Beantwoorden
Magic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest! Goed gevonden!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Beste...

Al maanden kan ik plots geen telenet tv meer kijken op 3 schermen... jawel 3.

SITUATIE :

Ik heb een game pc met 3 schermen.

Soms kijk ik naar 3 programma's tegelijk bv.. F1, Veldrijden en Engels voetbal.

Dit heeft steeds gewerkt.. tot een maand of 3 geleden..

Plots krijg ik het "u hebt het maximaal aantal schermen bereikt" bericht.

Ik heb in princiepe recht op 4 schermen. ik test dit op meerdere pc's of verschillende browsers.. steeds met zelfde resultaat.

Ook 1 scherm op verschillende toestellen geeft me bij openen 3de scherm de bekende zin "u hebt het maximaal aantal schermen bereikt"

Ondertussen ben ik al weken met TELENET ServiceDesk bezig, maar nog steeds geen oplossing.

Een week geleden heb ik dan eindelijk iemand van 2 de lijn te pakken gekregen maar ook die vind geen oplossing.

Plots is het deze week windstil... niks.. nada.. geen reactie, geen terug melding niets...

 

Ben ik dan genoodzaakt om telenet in gebreke te stellen vermits ik niet de service krijg waarvoor ik betaal ?

IK BEN HET GRONDIG BEU AAN HET WORDEN...

Ben telent klant van het eerste uur...maar denk niet van het laatste...

 

Groetjes

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: AL MAANDEN GEEN DEFTIGE TELENET TV...

0 Likes
58 reacties
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Ik geef Telenet nog even het voordeel van de twijfel 😉 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@dusbaba 

Geef ik je volledig gelijk in, maar met het aantal problemen telenet tegelijk heeft gekampt laatste maanden, en je zegt al 20jaar klant bent, weet je dat dit de eerste keer is in al die jaren dat telenet zoiets voor heeft (buiten enkele aparte usercases na mss)

Aan het aantal nieuwe topics dat worden gemaakt merk ik wel, (of hoop ik op zn minst) dat alles in zn plooi aan het vallen is.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@Ex-Netweter 

(Star Wars thema)

Er zit nog steeds goed in je, verlaat de dark side (px) en kom terug naar de force (telenet) Ik weet dat diep in je binnenste dit wil, anders zou je als px klant niet bij telenet forum zitten.

Px a.k.a skynet, beloofd de ondergang van de toekomst (terminator lol)

Telenet 1998 slogan " haal de toekomst binnen"

🤣😂

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Over "enkele aparte usercases" kan ik zeker mee spreken 😉
ik ben niet alleen meer dan 20 jaar klant, ik ben zelfs 22 jaar technieker voor Telenet geweest....
De manier hoe ze mij en mijn firma hebben "gedumpt" doe ik hier beter niet uit de doeken of ik word hier nog "geblokt" 😛

Maar soit, we wijken af van het probleem nu... 😉

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Ik reageer op dit onderwerp omdat er sinds gisteren een algemeen onderzoek is gestart. Specifiek dus het probleem waarbij je als klant de melding krijgt dat het maximaal aantal schermen bereikt is, terwijl er slechts 1 of 2 live streams spelen. Het gaat dus wel degelijk over de onterechte melding (probleem) en niet de klanten die minder gelijktijdige streams kunnen kijken omdat ze van pakket gewijzigd zijn of dit niet leuk vinden (uiteraard mag je dit vinden, dat is het punt zeker niet).

Kunnen zij die dit probleem recent (gisteren of vandaag) nog hebben opgemerkt even reageren in deze thread? Voeg er datum + tijdstip aan toe Dan kunnen wij deze informatie toevoegen aan het onderzoek. Stuur vervolgens ook je klantennummer via een privébericht door naar @Moderator. We hebben dit uitzonderlijk nodig, omdat onze collega's dit moeten onderzoeken en dan ook klantgegevens nodig hebben, niet enkel anonieme meldingen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Ik heb dit zojuist, 24/03/23  uitgetest rond 16.35u met 2 toestellen, beiden via een Telenet wifi verbinding. Eerste lukte, bij het 2de toestel de bekende foutmelding.

dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@Suzy  Ook mijn prive bericht is verzonden met mijn klantennummer bijgevoegd. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Bedankt voor de trigger, @flip1953!
Ik heb net deze 2 onderwerpen samengevoegd, aangezien ze over hetzelfde issue gaan:

  • Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app
  • Melding "Maximum aantal schermen" blijft

Heb het meest recente artikel toegevoegd aan het bestaande onderwerp. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
FrankDSM
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Vandaag (24/03) om 19u39 ook de melding gekregen (maximum bereikt) als ik probeerde een derde stream te openen op een iPad (we keken toen al naar twee andere streams: één op een andere iPad en één op een Apple TV). Ik heb een ONEup for 5, dus ik zou naar 5 gelijktijdige streams moeten kunnen kijken. Ik slaag er wel niet in om mijn klantnummer door te sturen via privébericht naar @Moderator of stuur ik dit naar @Suzy ?

0 Likes
Sam84
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Vandaag 24/3/23 rond 20u30. Ik kijk beneden via digibox,zoon kijkt via telenetTV-app op zijn kamer. Vrouw wil ook via tv-app kijken, maar krijgt ook de melding. Hebben Wigo-abonnement,dus zouden 5 schermen moeten kunnen.vroeger nooit dit probleem gehad

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@FrankDSM Goed dat je het zegt. Er moest nog een instelling aangepast worden bij de @Moderator waardoor je geen privébericht kon sturen naar dit account. Dat is bij deze in orde gebracht. Je mag dus jouw klantnummer daar naar toe sturen en dan geven we het door.

 

@Sam84 Ook jij mag jouw klantnummer doorsturen in een privébericht daarnaar. Bedankt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
FrankDSM
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Ok, klantnummer gestuurd naar @Moderator 

Gerke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Wij kijken op 1 scherm via een Nvidia Shield Pro vanuit Spanje en de melding komt opeens langs. Na een tijdje de shield en TV opnieuw opgestart en geen issue meer. We hebben afgelopen dagen eerst al heel vaak de melding gehad dat we vanwege auteursrechten niet mochten kijken. Erg onbetrouwbare service verlener....

0 Likes
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Is er hier al meer nieuws over zodat dit uiteindelijk eens opgelost geraakt?
Nu we hier toch al een héél lange tijd met dit probleem te maken hebben vind ik dat we eigenlijk wel iets van compensatie zouden moeten krijgen daar we de diensten toch niet krijgen hetgeen Telenet ons belooft, niet?