10-2019
13:32
Ik vind het ook wel vervelend dat je altijd iemand anders aan de lijn krijgt waardoor je je verhaal vaak meerdere keren opnieuw moet doen.
... Meer weergeven
19-10-2019
00:55
@Suzy Sorry ik ga je hiervoor blijven aan je mouw trekken want ik vind dit veel te belangrijk en een zeer moeilijke materie om uit te leggen aan de telefoon. Het komt er op neer dat ondertitels voor slechthorenden slechts 3 seconden in beeld verschijnen. Wat in veel gevallen dus te weinig is. Op serverniveau moet er dus iets aangepast worden. Voorbeelden genoeg: Spoed 24/7 elke maandag op 1 Stanley H elke zondag op NPO 3 nu het baanwielrennen op Sporza, Canvas De Slimste mens elke dag op Vier Gert Late Night op Vier Doe er iets aan aub...
... Meer weergeven
19-10-2019
00:50
1
@Suzy schreef: @Ex-Netweter klopt! Ik heb deze ochtend een nieuw topic gestart over de 4.19 update waar je deze nieuwe instelling voor Dolby ook in kan terugvinden. @Suzy Nu nog de veel te snel uit beeld verdwijnende ondertitels bij opnames oplossen en dan ben ik tevreden... Sorry ik ga je hiervoor blijven aan je mouw trekken want ik vind dit veel te belangrijk en een zeer moeilijke materie om uit te leggen aan de telefoon. Het komt er op neer dat ondertitels voor slechthorenden slechts 3 seconden in beeld verschijnen. Wat in veel gevallen dus te weinig is. Op serverniveau moet er dus iets aangepast worden.
... Meer weergeven
15-10-2019
19:44
Box nr 3 was geen lang leven beschoren.Voor wie het mocht interesseren hier een link van een filmpje dat ik maakte bij een poging om mijn tv op het scherm te krijgen.Ondertussen ben ik aan box nr 4, benieuwd wat die gaat krijgen?! https://1drv.ms/v/s!AqjIM_GHA96snhvlVDRTzrV5DFmq?e=BroSFj
... Meer weergeven
02-10-2019
20:13
En de story vervolgt met nog een nieuwtje. Mijn tv box speelt het klaar om een uitzending die pas 2 dagen later word uitgezonden reeds in de lijst van opgenomen programma's te plaatsen, met de datum in de toekomst er netjes voor!Na een zoveelste telefoon naar de technische dienst en 3x resetten (dat is het enige dat ze kunnen) blijft het programma doodleuk staan.Er word iets gezegd over de WiFi die slecht ontvangen word door de box terwijl die via de kabel is aangesloten!Plots word ik doorgeschakeld met een echte technieker die mij verteld dat alle vorige klachten afgesloten zijn omdat ze niet reproduceerbaar waren in hun testlabo.Ze hadden nog enkele vragen voor mij maar vonden het niet nodig ze te stellen.Er word nogmaals een nieuw dossier aangemaakt.Op mijn vraag of de instellingen alleen niet gereset kunnen worden moet de technieker het antwoord schuldig blijven.De man verteld me ook dat ik dan toch niet alleen zou zijn met mijn problemen, er zou weet zijn van nog enkele gevallen war de box raar blijft doen en waar men maar niet vind wat de oorzaak is. Vandaag ontvang ik een mail van Telenet met een link naar de gebruiksaanwijzing van de afstandsbediening als antwoord op de vraag die ik stelde aan de klantendienst. Ik krijg ondertussen alle kleuren van de regenboog.Zal ik dan maar naar Orange stappen?
... Meer weergeven
20-09-2019
08:21
@Theo2 Als het werkt is het OK. Maar met stoppen en starten bedoelde ik wel stroomloos maken. Een echte brainwash dus. Groeten
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 30-07-2022 17:11 | |
1 | 26-07-2022 09:04 | |
1 | 17-07-2022 13:10 | |
1 | 24-06-2022 11:53 | |
1 | 16-07-2022 08:08 | |
5 | 19-01-2022 19:11 | |
1 | 16-03-2021 10:42 | |
1 | 22-12-2020 17:31 | |
1 | 21-12-2020 14:04 | |
1 | 09-11-2020 11:15 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
4923 | 27-07-2022 19:39 | |
2636 | 27-09-2021 12:54 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig