24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Beste...
Al maanden kan ik plots geen telenet tv meer kijken op 3 schermen... jawel 3.
SITUATIE :
Ik heb een game pc met 3 schermen.
Soms kijk ik naar 3 programma's tegelijk bv.. F1, Veldrijden en Engels voetbal.
Dit heeft steeds gewerkt.. tot een maand of 3 geleden..
Plots krijg ik het "u hebt het maximaal aantal schermen bereikt" bericht.
Ik heb in princiepe recht op 4 schermen. ik test dit op meerdere pc's of verschillende browsers.. steeds met zelfde resultaat.
Ook 1 scherm op verschillende toestellen geeft me bij openen 3de scherm de bekende zin "u hebt het maximaal aantal schermen bereikt"
Ondertussen ben ik al weken met TELENET ServiceDesk bezig, maar nog steeds geen oplossing.
Een week geleden heb ik dan eindelijk iemand van 2 de lijn te pakken gekregen maar ook die vind geen oplossing.
Plots is het deze week windstil... niks.. nada.. geen reactie, geen terug melding niets...
Ben ik dan genoodzaakt om telenet in gebreke te stellen vermits ik niet de service krijg waarvoor ik betaal ?
IK BEN HET GRONDIG BEU AAN HET WORDEN...
Ben telent klant van het eerste uur...maar denk niet van het laatste...
Groetjes
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: AL MAANDEN GEEN DEFTIGE TELENET TV...
Is volgens mij wel een algemeen probleem. Ik heb een ONEup met 5 simkaarten sinds augustus (met TV Iconic en Play More) en kan sinds dan ook maar op twee schermen tegelijk kijken (en krijg dezelfde melding als we met meer schermen proberen te kijken). Maakt niet uit welke kanalen je tegelijk bekijkt of iets bekijkt uit de Streamz+ catalogus (Telenet Tv app). Ik heb hier trouwens nog mensen over zien klagen op dit forum, dus lijkt mij zeker geen geïsoleerd probleem. En spijtig dat ik het moet zeggen maar het is ook weinig zinvol om dergelijke zaken te rapporteren bij de klantendienst gezien hun onbereikbaarheid, ik heb daar alvast niet meer de moed en tijd voor om daar aan te beginnen. Laat ons hopen dat dit - vermoedelijk algemene - probleem op een bepaald moment opgelost wordt voor iedereen.
Op gelijk welk toestel, ik heb het daarjuist met mijn dochter nogmaals uitgetest. Ik eerst thuis geprobeerd met pc en smartphone ( Samsung S21FE), dit lukte feilloos.
Dan heeft zij ingelogd en lukt het bij mij niet meer via de website of smartphone. Vanaf er 1 toestel buiten de eigen verbinding van woning kijkt, kan er dus niemand anders meer kijken, ook niet alleen naar de Play Sports kanalen maar bij alle zenders krijg ik dan die melding.
Ik heb zelf 22 jaar voor Telenet gewerkt dus ik weet wel dat er regelmatig "bugs" kunnen zitten in een nieuwe release van bepaalde zaken... Ik heb dit meermaals kunnen ondervinden maar nu had ik graag wel een oplossing hiervoor...
Ter info: Ik kijk hier thuis wel nog digitaal via een digicorder en ik heb ook 2 (aangekochte) digiboxen die nog perfect werken. Ik hoop niet dat dit een invloed heeft op dit fenomeen...
Ik probeerde. vandaag op de trein naar de telenet tv app kijken en ik kreeg opnieuw de foutmelding 1102. dit is een probleem die nu al aansleept van december. Ik heb dit al zoveel doorgegeven aan de klantendienst.
We worden gewoon uitgelachen in ons gezicht en oplossingen lijken er ook niet te komen.
een one for 4 en kan maar op 1 scherm kijken.
En toch is er hier geen algemeen probleem gekend volgens Suzy ?
Wordt het inderdaad niet stilaan tijd dat men bij Telenet hier eens werk van gaat maken?
Ondertussen wacht ik nog steeds op een serieuze reactie via Messenger van hen...
Daarmee ik ook zei dat dit pas duidelijke info was 🙂
Neemt natuurlijk niet weg dat mensen die duurste abbo nemen geen automatisch recht krijgen op 5schermen, zeker in geval van mensen met gezinnen. Je moet al verplicht voor elke inwonende bijna mobiel nummer nemen als je wil dat er genoeg mensen kunnen kijken, of je moet uitbreiden per tvbox/tv kaartje bovenop duurste abbo. Beetje onlogisch, maar kijk is nu eenmaal België.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Als je niet toekomt met 5schermen voor je grote familie kan je het oplossen
door extra toestel dan heb je er weer 5schermen bij
Alleen bij inloggen zien dat je mooie verdeeld 5 op 1 toestel en de andere 5 op andere toestel
https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/tarieven/tv.html
mobiel nummer is voor flow klanten
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/flow.html
Ik heb dit gemeld naar de ombudsmantelecom-dienst.
