Beantwoorden
fred67
Freshman Meerweter
Berichten: 54
De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Wereld gedichtendag On a roll...

Wat is er aangepast bij software 4.36

Ik heb sinds enkele dagen op mijn tv box software 4.36.

 

Iemand een idee wat er aangepast werd? Ik merk dat het home menu wat aangepast is en heb ook de indruk dat de contrast van de kleuren verhoogd is sindsdien. 

 

Titel gewijzigd door NV1(mod) | Vorige titel: software 4.36

43 reacties
Ex-Netweter
 

Wat is er aangepast bij software 4.36

Oei, dan wordt 4.35 overgeslagen? Ik zit nog op 4.34.

Ik heb wel in het begin van de week bij het opstarten van de TV-box een "opstartscherm" gehad met de aankondiging erin dat er belangrijke vernieuwingen op til waren op de TV-box. Ben benieuwd!

Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Wat is er aangepast bij software 4.36

Eén van de aanpassingen is het verschuiven van opnames als allerlaatste in de tittelbalk. Dat heet dan "je opnames nog dichterbij" zeker?! Ik hoop dat dit in een volgende update terug word aangepast en opnames als eerste komen staan, het meest logische toch?

0 Likes
fred67
Freshman Meerweter
Berichten: 54
De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Wereld gedichtendag On a roll...

Wat is er aangepast bij software 4.36

Das ook wat me opviel idd. Dat je toch een keer of 5-6 moet drukken voor je in de lijst met opnames zit. Ik hoop dat er hier ooit een optie komt voor snelkoppelingen of zo. Bv lang drukken op 1 gaat direct naar je opnames.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wat is er aangepast bij software 4.36

@fred67 @Silverwing 

Ik heb 4.36 nog niet en kan het dus niet zelf testen, maar is het niet mogelijk in plaats van pijltje rechts te duwen, pijltje links te duwen waardoor je keuze van uiterst links naar uiterst rechts verspringt? Ik weet het, dat is tegennatuurlijk maar misschien gaat dit sneller.

0 Likes
fred67
Freshman Meerweter
Berichten: 54
De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Wereld gedichtendag On a roll...

Wat is er aangepast bij software 4.36

@Ex-Netweter dat lukt idd, maar dan moet je voorbij zoek / gebruiker / settings. Dus veel korter is het niet helaas. Jammer dat er geen knop is zoals tv gids op de remote. Of de mogelijkheid om die te maken. Net zoals opnames in een folder te plaatsen

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wat is er aangepast bij software 4.36

@fred67 @Ex-Netweter @Silverwing ik heb nagevraagd welke aanpassingen er in de release zitten. Vermoed dat ik jullie hier maandag of dinsdag aanstaande de nodige informatie over kan bezorgen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wat is er aangepast bij software 4.36


@fred67  schreef:

@Ex-Netweter dat lukt idd, maar dan moet je voorbij zoek / gebruiker / settings. Dus veel korter is het niet helaas. Jammer dat er geen knop is zoals tv gids op de remote. Of de mogelijkheid om die te maken. Net zoals opnames in een folder te plaatsen


Ook @Silverwing 

Je kan natuurlijk ook op het microfoonknopje van je afstandsbediening drukken en dan "OPNAMES" zeggen (tegen je afstandsbediening) en dan ben je er direct! (ik gebruik deze methode ook niet, de leeftijd?)

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Wat is er aangepast bij software 4.36



Ook @Silverwing 

Je kan natuurlijk ook op het microfoonknopje van je afstandsbediening drukken en dan "OPNAMES" zeggen (tegen je afstandsbediening) en dan ben je er direct! (ik gebruik deze methode ook niet, de leeftijd?)


Wanneer ik tegen mijn afstandsbediening praat roept er hier altijd wel iemand "wa zegde...." !!!

marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Wat is er aangepast bij software 4.36

@Silverwing Opnames moesten allang als eerste in het menu staan. Is inderdaad het meest logische.

@Suzy kan je dit niet doorgeven aan de desbetreffende personen?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is er aangepast bij software 4.36

@marc1201 vrees dat het probleem is, wat voor de ene als logisch gezien wordt is voor de andere niet logisch, dat zijn dingen die voor iedereen anders is, de ene zien het liever op de eerste plek, de andere op de laatste en nog een ander in het midden, 

voor iedereen goed doen kan niemand spijtig genoeg.

misschien dat ze in de software een optie kunnen inbouwen om de keuze te geven waar de opnames staan, maar of dit praktisch haalbaar is dat is een andere vraag daar de tv box een volledig ander software en hardware systeem is dan de digicorder waarmee de tv box wordt vergeleken door velen......


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Wat is er aangepast bij software 4.36

@Master-Magic Dit zal voor 80% van de gebruikers wel het meeste logische zijn. Tv box gebruik je toch grotendeels om opnames te bekijken. Live tv kijken, wie doet dat nog?

Ex-Netweter
 

Wat is er aangepast bij software 4.36

De vorige versie 4.34 was goed. Nu is in de nieuwe update de kijklijst verdwenen. Verdwenen niet echt, maar ik moet nu helemaal naar beneden scrollen.

Altijd die veranderingen 😞

 

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Wat is er aangepast bij software 4.36

Ik hoop dat er nog steeds gesleuteld word aan de lip sync probleem want die zijn nog steeds aanwezig. Het valt vooral op (uiteraard) bij Dolby Digital materiaal. Ook onze noorderburen met hun Mediabox Next blijven met die problemen kampen. 

Het probleem zit hem vooral wanneer de box het geluid moet verwerken via de ARC aansluiting van de TV. Nu hoor ik al vele denken dan ligt het aan je TV maar dat is zeker niet het geval. Het heeft te maken hoe de box omgaat met het ARC signaal. 

 

Ik heb dit al op diverse gloednieuwe televisies uitgebreid getest. Sommige mensen valt het niet op tot je hen erop wijst. Het probleem is dat het beeld voor het geluid loopt en dat krijg je nooit perfect opgelost. Toegegeven het is minimaal en bij sommige updates is er al duidelijk een verbetering aangebracht, maar het is nog steeds aanwezig. 

Bij de meeste televisiezenders is er geen issue aangezien dit meestal maar een stereo signaal is. Maar van zodra je iets start uit de TV-theek of via Streamz dan zal je dit bij bepaalde content wel opmerken. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wat is er aangepast bij software 4.36

Het topic over wat er in software versie 4.36 zit, staat bij deze live op De Netweters. Hier kunnen jullie het lezen:

 

4.36 software versie op de TV-box


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.