Jari_Opsomer
Professional Meerweter
Jari_Opsomer
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
03-05-2025
00:37
|
Lid sinds: 06-10-2022
Datum laatste bezoek: 03-05-2025 00:37
Ranking
Professional Meerweter
10-10-2023
17:14
Ik heb een klacht ingediend bij de Ombudsdienst Telecom en het werd hierdoor wel snel opgelost. Ik heb nu de correcte snelheden (na 1 week) en heb een mooie schadevergoeding gekregen. Ik ben in the end tevreden! Antwoord van Telenet (via klacht bij Ombudsdienst Telecom): Helaas werd de internetsnelheid na de productaanpassing niet automatisch aangepast bij de heer Opsomer, waarvoor onze oprechte excuses. Wij delen hierin mee dat dit probleem werd opgelost op datum van 10 oktober 2023. Gezien de klant niet optimaal kon genieten van zijn nieuwe dienst hebben wij besloten een compensatie toe te kennen van 52,31 euro. Dit zal verrekend worden met de eerstvolgende aanrekening van de klant.
... Meer weergeven
09-10-2023
20:50
@Janneke_Dust schreef: en 1 gratis DATASIM Gratis?! Haha, laat me niet lachen. Niets is gratis bij Telenet, daar betaal je voor, wees maar gerust. Net zoals Telenet One Number, die al maanden niet werkt, en waar we ook netjes voor betalen. Alsook mijn ONEup met ONE snelheden. Goed bezig, Telenet.
... Meer weergeven
07-10-2023
16:02
Ik heb hetzelfde, zoveelste, probleem. Vorige week donderdag mijn ONE naar ONEup veranderd. Natuurlijk heb ik weer 'geluk' en loopt het weer mis. Meermaals contact opgenomen zonder oplossing of vergoeding. Klacht ingediend bij de Ombudsdienst Telecom, nu wachten en hopen dat het snel opgelost wordt. Het is echt niet meer normaal! En wanneer gaat One Number werken, Telenet?! Internet is een nutsvoorziening en geen luxe, ik kan ook niet naar de concurrentie omdat er geen Proximus koper/fiber in mijn straat ligt en ik ook problemen had met Orange, degoutant (en al zeker voor zo'n prijzen). Zie ook dit topic.
... Meer weergeven
07-10-2023
16:00
Ik heb hetzelfde, zoveelste, probleem. Vorige week donderdag mijn ONE naar ONEup veranderd. Natuurlijk heb ik weer 'geluk' en loopt het weer mis. Meermaals contact opgenomen zonder oplossing of vergoeding. Klacht ingediend bij de Ombudsdienst Telecom, nu wachten en hopen dat het snel opgelost wordt. Het is echt niet meer normaal! En wanneer gaat One Number werken, Telenet?! Internet is een nutsvoorziening en geen luxe, ik kan ook niet naar de concurrentie omdat er geen Proximus koper/fiber in mijn straat ligt en ik ook problemen had met Orange, degoutant (en al zeker voor zo'n prijzen).
... Meer weergeven
25-09-2023
20:00
Goed, iedereen moet klachten indienen bij de Ombudsdienst Telecom zodat Telenet onder druk komt te staan!
... Meer weergeven
25-09-2023
19:35
Ik heb ook meermaals contact opgenomen met Apple Support en zij zeggen dat het aan Telenet ligt. Ze zouden niet voldoen aan vereisten, en hebben zaken nog niet in orde gebracht.
... Meer weergeven
25-09-2023
19:33
Zie volgende topics: - Re: Deactivatie esim (WatchOs 10.0.1 , iOS 17) - De Netweters - eSIM werkt niet meer op Apple Watch Ultra - De Netweters - Opgelost: Re: eSIM & Roaming - De Netweters (niet opgelost!) - ... Voor de duizendste keer, ik verwacht een antwoord en natuurlijk een oplossing van Telenet. Ze lezen alles, maar negeren het gewoon. Dit is schandalig. Een klacht bij de Ombudsdienst Telecom heeft ook niks geholpen. IK HEB NOOD AAN DEZE DIENST, WAARVOOR IK BETAAL!
... Meer weergeven
25-09-2023
09:11
Bij mij hetzelfde, het is echt niet meer normaal. Wat een 'bedrijf'.. Ze hebben geluk dat er geen fiber/koper in m'n straat ligt.
... Meer weergeven
23-09-2023
21:23
Zie hier en hier ook de andere topics. Los het op!!! Hoe is het legaal om al maanden dit als dienst aan te bieden als het al maanden niet werkt?! We betalen ervoor, het zin in ons abonnement. De 'communicatie' van Telenet is ronduit belachelijk.
... Meer weergeven
30-08-2023
16:58
1
Allemaal leuk en wel, maar waarom krijgen de noodzakelijke diensten en platformen die niet werken geen voorrang? Rare keuze om dit prioriteit te geven, fix aub eerst eens "Mijn Telenet" (werkt voor geen ene meter bij mij), jullie website in zijn geheel (heeft men een NASA pc voor nodig om deftig te laden), de eSIM op smart watches, ... (kan nog wel ff doorgaan). Jammer dat er nog steeds in mijn straat en buurt een monopoly is (geen PX, zelfs geen koper hier). Wat een grap.. Maar ja, zoals altijd zal dit genegeerd worden en zal TV & entertainment prioriteit zijn.
... Meer weergeven
23-08-2023
20:48
1
Telenet One Number (dus eSIM voor smartwatches) werkt al een tijdje niet meer/zeer slecht. Verwacht er dus niet veel van op dit moment, het is zéér instabiel en werkt voor geen meter meer bij mij. Ik heb een klacht ingediend bij de Ombudsdienst Telecom met als antwoord van Telenet dat ze op dit moment kampen met technische problemen (nog steeds...) en dat de klacht on hold gezet wordt. Ze mogen ook eens eSIM voor gewone simkaarten gaan aanbieden - dat wél werkt - want ik heb nood aan dual sim. Zie ook dit gerelateerde topic.
... Meer weergeven
30-07-2023
15:57
Mijn telemeter werkt in z'n geheel niet, alsook de Mijn Telenet app, ik kan daar geen mobiel noch vast verbruik raadplegen. Pff..
... Meer weergeven
30-07-2023
11:04
Ja deze zal gewoon overschakelen naar de andere, de verschillende kaarten worden één geheel. Ook is Google Maps veel handiger dan gewoene GPS toestellen omdat deze ook info van bedrijven downloadt met bijhorende openingsuren, telefoonnummers, ...
... Meer weergeven
27-07-2023
19:50
Ik had een week geleden ook hetzelfde probleem, ik heb een klacht ingediend bij de Ombudsdienst Telecom en toen werd er wel naar gekeken. Toestel opnieuw besteld (dan wel geleverd) en geld teruggekregen.
... Meer weergeven
22-07-2023
12:31
Waarom zou je je voicemail willen uitschakelen? Hier betaal je namelijk niet voor, waar je dan ook bent. Voicemails worden gewoon in België verwerkt (opgenomen, bewaard, ...). Je betaalt hier uiteraard geen roamingskosten voor. Laat je voicemail even al 't werk doen, en geniet gewoon van je vakantie.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 28-04-2025 18:01 | |
1 | 19-04-2025 17:58 | |
5 | 03-04-2025 12:24 | |
2 | 06-03-2025 16:22 | |
3 | 05-03-2025 09:21 | |
2 | 03-03-2025 15:36 | |
1 | 03-03-2025 15:14 | |
2 | 16-02-2025 13:49 | |
1 | 06-02-2025 18:19 | |
5 | 06-02-2025 18:17 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
784 | 03-01-2025 20:16 | |
1414 | 26-03-2024 14:22 | |
1253 | 23-01-2024 18:42 | |
6975 | 10-06-2023 15:33 |