De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.104 netweters
154.507 antwoorden
20.935 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

Inloggen "mijn telenet" of "telenet tv" lukt niet

Sinds kort kan ik op "mijn telenet" enkel nog inloggen via Itsme. inloggen op mijn Android gsm lukt al helemaal niet. ik heb mijn paswoord al veranderd, heb daarvan ook een bevestigingsmail gekregen...

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

5.17 software versie op de TV-box

Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Telenet TV-app: software versie R5.17

Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data  in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.

Storing Studio 100 TV

Ik merk sinds vannacht een storing op Studio 100 TV. Ik kijk via een digicorder en de storing komt alleen voor op die zender. Sinds vanmorgen is er geen klank op dit kanaal. Sinds vannacht verspring...

Tp link deco x50, x60 of xe75

Sinds kort problemen met een U6-LR die constant uitvalt bij downloaden op netflix en bij snelheidstest en nog max 80mbps(kabels zijn getest en halen de gewenste snelheden) haalt als er niks op 5ghz z...

TV toont “Geen programmainformatie beschikbaar” - zwart

Hallo iedereen,   Ik heb een Philips TV (32PFL5007K/12) die jarenlang probleemloos werkte op Telenet Digitale TV (zonder decoder, dus via DVB-C).   Sinds kort doet zich echter het v...

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data  in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...

Picture in picure zwart beeld

Telenet app: versie 5.18.11608 Oneplus 13: versie CPH2653_15.0.0.831(EX01V80P01) android 15.   Als ik de telenet app open en naar tv kijk werkt alles goed. De moment dat ik het sche...

EPG

is er op 4 juli door telenet iets aangpast aan de EPG ?

TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" werkt niet

Beste, Ik heb een TV met een CI+ module. Recentelijk (vandaag 04juli) werkt de "Telenet TV-gids" niet meer. Normaal kan ik via de TV-gids 2 dagen vooruit de programmatie bekijken. Nu geeft de TV-gi...

Mails ouder dan 1 maand verdwenen Outlook 2021

Vandaag bij het openen van mijn Outlook kwam ik tot de vaststelling dat alle mails ouder dan 1 maand verdwenen zijn uit mijn Outlook en dit zonder dat ik ook maar iets gewijzigd heb aan de instelling...

Re: TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" wer

@sb of de zender met alle zenders in kleine vierkantjes met wat er speelt en beschikbaar is op de kabel, met soms in het midden het filmkanaal (filmnet). of het testbeeld, heb dit vrijdag nog g...

Re: TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" wer

@EricIT  Hoewel ik er zelf ook geen goed oog op heb neem ik wel het volgende in overweging: het probleem werd pas vrijdagavond gemeld, het is nu weekend, op zijn minst 2 telefoontjes naar Telen...

Re: Acces point Omada (TP-link) krijgt geen IP-adres

en toch krijgt acces point geen ip adres toegewezen

Re: Acces point Omada (TP-link) krijgt geen IP-adres

Re: Niet beschikbaar. Video kan niet worden afgespeeld.

Hier hetzelfde probleem sinds een tweetal maanden. Had gehoopt dat het na een week ging opgelost zijn. Bij Telenet kunnen ze mij niet verder helpen en zeggen ze dat het probleem bij mezelf ligt, terw...