|
25.858
netweters
|
160.361
antwoorden
|
|
21.596
vragen
|
Vroeger werkte het wel om met de TV-app op Android TV in Zwitserland te kijken, maar nu krijg ik deze foutmelding:
"Niet toegestaan. Je kan door copyrightbeperkingen dit programma niet bekijken via de Telenet TV-app."
Is er iets veranderd in het systeem sinds 1 Januari 2026 of is het een tijdelijk probleem?
@PeterK schreef:Je kan door copyrightbeperkingen dit programma niet bekijken via de Telenet TV-app."
Je kan dus wel nog inloggen?
Kan je niets meer zien, of zijn het alleen bepaalde programma's die geblokkeerd zijn?
Ik kan met niet voorstellen dat er bijvoorbeeld "copyright" issues zijn met Het Journaal van de VRT ...
Probeer eens de modem een lange periode uit te trekken zonder stroom
Om te zien of dit iets doet
Op je mobile is zelfde probleem
Ja, inloggen lukt wel - Maar bij elke post live TV, uitgesteld kijken (ook Het Journal) en mijn opnames krijg ik nu de foutmelding.
Modem uittrekken terwijl ik in Zwitserland zit is een beetje moeilijk 😉 Idd zelfde probleem op website of GSM app.
In principe is het gebruik buiten België beperkt tot de EU. Zwitserland is geen EU-land.
Het kan zijn dat men in het verleden flexibeler was met de definitie EU, maar dat recent gecorrigeerd hebben.