Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV-Box: stand van zaken

Na mijn Telenet TV-app: stand van zaken post, nu een TV-Box versie Smiley Knipoog 

Hier dus een overzichtje van dingen die ik zelf ervaar en hier vaak gelezen heb; 

  • Profielen voor gezinnen nog niet toegevoegd 
  • 4K kan nog niet geselecteerd worden bij beeldinstellingen op 4K Samsung TV's 
  • Netlfix & YouTube werken soms nog niet optimaal 
    • Netflix start niet op/blijft laden 
    • YouTube geluid/beeld lopen niet meer synchroon bij 4K videos
  • TV-Theek & Terugkijk-TV kwaliteit is soms ronduit slecht 
  • Opnames moeten bufferen 
  • Foutmeldingen bij afspelen Terugkijk-TV of TV-Theek 
  • Zeer beperkte keuze apps (Amazon Prime Video, Twitch, ...) (alleen Netlfix & YouTube) 

Zelf ondervind ik amper nog problemen, maar bij andere gebruikers (@Master-Magic) zijn er nog veel problemen. Zelf vind ik het 4K nog niet kunnen selecteren het grootste "probleem". Indien je zelf nog problemen ondervind; zet ze gerust hieronder. Altijd handig voor ingenieurs een handig overzichtje te hebben Smiley Erg vrolijk


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
52 reacties
FMisplon
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
π-DAY! Say what?! On a roll... De 3 wijzen!

Telenet TV-Box: stand van zaken

Ook hier blijft de Netflix app op de tv-box problemen geven... Blijft hangen op startscherm met Netflix logo en daaron der ronddaaiende rode cirkel.  Enige wat helpt is dan box afzetten met fysieke knop achteraan...
Gelukkig heb ik ook Netflix ingebouwd op de tv en als app op de nvidia shield tv settop box, maar toch... dit zou stilaan toch mogen opgelost zijn... Problemen worden al erg lang aangegeven.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV-Box: stand van zaken

De engineers blijven zoeken naar een oplossing voor het Netflix probleem. Sommige TV-box klanten ervaren inderdaad meer problemen hiermee dan anderen, wat erg vervelend kan zijn als je bijna dagelijks je TV-box moet resetten hiervoor. Maar je mag er zeker van zijn dat men bij Telenet blijft werken hieraan. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

Telenet TV-Box: stand van zaken

Dat Netflix-probleem blijft het enige wat enkele keren per week als storend wordt ervaren.

Het hoogst bovenaan mijn wishlist is verder de mogelijkheid om ondertitels voor gehoorgestoorden zonder die zwarte stroken erachter te hebben tijdens het bekijken van opnames of bij terugkijk-tv.

Eigenlijk geen andere substantiële klachten.  

Jan14
Professional Weetjesweter
Berichten: 49
De vlam zit erin. π-DAY! Say what?! On a roll...

Telenet TV-Box: stand van zaken

Ondertitels blijft nog steeds een probleem.

 

Verder mis ik ook nog altijd de optie om een bepaalde aflevering van een serieopname niet op te nemen (bv. Opname van telefacts of pano met minder interessante topic)

Ook al ga je naar “alle afleveringen” en selecteer je het vuilbakje achter de aflevering, je kan niet individueel annuleren.

Dus je kan enkel laten opnemen en achteraf pas verwijderen...

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Telenet TV-Box: stand van zaken


@Jan14  schreef:

Ondertitels blijft nog steeds een probleem.

 

Verder mis ik ook nog altijd de optie om een bepaalde aflevering van een serieopname niet op te nemen (bv. Opname van telefacts of pano met minder interessante topic)


Daar sluit ik mij graag bij aan..

 

0 Likes
Eric007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Telenet TV-Box: stand van zaken

eentje om wenkbrauwen te fronsen.....gebruik de tvbox al enige tijd , nu kreeg ik een week of 2 geleden op mijn tv de melding dat ik mijn batterijen van de afstandsbediening moest vervangen,dat deed ik ook , 4 batterijen waarvan 2 Philips en 2 van merk Carrefour die ik liggen had , nog nooit gebruikt....nu wou ik met de afstandsbediening het geluid dempen op tv....dat lukte niet,ook geluid stiller of luider werkte niet , na veel zoeken bellen naar Telenet , er was geen oplossing buiten de technieker te sturen , een dag voor de afspraak besloot ik om nog eens de batterijen te vervangen , nu allemaal toevallig 4 Philips batterijen....het probleem was opgelost.....terug gebeld naar Telenet om dit te melden en daar kreeg ik het advies om steeds 4 dezelfde batterijen te nemen....nog nooit dit meegemaakt...

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV-Box: stand van zaken

@Eric007 

Vier dezelfde batterijen is wel het beste, maar had je de eerste maal de batterijen er juist ingestoken?

Steeks ze er eens terug in om te testen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-Box: stand van zaken

Het is altijd aan te raden om geen batterijen te mengen. Als je dat toch doet, zorg er wel voor dat ze allen een zelfde ampèrage leveren. Reeds gebruikte batterijen mengen met nieuwe is eveneens af te raden.   

0 Likes