25.390
netweters
|
156.507
antwoorden
|
21.166
vragen
|
Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...
Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...
Telenet startte 16/07 met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.19 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar op 23/07. Technische...
Telenet startte 09/07 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.19 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 29/07 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Ik heb een abonnement One for 1 met onbeperkt mobiel en internet thuis maar ik krijg nu al 2 maand na mekaar een melding/gegevenswaarschuwing dat mijn 2 GB mobiele gegevens opgebruikt zijn, dat is to...
Ik heb een Docsis 3.1 Wireless en ik heb jaren vanaf mijn werk succesvol een RDP-verbinding (remote desktop) opgezet naar een pc die ik thuis heb staan, over poort 5000. Daar had ik bij expertin...
Goeiendag, een verbinding maken met de default gateway via de verschillende browsers lukt mij niet, en het wordt geweigerd. Mijn internet is goed en alles werkt goed. Kan dat zijn dat die verbinding&...
Goejedag waarde netweters ... het ligt misschien/waarschijnlijk bij ons aan één of andere instelling op de TV-Box, maar we kunnen niet meer, zoals dat wél kon met de DigiCorder, een programma/aflever...
Hello, mijn installatie bestaat uit 1 Telenet modem en 1 externe modem (netgear 2) en 2 TV boxen. Tot verleden week werkte dit probleemloos nu wilde ik mijn externe modem in mijn 2 de verblijf en i...
Beste forummers of zo. Na mijn laatste gesprek net met de 'technische dienst' van Telenet ben ik in de war. Er zijn nu 3 interventie's geweest op mijn adres, vanwege storing in het tv signaal. Ik h...
Mijn buurvrouw is ook klant bij Telenet (TV + Mobiel), maar geen internet (heeft ze helemaal niet nodig) Nu kreeg zij onlangs volgende mail met het voorstel om haar AD2200 digicorder te ruilen voor ...
Hallo, wij zitten al jaren bij Proximus via telefoonlijn maar wordt nu gedwongen om over te stappen naar Fiber. Technieker is langs geweest en ik moet eerst een wachtbuis voorzien vanaf Fiber straa...
Sinds deze morgen is onze digitale tv én vaste landlijn verdwenen bij telenet. Plots, ineens. Gebeld, maar mijnheer beweerde dat het aan de leeftijd van de digicorder lag... Neen dus: wan...
Vanaf maandag 15 september krijgen we weer tot begin januari kerstfilms over ons heen op vtm Xmas.
Sinds John merken wij al enkele jaren een sterke verslechtering van de klantvriendelijke service. Vroeger maakten wij reclame voor Telenet, we haalden ook de schoonouders over te verhuizen van Proxim...
Wel ja, het wifi pass is inderdaad irrelevant en die box die zou komen zal dan met activatie van een Telenet internet abo gepaard gaan. De uitleg aan de telefoon is raar maar dat komt waarschijnlijk ...
@Roy78 schreef: Jouw "specifieke korting" is een aanname en in je vorige bericht blijkt die aanname zelfs compleet fout. Klopt zeker, daarom dat ik "kan (...) zijn" schreef. Ik heb niets afge...
Dat is geen aanname, mijn informatie is gebaseerd op verschillende reële klantencases. Jouw "specifieke korting" is een aanname en in je vorige bericht blijkt die aanname zelfs compleet fout. Bel z...
@Roy78 schreef: Voor klanten die geen internet van Telenet hebben of willen voorziet Telenet ook "een oplossing op maat", concreet een tv-abonnement met een TV-box zonder de verplichting om een...