De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.359 netweters
156.251 antwoorden
21.136 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

5.20 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...

Telenet TV-app: software versie R5.20

Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...

Telenet TV-app: software versie R5.19

Telenet startte 16/07 met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.19 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar op 23/07. Technische...

5.19 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 09/07 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.19 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 29/07 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

telenet wifi van versterker uitschakelen

Ik heb net de overstap gemaakt naar pods. Ik had voorheen een gratis wifi booster(AP7465CE-TN model). Ik zou die du enkel verder willen gebruiken als router omdat de poorten gebruikt worden voor tv,...

website van telenet plat?

nog iemand problemen?

eSIM activeren op nieuwe smartphone?

Ik las vorige week op een website dat de nu komende iphone 17 waarschijnlijk nu ook in Europa only eSIM zou hebben. Wanneer ik dan mijn nieuwe iphone 17 voor het eerst in gebruik neem, hoe gaat dat ...

Mogelijk gewist voicemailbericht terug te krijgen?

Is het mogelijk om een per ongeluk gewiste voicemail op een smartphone terug te halen? Of is die onherroepelijk verloren?   Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Voicema...

Coax aansluiting met stekker, wat is dit?

Wat is dit? Ik vermoed redelijk oud, kan ik dit verwijderen en vervangen door gewone coax? Nooit eerder gezien, een coax aansluiting met een stekker??   Titel gewijzigd door Suzy (admin...

Downloadlimiet

sinds kort zijn we hier meer gaan streamen.al hou ik elke dag mijn Downloadlimiet in de gaten via mijn telenet.mijn  Downloadlimiet is 200 GB dus dit is al te weinig.is er een abbo m...

Externe modem aansluiten op 2de verblijf.

Hello, mijn installatie bestaat uit 1 Telenet modem en 1 externe modem (netgear 2) en 2 TV boxen. Tot verleden week werkte dit probleemloos nu wilde ik mijn externe modem in mijn 2 de verblijf en i...

HLN-app en MyTelenet-app laadt niet met internet thuis.

Hallo, Een paar dagen geleden was er een kabelbreuk, maar toen die opgelost was nog een bijkomend groot Telenet-probleem in de buurt (320+ modems geïmpacteerd). Ondertussen is dat gisteren opgelo...

Keuze Ondertitels is verdwenen uit contextmenu

Sinds enkele dagen is de optie om ondertitels aan te zetten bij een aantal programma's niet meer aanwezig in het contextmenu bij het bekijken van opnames. Normaal staat hier: Info - Van begin kijken...

Deurbel/internet werken niet goed via fibermodem

Beste netweters, modem werd door technische dienst permanent op 2,4 GHZ gezet en deurbel werkt nu prima ook na verzwakt of wegval wifisignaal start deze automatisch terug op maar nu is het internet...

Re: Downloadlimiet

via de online chat heb ik een medewerker gesproken.blijkbaar moet er een tech langskomen om de installatie in orde te brengen bij het overgaan naar all internet abbo.bedankt voor de feedback en hulp ...

Re: eSIM activeren op nieuwe smartphone?

Dat is niet slim om deze dag te kiezen bij de andere was op 15 min geregeld vanuit je zetel 

Re: Downloadlimiet

Omdat je tv abo stop zet komt er een technieker langs om een filter te stekken op de tv kabel  Dat je zeker geen tv zender meer kan zien ook zonder de tv box 

Re: Downloadlimiet

Meestal kan dat. Mogelijk hebben ze een probleem ontdekt of is je modem verouderd. Je kan altijd eens vragen aan de klantendienst waarom er net een technieker nodig is.

Re: Downloadlimiet

ik wil net mijn abbo veranderen naar all-internet maar blijkbaar moet er een technieker voor langskomen?ik dacht dat dit online ging...