Sinds vorige week herken ik dit probleem bijna elke dag.
Ook wanneer er met 100% zekerheid maar via één GOOGLE-TV Telenet-TV app toestel gekeken wordt, kreeg ik deze melding.
Enkele bedenkingen
- Tot enkele maanden hadden we een Whoppa abonnement. Nu WIGO genoemd.
Ik had toen ergens gelezen dat er maximaal 5 schermen ondersteund werden via de Yelo of Telenet-TV app.
- Dit leek mij een aanvaardbare beperking. Ik heb op elke slaapkamer een GoogleTV geinstalleerd. Iedereen in het huishouden kan via Google-TV en deze APP nu ook naar zijn eigen TV kijken.
In de living kijken wij nu ook via deze APP op een GOOGLE-TV. Het handige hieraan is het gebruik van slechts één afstandsbediening en toegang tot alle apps.
In de praktijk gebruiken we al enkele maanden die verplicht te huren TV-box niet meer.
- Sinds Oktober, hadden we een upgrade genomen naar One(up)
=> De bedoeling was om naar 1GB netwerk te kunnen omschakelen.
Andere klacht : Tot op heden hebben we nog steeds geen nieuwe modem ontvangen.
In de praktijk kon iedereen in het huishouden blijven kijken via de Telenet TV-app.
- Sinds vorige week zijn de problemen begonnen.
Op een avond kwam die bewuste melding op het enige toestel waar we TV keken.
Toen las ik op de website van Telenet het volgende bericht:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/beperkingen-bij-kijken-via-yelo-play-app-yeloplaybe
Blijkbaar is een upgrade naar One(up) een downgrade van het aantal TV-schermen 😞
Aangezien ik maar één GSM abonnement in mijn One(up) heb, ben ik nu beperkt tot maximaal 2 TV-schermen.
Het opvragen van de geregistreerde toestellen is ook niet meer beschikbaar.
Het is dus onmogelijk te achterhalen waar en welk toestel volgens Telenet nog actief is.
Ik wou hierover een klacht indienen.
- Via e-mail / web-formulier kan dit ook niet meer.
volgens de WEB-site moet je telefonisch contact opnemen
- Via de telefoon lijkt dit onmogelijk.
enkel tijdens kantoor uren van 10u00 tot 16u00 !
- Dan maar via de ombudsmantelecom-dienst een klacht laten registreren.
Ondertussen ben ik nu terug verplicht om via die TV-box naar TV te kijken
en de kinderen uit te leggen dat ze bij onze in de zetel mogen komen meekijken 😉
Hier had ik over x aantal dagen ook men vragen bij, ivm wat met mensen met (grote)gezinnen. De enigste oplossing is OF gsm nrs bijnemen of tvs voorzien van CI+ kaartjes (kaartjes in tv) of extra tv boxen. Wat bijna niet te betalen is.
Niet vergeten: En je krijgt geen extra volume bij extra tvboxen of dergelijke. Dit blijft max 200uur.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
(Het is dus onmogelijk te achterhalen waar en welk toestel volgens Telenet nog actief is.)
Het paswoord veranderen en terug inloggen met de toestellen dat je wilt
Als je de tekst leest op de pagina, zou elk toestel dat inlogt over het max schermen, het oudste toestel eerst moeten uitloggen.
Dus bv toestel 1 tot en met 5, als er een toestel 6 inlogt, zal normaal toestel 1 uitloggen.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Dat zal de bedoeling zijn of het werkt ?
Met nieuw paswoord start hij opnieuw
Idd zo zou het moeten werken, maar daar zijn problemen mee bij sommige al van vorig jaar. Denk dat dat wel stilletjes los zal gaan lopen, eens alles ge fine-tuned is
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
"Gefine-tuned" zeg je ? Ik erger mij hier momenteel enorm aan dat ik zelfs geen deftige reactie krijg via Social media.
Ik ben nu inmiddels meer dan 20 jaar Telenet klant maar dit vind ik echt niet meer kunnen en denk, net als vele anderen momenteel, serieus aan het overwegen om de stap naar Orange te maken als dit blijft verder duren.
Ik heb er nooit problemen mee gehad om iets meer te betalen dan Orange maar dan moet Telenet hun belofte waar maken en ervoor zorgen dat ze geven hetgeen ze beloven...
Wat je tegenzit in het leven, moet je zo snel mogelijk veranderen.
Anders word je ongelukkig.