filip10
Professional Weetjesweter
filip10
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
04-06-2024
08:42
|
Lid sinds: 18-09-2016
Datum laatste bezoek: 04-06-2024 08:42
Ranking
Professional Weetjesweter
03-06-2024
16:08
Mijn vriend heeft vandaag een bericht gekregen dat hij 210 EUR van Telenet zal terugkrijgen. Hij is uiteraard heel blij. Namens hem bedank ik alle mensen hier die ons advies gegeven hebben. Jullie hebben goed werk verricht. 🤗
... Meer weergeven
29-05-2024
10:06
Ik heb alles opgeteld van de ten onrechte aangerekende kosten min de compensaties maar de facturen zijn slechts vanaf oktober 2022 zichtbaar. We komen aan 209 EUR. Dus geen volle twee jaar. Mijn vriend zegt dat hij daarmee kan leven.
... Meer weergeven
23-05-2024
08:30
Wij hebben maar facturen meer van 2023. Hij was al ettelijke jaren klant.
... Meer weergeven
22-05-2024
18:56
Vandaag nog eens gebeld naar Telenet omdat mijn vriend nog steeds geen pincode had. Ze hebben driemaal in een week tijd de pincode gereset en 9876 werkte niet. Toen heb ik de Tvbox losgekoppeld en het serienummer vergeleken met dat op zijn internetaccount op de computer. De laatste drie cijfers waren verschillend. Opnieuw gebeld naar Telenet en dat gezegd: de dame aan de telefoon beweerde dat het een typfoutje was. Driemaal heb ik de laatste maanden gebeld naar Telenet en dat serienummer doorgegeven. Telkens beweerden ze dat het ok was. En dat ze bewijzen hadden dat mijn vriend de films bestelde. Wij hebben de TV-Box binnengedragen in een telenetcenter en daar zei de bediende dat de TV-box niet gekoppeld was aan zijn account. Mijn vriend heeft dus jaren teveel betaald en de beschuldiging dat hij de pincode gebruikte was een leugen. We kunnen alleen maar hopen dat de zaak nu eindelijk wordt rechtgezet. Duizendmaal dank luc55 voor je advies. Als ze eerlijk zijn bij Telenet zullen ze nu honderden Euro's moeten terugbetalen en die aanrekenen aan iemand anders die de films bekeken heeft. Eerlijk duurt het langst. We zullen eens zien hoe Telenet reageert.
... Meer weergeven
15-05-2024
07:09
Bij telenet beweren ze bij hoog en bij laag dat dit niet de oorzaak is. Het ID nummer komt overeen. Dat werd gecheckt. We zullen je raad toch opvolgen. Bedankt.
... Meer weergeven
14-05-2024
18:27
Ik ben vandaag weer bij mijn vriend geweest Play More was voor de zoveelste keer geactiveerd. Telenet beweert dat hij dat zelf activeerde via de tV-box Ik kan u verzekeren dat hij niet eens de pincode kende. Noch hij, noch ik wisten hoe we Play More moesten activeren, vandaag heb ik het Telenet gevraagd. Vandaag hebben wij ook tweemaal gevraagd om de pincode te resetten. In beide gevallen lukte Telenet daar niet in. Ze konden geen verklaring geven waarom. De pincode bleef ongeldig. Er moet blijkbaar toch iets verkeerd lopen met de tv-box, al ontkent Telenet dat. Er werd opnieuw 22 EUR Annulatiekosten aangerekend. Hij is echt ten einde raad. Hij zou niet graag overstappen naar Proximus, want dat is een heel gedoe en het aanbod van klassieke muziek is daar beduidend minder. We zijn ten einde raad. Zo kan het echt niet verder.
... Meer weergeven
12-05-2024
08:06
Hij heeft gaat nooit naar de instellingen op zijn TV-box. En op het internet hebben wij al lang "blokkeer extra volumeverbruik" aangevinkt.
... Meer weergeven
11-05-2024
16:18
Die pincode heb je volgens Telenet niet nodig om PlayMore te bestellen via de TV-box. Klopt dat?
