De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HDMI switching problemen sinds 4.21 of 4.22

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Dat begint te tellen! Tien op tien! Dat loopt vlotjes. It's your first party!

Dit hele gedoe is niets nieuws hoor ..... ook in Nederland met de ziggo-box zijn er mensen met dezelfde problemen.
Ik in mijn opstelling Philips TV - TV-Box en Samsung-soundbar, moet meerdere keren per avond de soundbar terug selecteren als geluidsbron (soms moet ik zelfs de soundbar terug laten detecteren)

Meestal na een software-update van de tv ben ik een weekje gerust, alvorens de problemen opnieuw beginnen.

Ik ben ook tester van de TV-box geweest en tot voor enkele maanden was er geen enkel probleem, plots na een software update van de TV-box (weet niet meer dewelke) begon de miserie

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meerweter
De volle 100! Een bus vol! Topicwurm! It's your second party!

@Tonyvh : Alvast een kleine troost voor mij dat ik niet de enige ben. 😉

HDMI-CEC is blijkbaar toch een complex ding.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter
Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! Een mailpaal! Full speed writing!

@dsuls  nee tussen het ontkoppelen en uit laten zit geen verschil daarom dat ik ook zei misschien is het mij ontgaan en ja het is mij dus ontgaan sorry. 

Ik denk wel dat het aan de software ligt van de Tv Box omdat ik ook een sounbar heb. Ik heb geen Pop-Up naar een hoofdmenu en dergelijke maar ik ervaar wel dat als ik de tv box aanzet niet altijd direct geluid heb via de soundbar. Dan wacht ik wel even maar ik moet de Tv  Box geheel opnieuw opstarten en dan heb ik pas geluid. Zal niet geheel in jou buurt komen maar het kan er wel mee te maken hebben dat er iets mis is in de software. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@dsuls  schreef:

@janne_man  schreef:

Probeer toch eens om de hdmi te steken tussen tv-box en tv en uiteraard de hdmi-arc te laten tussen tv en soundbar.

Welke ongemakken heb je bij deze opstelling?

Ik had al een antwoord geschreven, maar blijkbaar is dit bericht verdwenen?
...

@dsuls blijkbaar was je antwoord onterecht als spam gemarkeerd door ons platform. Ik heb je uitgebreid antwoord net terug publiek gezet. Sorry voor de verwarring! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meerweter
De volle 100! Een bus vol! Topicwurm! It's your second party!

@Suzy : Bedankt! Kan je soms ook iets zeggen over mijn vraag aan jou in dit onderwerp (of bug reports of regressies via deze weg ook bij het development team kunnen geraken)?

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@dsuls  schreef:

@Suzy : Aangezien dit functionaliteit is die ruim een jaar goed heeft gewerkt en nu sinds enkele maanden problematisch is, lijkt dit een regressie in de TV-box software. Is dit iets wat kan doorgeven worden aan het ontwikkel team?

Weet je of er soms updates aan zitten te komen met fixes gerelateerd aan HDMI controle?

@dsuls Ik zal deze thread met je bevindingen eens doorsturen, maar kan niet beloven dat er specifiek op jouw situatie een antwoord zal komen.

Wel kan ik vertellen dat de 4.25 software versie momenteel getest wordt intern. We zullen dus hoogst waarschijnlijk van versie 4.22 naar versie 4.25 gaan. Wanneer exact, daar heb ik nog geen zicht op. Zodra ik weet wat er in de nieuwe versie zit, zal ik dit uiteraard delen in een topic zoals altijd. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Beantwoorden