
Expert Moderator
Bjarne
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
29-04-2025
11:33
|
Lid sinds: 30-08-2019
Datum laatste bezoek: 29-04-2025 11:33
Ranking
Expert Moderator
13-05-2024
20:08
4
Laat het ons allemaal gewoon on-topic houden. De vraagsteller van dit topic heeft ook een antwoord ontvangen op de vraag of ondertiteling op BBC First mogelijk is met een CI+ kaart. Dit topic heeft ook een correcte oplossing aangeduid gekregen dus lijkt deze vraag naar mijn mening ook afgerond te zijn.
... Meer weergeven
10-05-2024
15:27
1
Zoals beloofd hebben we deze feedback intern doorgegeven. Onze TV-engineer vindt dit alvast geen slecht idee. Hij heeft het doorgestuurd naar het product-team, zij nemen hier de eindbeslissing over. Een piste dat bekeken zal worden is of ze de pagina 'Wat is er nieuw in versie...' kunnen uitbreiden, deze vind je vandaag al terug op de TV-box onder instellingen > info. Vandaag staat er hier een algemene tekst. Het is dus een idee om deze wat uit te breiden, maar of dit effectief zal gebeuren hebben we geen weet van.
... Meer weergeven
10-05-2024
15:11
@Suzy schreef:
@BillyX schreef:
Ik heb echter een klein foutje ontdekt bij het globaal overzicht van het mobiel verbruik (Mijn Producten > Mobiel). Je kan daar bij het verbruik in het klein al je nummers zien met het verbruik ernaast. Echter wanneer bv een sim kaart maar 80MB heeft verbruik wordt deze hier getoond als 80GB. Wanneer je in detail gaat kijken dan wordt het wel correct getoond als MB.
@BillyX dankjewel om dit te melden, we houden het in de gaten. Zodra we voldoende voorbeelden hebben om er een algemeen onderzoek voor te starten, geven we het meteen door intern aan de collega's. We hebben jouw melding alvast genoteerd.
@BillyX Ondertussen hebben we doorgekregen dat het aangepast is. Vanaf nu zal je terug een verschil zien bij het verbruik in MB en GB op MyTelenet.
... Meer weergeven
10-05-2024
14:36
1
We hebben dit onderwerp en jullie reacties nog een tijdje opgevolgd. We kunnen bevestigen dat de issues die jullie ervaren niet algemeen zijn, maar individueel. Daarom is het niet langer mogelijk om dit te blijven opvolgen via De Netweters, aangezien we via hier geen zicht hebben op jullie persoonlijke dossiers en de status ervan. Ervaar je vandaag nog steeds problemen met jouw Telenet ONE Number en lukt het nog steeds niet om hem zelf te deactiveren dan neem je best contact op met de klantendienst om hier een individueel dossier voor op te maken.
Indien de Telenet ONE Number correct geactiveerd en geconfigureerd is, kan je de status er van raadplegen via MyTelenet bij 'Mijn Producten' > 'Je simkaarten'.
... Meer weergeven
10-05-2024
14:04
2
@Ex-Netweter schreef:
@patrick37 eens heel goed lezen wat ik post 😉 het is algemeen dus zeker niet persoonlijk.
@Ex-Netweter Ook al is het niet persoonlijk bedoeld, is de reactie niet relevant voor dit topic en staat het los op de vraag van @patrick37 . Gelieve hier dus in de toekomst rekening mee te houden.
... Meer weergeven
10-05-2024
13:54
@flip1953 & @Master-Magic Bedankt om dit te melden. We hebben het doorgegeven zodat dit nagekeken kan worden.
... Meer weergeven
10-05-2024
13:36
@Sophie64 Krijg je dan een foutmelding te zien bij het wissen van een mail? Wat kan helpen is om jouw Telenet e-mailadres eens volledig te verwijderen uit jouw mailprogramma en dan terug toe te voegen.
... Meer weergeven
10-05-2024
13:32
@thomasdb Heb je ondertussen al een nieuwe aanrekening ontvangen? Als het effectief dubbel is aangerekend, mag je gerust de klantendienst contacteren. Dan kunnen zij het in detail voor jou nakijken.
... Meer weergeven
03-05-2024
14:43
@WG94 schreef:
@Moderator zou het mogelijk zijn om iemand hier naar te laten kijken? Arte staat nu wel bekend als een tweetalige zender, dus niet zo een rare verwachting.
Ondertussen hebben we vernomen dat de Duitse taal opnieuw beschikbaar is bij opnames op Arte. Kunnen jullie dit even controleren?
... Meer weergeven
03-05-2024
14:37
1
@patrick37 schreef:
@Moderator
Heeft iemand hier al een antwoord over gekregen ?
@patrick37 Momenteel hebben we hier nog geen extra informatie over ontvangen. Ik heb wel net een status update van het dossier gevraagd. Van zodra we meer info hebben, laten we het weten.
... Meer weergeven
28-04-2024
18:01
3
@WG94 schreef:
@Moderator @Bjarne 1919 is niet voicemail maar Ken-je-laatste-beller
@WG94 Woops, mijn fout. Sorry. Titel is aangepast
... Meer weergeven
28-04-2024
15:19
Bedankt voor jullie voorbeelden. Ik heb dit intern doorgegeven zodat dit bekeken kan worden. Van zodra we hier meer informatie over hebben, laten we het jullie weten.
... Meer weergeven
26-04-2024
11:08
@BandR Ik heb het even voor jou nagekeken en zie dat we jouw login nog aan jouw Netweters-account moeten koppelen. Kan je even een privébericht sturen naar @Moderator welk e-mailadres je graag wenst te gebruiken als login? Dan doen we het nodige voor jou.
... Meer weergeven
25-04-2024
10:32
3
@WG94 schreef:
@Moderator @Bjarne weinig nut om dit telefoonnummer te verbergen, aangezien het elders op de Netweters ook vermeld wordt; alsook op de website van Telenet zelf (zie de link in m'n andere post)
@WG94 Bedankt voor de feedback. Ik had er inderdaad niet bij stilgestaan dat dit het voicemail nummer was. Heb het nummer terug toegevoegd aan de tekst.
... Meer weergeven
24-04-2024
10:09
Wanneer had je het extra volume juist aangevraagd en stopgezet? Je kan altijd de Telenet-klantendienst eens contacteren om na te gaan of het extra volume effectief goed is stopgezet.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 11-04-2025 14:53 | |
5 | 06-04-2025 15:19 | |
3 | 05-04-2025 15:21 | |
2 | 04-03-2025 15:51 | |
3 | 04-03-2025 14:25 | |
1 | 11-11-2024 11:53 | |
2 | 24-09-2024 11:44 | |
1 | 19-07-2024 15:02 | |
3 | 31-05-2024 14:07 | |
1 | 31-05-2024 14:24 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1169 | 24-09-2024 11:44 | |
844 | 31-05-2024 14:33 | |
1950 | 31-05-2024 14:07 | |
1862 | 12-03-2024 15:13 | |
998 | 01-03-2024 15:54 |