... Meer weergeven
09-05-2024
10:31
Na onderhandelen tussen de ombudsman en Telenet blijft Telenet categoriek. Geen compensatie meer. Telenet beweert dat om PlayMore te activeren er geen code nodig is en dat mijn vriend dat onbewust zou gedaan hebben via de TV-box. Dat bij de instellingen "blokkeer extra verbruik op TV" aangevinkt staat maakt niets uit. 😕 Ook van al die aangerekende stuks van de TV-theek in het verleden, en dat zijn er heel wat, wordt niets meer terugbetaald.
... Meer weergeven
06-05-2024
15:44
Zou het veranderen van de modem CH7465LG-TN naar een F@ST3896LG-TN een merkbare snelheidswinst opleveren?
... Meer weergeven
06-05-2024
13:18
Ik woon alleen en gebruik mijn computer veel voor surfen, niet voor games. Sommige websites laden traag. Zou dat een verbetering geven als ik overschakel naar OneUp?
Ik heb twee computers, één met Wifi 6 en één met Wifi 6E.
Mijn modem is een witte CH7465LG-TN
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Verschil One vs OneUp bij surfen
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
modem
-
snelheid
-
WiFi bereik
30-04-2024
18:47
Vandaag terug bij mijn vriend geweest. En ja hoor, PlayMore was opnieuw geactiveerd. De eerste persoon van Telenet toonde begrip en zei dat er iets serieus verkeerd liep, maar hij schakelde door naar een tweede persoon, en die toonde geen begrip, ondanks de blokkage van pincode door Telenet en het aanvinken van "blokkeer extra verbruik" bij de instellingen. Hij zei, dat hij 19 EUR opzeggingsvergoeding aanrekende voor PlayMore en dat mijn vriend op een of andere manier PlayMore moet geactiveerd hebben. Hij zei ook dat we het onderzoek van Telenet maar moesten afwachten en dat we geduld moesten hebben. In elk geval is de ombudsman nu gecontacteerd.
... Meer weergeven
23-04-2024
18:02
Er werd vorige week 23 EUR compensatie terugbetaald. Maar wanneer ik vandaag weer bij mijn vriend was, was PlayMore ondertussen weer geactiveerd. De bediende aan de telefoon was vriendelijk en heeft de zaak van de TV-box onderzocht (de ID-nummers op de sticker aan de onderkant werden gecontroleerd). Hij zegt dat het daar niet kan aan liggen. De vier cijferige code was inderdaad ook door telenet zelf geblokkeerd. Het feit dat bij de instellingen van MIjn Telenet "blokkeer extra verbruik" aangevinkt staat, was voor hem een verrassing. Hij heeft alles aan het dossier toegevoegd maar zegt dat het IP-adres niet kan achterhaald worden. Het is bang afwachten wat het volgende week wordt. Ik hoop maar één zaak: dat mijn vriend zijn geld terugkrijgt als blijkt dat een andere gebruiker hiervoor verantwoordelijk is, dat hij voor de kosten opdraait als de fout niet bij Telenet ligt.
... Meer weergeven
17-04-2024
20:47
Vandaag kreeg mijn vriend van 85 nog eens een telefoon van Telenet. Deze keer was het wel een vriendelijke dame die zei dat ze de zaak gingen onderzoeken. Ze beloofde ook kosten terug te betalen. We wachten dus nog van de ombudsdienst te contacteren. We houden jullie op de hoogte.
... Meer weergeven
17-04-2024
09:00
Mijn vriend werd gisteren opgebeld door Telenet. Ze beweerden dat aan heel die zaak niets kan gedaan worden. Hij heeft gevraagd of ze dat schriftelijk in mail naar hem zouden kunnen zenden maar dat werd geweigerd. Ik ga volgende week naar hem en bel zelf Telenet weer op.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 27-12-2019 21:41 | |
1 | 15-08-2018 13:17 | |
1 | 04-06-2018 07:44 | |
1 | 05-03-2018 20:01 |