Beantwoorden
Gatekeeper
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Star Wars Day Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Hallo,

Sinds vandaag krijg ik opeens een melding in mijn Samsung mail app dat ik mijn paswoord moet geven om in te loggen, maar als ik het intyp dan zegt hij "inloggen mislukt"

Screenshot_20230502-172715_Email.jpg

Screenshot_20230502-172733_Email.jpg

Screenshot_20230502-174410_Email.jpg

Nog iemand met dit probleem ?

Op 2 verschillende gsm's hetzelfde probleem.

De app heeft geen update gehad sinds februari ofzo, dus daar ligt het niet aan en via telenet webmail kan ik gewoon inloggen met hetzelfde paswoord. Dus ik denk dat telenet misschien iets heeft veranderd aan de server instellingen ofzo ?

Alvast bedankt.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Probleem bij inloggen email app Samsung

0 Likes
19 reacties
Gatekeeper
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Star Wars Day Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Heb bij beide gsm's een nieuw account aangemaakt, ditmaal met @telenet.be ipv @Pandora.be en nu werkt het terug.

Waarschijnlijk zal telenet het pandora adres niet meer aanvaarden ofzo, maar ik kan gewoon wel een email sturen naar een pandora.be adres en dat werkt. Dus in feite wel een raar probleem.

Is dus opgelost. Maar waarom het dan inneens niet meer werkt is een raadsel.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5292
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

@Gatekeeper 

Ik denk met het nieuwe systeem dat ze de Pandora e-mail adressen niet meer zullen gebruiken met een bepaalde tijd.

iedereen krijgt nu een Telenet adres.

en de Pandora adressen worden nog veel gebruikt voor s p a m 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gatekeeper
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Star Wars Day Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Maar pandora.be werkt nog wel als ik er een email naar stuur. Misschien gebeurt het afsluiten in fases ofzo.

0 Likes
joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Bij opvragen mails krijg ik vandaag een popup met de vraag om opnieuw in te loggen bij mijn account, bijkomend een blokje met als titel Tips waarin staat dat ik mijn identiteit moet verifiëren om mijn account te gebruiken.

Is dit wel te vertrouwen?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: vraag om opnieuw in te loggen

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1090
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Klinkt gelijkaardig aan dit topic: https://www.netweters.be/t5/E-mail/Probleem-bij-inloggen-email-app-Samsung/td-p/169056

Gebruik je toevallig ook een Android toestel en log je in met pandora.be ipv telenet.be?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Bedankt voor de link. Hetzelfde probleem: pandora.be extentie en op een Samsung gsm en een ipad.

Maar als ik een nieuwe account moet aanmaken, ben ik dan de huidige mails in de inbox kwijt?

grts

jo

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1090
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Kan je bij het opnieuw inloggen geen andere gebruikersnaam invoeren?

Als je daar @telenet.be zet ipv pandora; dan zou alles moeten werken.

Daarnaast, je geeft aan dat je het op meerdere apparaten gebruikt; dus ik ga er vanuit dat je IMAP hebt ingesteld. Bij IMAP worden je mails (en de gelezen status) synchroon gehouden tussen je apparaten (in tegenstelling tot het oudere POP3). In dat geval kan je ook gerust je mailaccount opnieuw aanmaken op je Samsung & iPad, ze worden daarna opnieuw gedownload van de Telenet-server


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Uw pandora is een doorverwijzing naar telenet. Als Telenet die doorverwijzing niet meer overneemt in het nieuwe systeem dan zal pandora niet meer werken.

Als je inlogt op de je mail dan doe je dat op de imap- of pop3server en de smtpserver. Mails worden verstuurd met de smtpserver. Als voor de mail telenet een dns heeft waarbij pandora en telenet naar hetzelfde ipadres verwijzen, dan zal die mail mooi aankomen. Dat heeft niets te maken met in te loggen.

IIn loggen is een process op de verschillende servers en waarbij je identificatie en wachtwoord gecontroleerd worden. Voor dit proces kan Telenet reeds beslist hebben dat er geen controle meer kan gebeuren met pandora adressen. In een zekere zin komt het gebruik van een pandora adres overeen met het gebruik van een alias (niet technisch, maar wel naar de gebruiker toe).

0 Likes
joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

uw suggestie:

an je bij het opnieuw inloggen geen andere gebruikersnaam invoeren?

Als je daar @telenet.be zet ipv pandora; dan zou alles moeten werken.

 

werkt niet

grts

jo

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

@joker ik heb jouw onderwerp samengevoegd met het reeds bestaande onderwerp, zo blijven dezelfde meldingen samen in één thread en kunnen andere leden het ook makkelijker terugvinden.

Net eens gekeken en we zien dat er sinds gisteren namiddag een ticket voor open staat om dit te onderzoeken. Goed om weten: je kan nog altijd gebruik maken van je @pandora e-mailadres via Telenet Webmail, het probleem situeert zich enkel op andere mail programma's. Hopelijk kan het snel opgelost worden! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Sammy35
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Star Wars Day Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Hoi,

Hier hetzelfde probleem,op pandora komen er geen berichten niet toe,Via telenet webmail staan ze er wel online.

Heb pandora verander in telenet en la de berichten komen terug binnen zelfs deze met pandora adres.

Denk dat ze pandora stilletjes laten uitdoven.Is trouwens niet het enige probleem wacht al meer dan een maand op mijn nieuwe modem die ze gingen leveren de 6de mei.

Mailen en bellen helpt niks,ze kunnen niks doen(dat is dan de klachtendienst).Service gaat vlug achteruit terwijl de prijzen stijgen.

0 Likes
Gatekeeper
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Star Wars Day Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Ik ben al blij dat ik niet de enige ben met het probleem.

Hopelijk communiceren ze wel wanneer die @Pandora.be niet meer werkt, want op keiveel websites ben ik daarmee geregistreerd.

0 Likes
joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

een nieuwe account aanmaken was de oplossing

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 524
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Kunnen jullie even testen of jullie Pandora e-mailadres opnieuw werkt in het mailprogramma van jullie Android toestel?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes