Royal
Freshman Meerweter
Royal
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
27-04-2025
13:08
|
Lid sinds: 10-08-2020
Datum laatste bezoek: 27-04-2025 13:08
Ranking
Freshman Meerweter
02-06-2024
10:21
Staat er toch al een weekje op, zijn dus werken van lange duur 😂😂😂
... Meer weergeven
31-05-2024
14:22
Sinds een maandje kan men ook via de TV Box inloggen op Apple TV +. De app van Apple TV+ is ook beschikbaar via de TV box. Wat mij opvalt is dat het beeld soms schokkerig overkomt wanneer wij naar deze app kijken via de TV Box en dit integenstelling tot de app behorende bij de TV zelf die wel heel vloeiend is. Is dit nog iemand opgevallen?
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Apple TV+
... Meer weergeven
31-05-2024
12:19
Volgens de klantendienst zijn er inderdaad werken in de buurt gepland en dit kan nog een tijdje duren waardoor deze melding.
... Meer weergeven
31-05-2024
10:53
Als ik op de app My Telenet de Check & Smile start komt hij bij verbinding met het bericht "Wij kunnen je verbinding niet nakijken omdat je geen internet van Telenet hebt" Vreemd daar alles perfect werkt. Ik heb ook eens ingelogd op My Telenet op de PC en hier komt een popup te voorschijn waarin vermeld wordt dat er een algemene storing in mijn buurt is, techniekers zijn al onderweg en ik hoef zelf niks te doen. Dit staat er al een paar dagen. Heeft nog iemand dit?
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: My Telenet
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet-app
21-05-2024
11:33
Klantendienst eens gebeld en het schijnt een algemeen probleem te zijn met playmore.
... Meer weergeven
21-05-2024
09:27
Zie bijgevoegde foto's. De eerste aflevering is via streamz app en de tweede via de TV box. Vreemd?
... Meer weergeven
21-05-2024
09:25
Ik kijk via het streaming menu, open playmore, kies een serie. Als je nu de eerste aflevering wil bekijken dan opent zich de streamz app, bij alle volgende afleveringen gaat het via de TV Box. Dit was nooit is pas sinds vorige week.
... Meer weergeven
21-05-2024
08:50
als ik via streamz kijk is er ook geen issue. Dit is alleen via playmore, de eerste aflevering opent via de streamz app en alle volgende afleveringen gaan via de tv box. Ik kan dit wel veranderen door bij de eerste aflevering te klikken op "Ook beschikbaar op"
... Meer weergeven
20-05-2024
23:36
Ok maar waarom opent zich bij alle series de eerste aflevering via de streamz app en alle andere afleveringen via de tv box. Toch vreemd, dit is mij nu pas opgevallen, was vorige week nog niet. je kunt de eerste aflevering ook openen via de tv box, maar dan moet je eerst via is ook beschikbaar op gaan.
... Meer weergeven
20-05-2024
22:47
Wie kan mij dit uitleggen. In playmore opent de eerste aflevering van een serie zich met S en een pijltje naast. Dit betekent dat de Streamz app zich opstart, er staat wel onder is ook beschikbaar in S waardoor hij onmiddellijk opstart. Alle andere afleveringen hebben dit niet die staan op S en ook beschikbaar in S met pijltje naast. Dit is zeer vervelend. Wat is het verschil tussen beiden S en S met pijltje.
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Playmore
... Meer weergeven
09-05-2024
00:25
Ik ondervind geen vloeiend beeld als ik kijk naar Apple TV+ via de TV Box. Geeft een schokkerig beeld. Beelden per seconden op aan zetten helpt hier niet. Dit fenomeen doet zich alleen voor bij de Apple app, geen problemen met andere apps. Als ik via streaming kijk op de TV app dan is het beeld wel heel goed. Ik heb mij eens ingelogd bij een kennis en ook daar zie je hetzelfde fenomeen. Dan zou ik concluderen dat het bij Telenet ligt. Wat kan hier de oorzaak zijn en heeft nog iemand dit ondervonden?
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Apple TV+ en schokkend beeld
... Meer weergeven
16-04-2024
13:10
Ik begrijp je verhaal niet volledig. Je hebt thuis toch wifi waarvan je zelf zegt dat deze perfect werkt. Dus internet mag geen probleem zijn. Waarom dan internet via mobiele data? 2G,3G,4G en 5G staat toch los van je modem. Bellen via Wifi is helaas de enige oplossing binnenhuis waar je moeilijk verbinding hebt met het mobiele netwerk. Je streamt geregeld van internet naar je TV, normaal doe je dit toch via wifi. Dus nogmaals, jouw probleem blijft mij onduidelijk buiten het feit dat er slechte mobiele data ontvangst is.
... Meer weergeven
16-11-2023
10:20
Hoi Ik had hetzelfde probleem met prime video. Verder kijken was niet te verwijderen, ook al na het beeindigen van het abonnement, bleef staan. TV Box terug naar fabrieksinstellingen brengen is de enige optie.
... Meer weergeven
16-11-2023
09:29
Tanks voor de reacties. Het heeft inderdaad niks te maken of je nu Netflix apart of via een combi pack neemt. Proefondervindelijk ontdekt. Combi is beursvoordeliger, de reden waarom, scheelt bijna 6€. Uit ervaring is het kijken naar netflix via de app op de smart TV de beste optie, echter uit gemakszucht doe ik dit toch via de TV Box. Ik heb wel de beelden per seconde op AAN gezet voor een vloeiend beeld. Dat hierdoor af en toe bij opstarten films of series het beeld voor een fractie zwart wordt is voor mij geen belemmering nu ik weet waardoor dit komt. Het kan toeval zijn, maar ik heb wel het idee dat dit niet bij alle films of series gebeurd. Daar het zoals hier besproken door de framerate komt kan het dan ook zo zijn dat Europese films, cq series hier geen last van hebben? Ik ben nl een scandinavian freak en bij deze films of series heb ik het op zwart springen nog niet gezien, maar nogmaals dit kan toeval zijn.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 18-04-2025 16:22 | |
1 | 06-06-2024 14:05 | |
1 | 04-03-2023 10:44 | |
1 | 30-03-2023 14:40 | |
3 | 08-03-2023 07:00 | |
1 | 24-11-2022 07:57 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1793 | 06-06-2024 14:05 | |
3093 | 13-11-2021 12:15 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig