
Expert Moderator
Bjarne
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
29-04-2025
11:33
|
Lid sinds: 30-08-2019
Datum laatste bezoek: 29-04-2025 11:33
Ranking
Expert Moderator
11-04-2025
14:53
3
@WG94 schreef:
dat lijkt me dus ook van toepassing op "Jaar vooruit betalen". Klopt mijn redenering @Moderator ?
Dat klopt inderdaad wat je zegt, @WG94
... Meer weergeven
06-04-2025
15:19
5
Hey @gdlm_ , het is zeker niet de bedoeling dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad. Of het nu in de week of in het weekend is, de service die je moet ontvangen zou hetzelfde moeten blijven. Verder is het zeker niet oke dat advisors zo maar zaken aanpassen aan jouw abonnenment zonder jouw toestemming. Onze oprechte excuses hiervoor.
We melden dit dan ook graag intern door zodat dit opgenomen kan worden met de advisor in kwestie, want dit is zeker niet oke.
Kan je even jouw klant- en contactgegevens doorsturen hier via een privébericht naar @Moderator ? Dan geven we het door.
... Meer weergeven
05-04-2025
15:24
Is er iemand die @igvfer kan helpen met zijn vraag over het uitsturen van een mailbatch?
... Meer weergeven
05-04-2025
15:21
3
@Arnie schreef:
@Moderatorzouden jullie eens kunnen navragen bij de achterliggende dienst wat deze "beveiligingseisen" precies inhouden?
Gebruikers lopen tegen onderstaande beperkingen aan, zonder verdere informatie hoe dit te voorkomen. Alvast dank.
@Arnie Ik heb het intern nagevraagd wat de beveiligingseisen juist zijn en wat er aan gedaan kan worden om deze melding niet meer te ontvangen. We houden jullie op de hoogte. Bjarne
... Meer weergeven
04-03-2025
15:51
2
@WG94 We hebben doorgekregen dat dit de komende nacht aangepast gaat worden. Vanaf morgen kan je dus de nieuwe naam gebruiken.
... Meer weergeven
04-03-2025
14:25
3
@marcel3X Ondertussen hebben we hier meer informatie over ontvangen.
Het klopt dat in metro's de antenna's via een DAS (Distributed Antenna System) gedeeld worden tussen de operatoren. 1 operator is eigenaar en de andere koppelen in. Telenet koppelt hier dus in op een DAS van een andere operator. We merken in de statistieken dat er voor een aantal dagen mindere gebruikservaring was (tijdens moment van de klachten), maar dit lijkt nu terug gestabiliseerd te zijn. Telenet zal later dit jaar investeren in een 5G upgrade die de gebruikservaring ten goede zal komen.
... Meer weergeven
11-11-2024
11:53
1
@Veerle1969 schreef:
Ik had hier graag een "nieuw onderwerp" over gestart, maar ik vind precies nergens meer de knop "nieuw onderwerp" terug.
Zie die knop ergens verborgen dan?
@Veerle1969 Ik heb van jouw vraag een apart topic gemaakt.
... Meer weergeven
24-09-2024
11:44
2
Momenteel merken we inderdaad hinder op bij de Safespot-app. Klanten krijgen ofwel een foutmelding ofwel een geel scherm waarbij ze niet verder in de app geraken.
De achterliggende dienst van Telenet doet het nodige om dit verder op te lossen. Onze excuses voor de hinder.
... Meer weergeven
19-07-2024
15:02
1
@Kennyv1 Kan je ons even laten weten welke app-versie van Safespot je gebruikt?
Zijn er nog andere leden die dit opmerken?
... Meer weergeven
31-05-2024
14:33
@Ex-Netweter We komen hier graag even op terug.
Onze collega's hebben de nodige aanpassingen gedaan. Dit zou nu gelijk moeten staan voor zowel de CI+ module als op de decoder/TV-box.
... Meer weergeven
31-05-2024
14:24
1
@WG94 schreef:
Het begint een beetje vermoeiend te worden om dit bijna dagelijks te moeten typen 😅 @Moderator
We weten dat het al enige tijd aansleept. We blijven deze topics ook nog steeds opvolgen en komen er zeker op terug van zodra we concrete oplossingen hebben. Voor nu is en blijft de work-around om contact op te nemen met de klantendienst die de portforwarding kan instellen.
... Meer weergeven
31-05-2024
14:07
3
Bedankt om dit te delen, @LordCoeCoe
Het klopt inderdaad dat het 3G-signaal gaat verdwijnen. Daar zijn verschillende redenen voor, maar de grootste is het feit dat 3G verouderd is. Klanten gebruiken het ook minder en minder. Momenteel neemt 3G nog veel plaats in op het netwerk. Door het stop te zetten maken we ruimte vrij die nodig is voor 4G en 5G. Daarmee kunnen klanten namelijk veel beter, sneller en efficiënter bellen, sms'en en surfen.
Klanten die impact gaan merken heeft Telenet in maart al een eerste persoonlijke communicatie gestuurd om hen hiervan te informeren. In juni zullen deze klanten een reminder ontvangen en in augustus een laatste herinnering. Bij de effectieve stopzetting, ontvangen ze er ook nog een sms over.
Ook kan je alle informatie over de stopzetting van 3G terugvinden in deze link.
... Meer weergeven
30-05-2024
09:19
3
@Ex-Netweter schreef:
Volgens dit artikel stopt de Ziggo heel langzaam met het uitschakelen van bepaalde zenders via DVB-C.
@Moderator heeft Telenet ook plannen in die richting op korte termijn?
@Ex-Netweter Goede vraag. Op korte termijn zal DVB-C nog niet uitgeschakeld worden, gezien er nog heel wat klanten gebruik maken van de digicorder en de TV-box via coaxkabel. Op lange termijn kan dit mogelijks wel het geval zijn, maar daar hebben we momenteel nog geen specifieke informatie over.
... Meer weergeven
16-05-2024
14:01
3
@VERTIGO123 schreef:
5908 posts?
je kan het ook echt niet laten om over alles je mening te moeten geven...
je kan daarvoor in therapie gaan...
@VERTIGO123 Ik zie het nut van deze reactie niet en staat ook volledig los van het topic. @patrick37 heeft een punt als hij zegt dat de vraag van de topic starter enkel beantwoord kan worden via de klantendienst en niet via dit platform. De Netweters is en blijft een community waar klanten elkaar kunnen helpen in de mate van het mogelijke. Laat ons dan ook elkaar op een volwassen manier behandelen en niet persoonlijk in aanval gaan. Bedankt om hier rekening mee te houden.
... Meer weergeven
14-05-2024
14:44
1
Ondertussen hebben we hier meer informatie over ontvangen.
De ondertitels worden meegestuurd als Teletekst ondertitels. Die worden door de TV-box getoond met een zwarte achtergrond. Tot februari toonde de TV-box de teletekst ondertitels in een te klein formaat. Er is toen een aanpassing gebeurd waardoor de teletekst ondertiteling omgezet was in een DVB-ondertiteling. Deze werden dan wel in het juiste formaat weergegeven en had een transparante achtergrond.
Ondertussen is het issue met het formaat van de Teletekst ondertitels opgelost en is de workaround er ook afgehaald. Hierdoor krijgt de Teletekst ondertiteling opnieuw een donkere achtergrond.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 11-04-2025 14:53 | |
5 | 06-04-2025 15:19 | |
3 | 05-04-2025 15:21 | |
2 | 04-03-2025 15:51 | |
3 | 04-03-2025 14:25 | |
1 | 11-11-2024 11:53 | |
2 | 24-09-2024 11:44 | |
1 | 19-07-2024 15:02 | |
3 | 31-05-2024 14:07 | |
1 | 31-05-2024 14:24 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1170 | 24-09-2024 11:44 | |
846 | 31-05-2024 14:33 | |
1950 | 31-05-2024 14:07 | |
1863 | 12-03-2024 15:13 | |
999 | 01-03-2024 15:54 |