De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

CV8560E modem in bridge modus – internet haperingen

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Technieker is langs geweest. Deze vertelde dat het weg vallen van de vaste telefoonlijn een gekend problemen was met deze modems.

Het zou opgelost zijn in de laatste firmware versie 35. Deze is gisteren automatisch op mijn modem geïnstalleerd geweest.

Ook zouden op deze modem scripts draaien die elke ochtend om 05:00 uur de modem herstart.

Technieker zag geen problemen met mijn internet.

Ga nu afwachten dat het opgelost is.

Beantwoorden
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@mblockx het probleem met het wegvallen van de vaste lijn op de CV8560E, zou inderdaad opgelost moeten zijn sinds de upgrade afgelopen zondag. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Tien op tien! Netjes! Goed bezig! Dat begint te tellen!

Suzy, 

Ik heb een tijdje geleden dit probleem ook gehad en ze hebben dit nooit gevonden wat het was. 

Ikzelf heb gewoon mijn vast nummer gefoward naar mijn gsm nummer.Zo ben ik zeker dat mijn klanten me kunnen bereiken.

Het probleem was voor enkele maanden goed maar nu is het terug... Ik denk dat het te maken heeft met de updates en checks van Telenet uit. Ik heb dit kunnen monitoren en het is toevallig dan dat er problemen zijn, ik weet niet of dit het probleem is natuurlijk.

Ikzelf heb een eurodocsis 3.1 modem omdat die e-router een grotere bandbreedte zouden hebben en minder problemen zouden geven....Ik hoop dat hier in de korte toekomst een oplossing voor kan komen. Voor de rest geen problemen meer met het internet, alleen spijig genoeg haal ik mijn gigabit snelheden niet zoals voorgesteld door Telenet. Direct op de router zit ik op max 750 a 800 mbps.

Met een cat 7 kabel en met een nieuwe laptop met gigabit aansluiting.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@kristofDW mij hebben ze verteld dat het issue met de telefoonlijn op deze modem pas sinds met de release vorige week zondag werd opgelost. Als je dit nu nog altijd ervaart, neem je best opnieuw individueel contact op met de Telenet klantendienst. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesbeest! Hey, jij weer! :-) Leesclubje starten?

dankjewel nu weet ik waarom ik de laatste tijd zoveel heb moeten bellen naar telenet voor telefoonlijn want sindsdien heb ik geen last meer van en ook internet haperingen zijn weg.

Beantwoorden