JonasRT
Experienced Meerweter
JonasRT
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
07-11-2024
19:28
|
Lid sinds: 15-02-2020
Datum laatste bezoek: 07-11-2024 19:28
Ranking
Experienced Meerweter
22-04-2020
16:34
3
Persoonlijk zou ik in jouw situatie gewoon een CI+ module nemen, enkel coax naar TV en geen modem nodig. Kostprijs 1x €69 (aankoop CI+ module) Maandelijks €18,22 (kabelabonnement) Activatiekost 1x €50 (activatiekost) Of je kan ook gaan voor digibox of digicorder (als je wil opnemen). Diensten van Telenet zullen niet aangesloten worden via de fiber van EDPnet, maar je zal een coax kabel van buitenaf moeten hebben (normaal gezien zal deze wel voorzien zijn), op deze coax zal men een NIU aansluiten op deze NIU zijn verschillende aansluitpoorten voor de coax naar je TV toestellen (digibox) en de modem en vanaf deze modem loopt er een UTP naar je digibox/digicorder. Met een CI+ module kan je het gehele modem gedeelte weg houden, enkel coax van NIU naar TV. (ook geen interactiviteit) Voor een Digibox, digicorder, CI+ module heb je geen internet abonnement bij Telenet nodig, voor de TV-box blijkbaar wel. Ik vind het wel vreemd dat Telenet voor tv alleen nu €27 aanrekent vroeger was dit met alleen een CI+ module toch gewoon €15 voor het kabelabonnement of ben ik zo mis? Edit: https://www2.telenet.be/nl/tarieven/tv/ -> kabelabonnement kost €18,22 per maand nu -> €27 is blijkbaar de prijs inclusief de huur van een decoder.
... Meer weergeven
22-04-2020
15:33
1
Ben het helemaal eens met de startpost hier, het zou het internetverkeer ontlasten en het zou eveneens te bekijken zijn door mensen zonder internet (vooral ouderen), en het zou gewoon stukken handiger zijn? Bevoorbeeld op kanaal 30 staat er nu de hele dag een beeld "De leukste programma's van VTM kids JR. kan je kijken op VTM GO", waarom hier HLN live niet op uitzenden? Zou gewoon heel erg handig zijn mocht dit er op komen, vooral voor de ouderen die geen internet hebben die nu gewoon niet kunnen kijken! + Het zou het internet ontlasten?
... Meer weergeven
29-03-2020
23:13
@louishufk Neen, als je wilt klikken staat er i.p.v. afspelen abonneren en als je hier op OK klikt dan krijg je direct de pagina voor een abonement te nemen op Play. M.v.g.
... Meer weergeven
29-03-2020
14:45
@Master-Magic @m-jan20 Bedankt voor jullie reactie's, inderdaad deze show speelt vandaag. Misschien kan @Suzy dit doorgeven en eens laten nakijken, want op een ander forum had ik het ook reeds 2x gelezen, hij had de klantendienst ook al proberen te bereiken via Twitter maar had nog geen reactie gekregen. M.v.g.
... Meer weergeven
29-03-2020
12:54
Hallo,
In de TV theek is er sinds kort een nieuwe #samenerdoor afdeling (door het coronavirus), echter zou alles in deze afdeling gratis moeten zijn? Echter staat er een show bij #samenerdoor van Jaak Vermeire (Vijf voor twaalf) echter staat er hier bij dat ik play moet hebben, terwijl volgens jullie website alles in de sectie #samenerdoor gratis is? Deze show was een tijdje terug wel gratis te bekijken op kanaal 11.
M.v.g.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
tv-theek
27-03-2020
00:28
Waarom doet Telenet dan niet het volgende als men zo graag heeft dat iedereen via mail (digitaal) zijn factuur krijgt, geef dan aan de mensen die kiezen voor een digitale factuur een extraatje, bij de Watergroep krijg je een korting van €10 op je factuur: Korting watergroep. Hierdoor zijn er effectief mensen die overgestapt zijn naar een digitale factuur en die dit anders nooit zouden gedaan hebben (ik ken er zo een aantal). Telenet kan bijvoorbeeld een entertainment pakket geven (of iets anders) als je een digitale factuur neemt i.p.v. op papier, tot die tijd geloof ik niet dat er veel mensen zullen overstappen op een digitale factuur. Persoonlijk vind ik dat iedereen de vrije keuze moet hebben (gelukkig wettelijk verplicht) en dat dit niet automatisch gaat verspringen zoals bij @Friend. Indien men dit gaat doen bij oudere mensen die zeer zelden hun mail's checken gaat men van deze mensen wanbetalers maken omdat ze hun factuur niet ontvangen... M.V.G.
... Meer weergeven
13-03-2020
00:29
@Master-Magic Inderdaad, volledig mee eens laatste jaren meerdere keren gehoord dat voetbal open staat. Voor mij als - niet geïnteresseerde - is dat dus niets waard, men mag ook wel eens iets doen voor de mensen die is iets anders willen zien dan voetbal. Maarja men gaat er mij niet mee overtuigen om het te nemen, een extra zenderpakket zou ik zowiezo al niet nemen daar ik dan 4x kan betalen voor dit op al onze TV's te kunnen zien (CI+ en zenderpakketten delen lijkt wel duidelijk)
... Meer weergeven
13-03-2020
00:01
Bij de AD2000 was dit inderdaad mogelijk (bij de Indi HD decoders destijds ook). Net zoals @louishufk vertelde is het niet mogelijk om de zendernaam op de AD2200 te laten verschijnen, dit komt omdat er in de AD2000 een display zat dat ook tekst kon weergeven, het display van de recentere decoders kan enkel cijfers weergeven.
... Meer weergeven
12-03-2020
23:50
1
@Master-Magic Vorig jaar heeft men Play sports ook eens opengezet en toen was dit effectief zo, vanop mijn TV waar geen eens een CI+ kaartje in zat kon ik naar Play sports kijken (zenders in de 200). Maar voor mij maakt het niet uit daar ik geen interesse heb voor voetbal, toch wens ik jullie veel kijkplezier met de voetbal kanalen.
... Meer weergeven
11-03-2020
19:32
1
Hallo, Heb het bij mij zelf net eens getest op Edge Chromium (heb Yelo play niet meer gebruikt sinds stopzetting Yelo app voor Windows) en eerst kreeg ik ook net zoals jou het bolletje dat bleef draaien (oneindig), na wat testen bleek dat als adblock aanstaat Yelo play niet werkt. Dus indien je een adblocker gebruikt probeer eens met deze uit te schakelen. Indien dit werkt kan je instellen dat je adblocker overal werkt behalve op yeloplay.be M.v.g.
... Meer weergeven
10-03-2020
17:19
@louishufk Ja inderdaad, deze link kan je ook gewoon bereiken door MijnTelenet.be -> aanrekening. Ik had alleen niet verwacht dat dit zou werken daar de melding 'je gegevens worden verwerkt' bleef hangen bij het opslaan. @Friend Dit was zo het geval bij mijn grootouders, we hebben dit toen onmiddellijk aangepast via Mijn Telenet. Misschien had men wel een brief gestuurd als ik het had laten staan maar nog geen half uur na ontvangst van die mail hadden we het al terug aangepast naar post.
... Meer weergeven
10-03-2020
00:24
1
@Master-Magic Dat CI+ modules weinig gebruikt worden daar ben ik het niet mee eens. Hoeveel tweede/derde/vierde TV toestellen zijn niet uitgerust met een CI+ module? Hoeveel ouderen werken er niet puur en alleen op een CI+ (puur uit eenvoudigheid). Ik ken redelijk wat mensen die hun decoder gedumpt hebben voor een CI+ module. De EPG op mijn oude (analoge) Panasonic DVD recorder kon meer dan twee dagen voorruit gaan (weet niet precies niet meer hoe lang meer daar dit systeem al 3 jaar weg is), dit was via Guide Plus+. M.v.g.
... Meer weergeven
10-03-2020
00:22
Hallo, Inderdaad, bij ons heeft men dit ook al een aantal keer proberen te veranderen, wij ontvingen er zelfs geen brief over maar een mailtje. De volgende aanrekening zal per e-mail zijn, direct aangepast in Mijn Telenet en wij ontvangen onze factuur nog steeds per post. Ik weet niet precies meer hoe het opslaan in Mijn Telenet ging maar daar je niet zeker bent of het opgeslagen is zou ik naar de klantendienst bellen, zodat je 100% zeker bent dat het opgeslagen is en je de factuur per post ontvangt. M.v.g.
... Meer weergeven
08-03-2020
23:01
Hallo, Ik dacht dat de uitgebreide EPG informatie via het netwerk kwam op mijn digibox, echter heb ik thuis een decoder staan waar ik geen UTP/powerline naar heb liggen (deze is dus niet interactief en is dit nooit geweest). Deze decoder geeft mij keurig de uitgebreide EPG informatie (echter wel maar 2 dagen voorruit maar wel volledig). Zie foto: Dus ik snap niet goed waarom een normaal TV toestel deze uitgebreide EPG informatie niet kan weergeven en een digibox wel, daar deze informatie toch gewoon op de kabel zit zou dit eigenlijk ook mogelijk moeten zijn voor gebruikers van TV met een kaartje. Zie beide foto's: M.V.G. Jonas
... Meer weergeven
08-03-2020
01:24
4
Hallo, Heb je dit op alle zenders? Je kan alvast eens het volgende nakijken of dolby digital op Nee staat (Instellingen > Digibox/Digicorder > Aansluitingen > Dolby Digital). In de instellingen kan je soms ook HDMI instellingen hebben en dan een optie modus 1 of 2, bij andere TV's heb je ook instellingen voor de HDMI poort waarop je decoder is aangesloten op HDMI 1.4 te zetten of HDMI 2.0 zet dit eens op HDMI 1.4. Wat je ook eens kan testen of het soms werkt op een andere HDMI poort op je TV. Geef anders eens het type nummer van je TV, dan kan ik eens kijken hoe je instellingen in elkaar zitten. MVG
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 18-10-2021 01:16 | |
3 | 28-09-2021 00:27 | |
1 | 20-09-2021 09:25 | |
1 | 16-11-2020 21:18 | |
1 | 20-08-2020 14:14 | |
1 | 20-08-2020 12:06 | |
1 | 19-08-2020 16:28 | |
1 | 27-04-2020 22:02 | |
3 | 22-04-2020 16:34 | |
1 | 22-04-2020 17:09 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1466 | 27-05-2022 00:06 | |
8689 | 18-10-2021 01:16 | |
7079 | 19-08-2020 16:28 | |
12407 | 08-03-2020 01:24 | |
7147 | 28-02-2020 13:31 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig