Techneut017
Freshman Meerweter
Techneut017
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
29-04-2025
11:11
|
Lid sinds: 04-05-2023
Datum laatste bezoek: 29-04-2025 11:11
Ranking
Freshman Meerweter
23-06-2023
20:14
Waarschijnlijk zijn ze aan het werken op deze site voor de 5G upgrade: LI2869A : Schiepse Bos 6, 3600 Genk Dat lijkt ongeveer te kloppen met de timing: sitevergunning in maart, gelijktijdig met een andere mast in mijn buurt die nu ook 5G toont. (https://omgeving.vlaanderen.be/nl/zoek-zendantennes-op-de-kaart)
... Meer weergeven
22-06-2023
14:47
Dit is heel vervelend, maar ik vrees dat wij hier niks aan de situatie kunnen veranderen jammer genoeg. We hebben opvallend veel van dit soort berichten zien passeren de laatste tijd en altijd is het: 'bestelling annuleren', 'klacht indienen', 'Telenet contacteren via whatsapp'... Denk dat je in dit geval niks kunt doen buiten afwachten.
... Meer weergeven
21-06-2023
15:00
@BartDW kan je inloggen met je hoofdgebruiker op Mijn Telenet ? Dit is soms een ander e-mail en login dan je e-mail adres. Daar kan je naar e-mail gaan en zien of je mailbox hier nog staat. Indien wel, kan je zien welk e-mail adres dit is en kan je uw password resetten.
... Meer weergeven
21-06-2023
00:02
Bij samsung heb je dat dat weet ik van de andere merken zal geen probleem zijn (Duits model ) https://www.amazon.de/-/nl/dp/B09VTG1HSH/ref=sr_1_2?crid=PALS89IBS3A1&keywords=samsung+tv&qid=1687298386&sprefix=samsung+tv%2Caps%2C138&sr=8-2
... Meer weergeven
17-06-2023
23:01
Vergeet niet om de e-sim te desactiveren in mijn Telenet. Staat onder Mobiel, Beheer je sim-kaarten.
... Meer weergeven
16-06-2023
13:44
@TELEMOB Het is niet omdat uw gsm 5G aankan dat de instellingen van je gsm juist staan natuurlijk. Kan je eens nagaan op wat je voorkeursnetwerktype is? Dit zou dan op 5G/LTE/3G/2G moeten staan. Misschien staat het op LTE/3G/2G ? Je kan dit aanpassen door onderstaande stappen uit te voeren : Open de instellingen-app; Scroll naar beneden en zoek het kopje 'Verbindingen'; Druk onder 'Verbindingen' op 'Mobiele netwerken'; Tik op 'Netwerkmodus'; Selecteer jouw voorkeursnetwerktype. EDIT: ik zie al dat je het probleem gevonden hebt 😉
... Meer weergeven
14-06-2023
09:33
2
Hallo, Dat kan zeker. De pods en de nieuwe modem zijn wifi6, dus als de driver van je laptop, die al wat ouder is had ik begrepen, hier niet mee omkan, om welke reden dan ook, dan krijg je dit fenomeen. Best eens checken naar: 1. de wifi driver van uw laptop, check versie/datum en kijk of je bij Lenovo een nieuwere kan downloaden en installeren 2. al de Lenovo website geen nieuwere heeft, check dan eens of de chipset vendor (bvb realtek, qualcomm, ...) zelf geen nieuwere listed heeft op het web Als je eentje gevonden hebt, installeer dan die nieuwe driver en try again.
... Meer weergeven
09-06-2023
10:11
1
@ingridneefs Als je probleem is opgelost kun je de oplossing aanduiden die je het meest geholpen heeft. Op die manier kunnen we andere ook weer verder helpen.
... Meer weergeven
03-06-2023
11:57
En dus ja, herstart van de router en het werkt Voel me nu wel wat silly .. maar toch merci
... Meer weergeven
31-05-2023
17:38
Gebruik webmail. Ondertussen komen ze wel terug binnen. Van 18/5 tot 23/5 geen spam binnen gekregen. Dan terug langzaam aan steeds meer: op 24/5 (2 spamberichten), 25/5 (4), 26/5 (1), 27/5(4), 28/5(2), 29/5 (10) , 30/5(14) we zijn er dus niet vanaf
... Meer weergeven
28-05-2023
21:38
1
@jackiekoninckx En kan jij nog bellen naar anderen? Probeer het volgende: Wat bij storing op vaste lijn? Als dat geen oplossing brengt, zal je contact moeten opnemen met de klantendienst.
... Meer weergeven
26-05-2023
21:28
Hi Kristof na meer dan 30 min in wacht te hebben gestaan, heb ik een telenetmedewerker gesproken en er was blijkbaar een probleem met mijn Sim en dit konden ze van op afstand oplossen. absoluut geen idee wat het nu was maar inmiddels krijg ik weer de gesprekken binnen. 🤷♀️ eind goed al goed? bedankt om mee te denken!
... Meer weergeven
25-05-2023
00:23
Je kan ook een e-mail sturen zet er kort bij wat werkt en niet werkt met foto https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
... Meer weergeven
24-05-2023
19:26
Jean, Deze is van truphone, i.v.m compatibiliteit met android kon deze niet geïnstalleerd worden, met een andere netwerkmonitor kon ik wel zien dat ik geen verbinding had. Telefoon wordt omgeruild.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 28-03-2024 15:49 | |
1 | 04-08-2023 14:11 | |
1 | 21-06-2023 09:06 | |
1 | 20-06-2023 09:41 | |
1 | 07-06-2023 09:06 | |
1 | 07-06-2023 09:01 | |
1 | 02-06-2023 16:44 | |
1 | 02-06-2023 17:52 | |
2 | 02-06-2023 10:29 | |
1 | 24-05-2023 11:19 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1296 | 28-03-2024 15:49 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig