Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
PeterK
Experienced Weetjeslezer
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

TV-app niet meer bruikbaar in Zwitserland

Vroeger werkte het wel om met de TV-app op Android TV in Zwitserland te kijken, maar nu krijg ik deze foutmelding:

"Niet toegestaan. Je kan door copyrightbeperkingen dit programma niet bekijken via de Telenet TV-app."

Is er iets veranderd in het systeem sinds 1 Januari 2026 of is het een tijdelijk probleem?

7 reacties
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@PeterK  schreef:

Je kan door copyrightbeperkingen dit programma niet bekijken via de Telenet TV-app."

Je kan dus wel nog inloggen?

Kan je niets meer zien, of zijn het alleen bepaalde programma's die geblokkeerd zijn?

Ik kan met niet voorstellen dat er bijvoorbeeld "copyright" issues zijn met Het Journaal van de VRT ...

luc55
Experienced Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Probeer eens de modem een lange periode uit te trekken zonder stroom 

Om te zien of dit iets doet 

Op je mobile is zelfde probleem 

PeterK
Experienced Weetjeslezer

Ja, inloggen lukt wel - Maar bij elke post live TV, uitgesteld kijken (ook Het Journal) en mijn opnames krijg ik nu de foutmelding.

PeterK
Experienced Weetjeslezer

Modem uittrekken terwijl ik in Zwitserland zit is een beetje moeilijk 😉 Idd zelfde probleem op website of GSM app.

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

In principe is het gebruik buiten België beperkt tot de EU. Zwitserland is geen EU-land.

Het kan zijn dat men in het verleden flexibeler was met de definitie EU, maar dat recent gecorrigeerd hebben.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 De nieuwe Einstein! Krak

@PeterK Je kan best een VPN gebruiken waardoor je geen geoblocking hebt op al die tv zenders. NordVPN en ExpressVPN werkt bij mij heel goed. 

Ze zijn ook nog snel en veilig, hetgeen niet onbelangrijk is natuurlijk.

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Soms help het maar als een vast ip adres heb ben er niet veel mee 

En de gsm ook en ook prepaid sim kaarten van daar 

Dan zal je nu Vpn moeten gebruiken 

Van andere gebruikers nog niets gehoord er is maar 1 gebruiker die ook klacht op andere website ook een Belg die in Zwitserland woont 

Dat is nog weinig