CV8560E modem in bridge modus – internet haperingen
Ik heb sinds enige tijd een nieuwe modem CV8560E die in Bridge modus staat.
Sinds de nieuwe modem heb ik dagelijks internet haperingen. Websites enige tijd niet bereikbaar. Netflix die stopt met afspelen en na enige tijd hervat met afspelen.
Ook valt na enkele dagen mijn telefoonlijn uit.
Als ik de modem herstart, komt de telefoonlijn terug op, maar valt na paar dagen weer weg.
De internet haperingen met modem herstart worden niet opgelost.
Ik heb een Wigo All-Internet 300 abonnement.
Heb met Telenet helpdesk contact opgenomen en zij zien geen problemen op mijn modem.
Ik heb de modem wel mogen gaan ruilen voor een nieuw exemplaar, maar dit helpt niet.
Problemen blijven.
Heeft iemand ook dit probleem of weet iemand wat te doen?
Wat ik wel raar vond als ik de nieuwe modem installeerde, is dat al de Bridging settings (bridging aangevinkt en mac adres van mijn eigen router nog ingevuld) nog aanwezig waren in “mijn telenet” en de “nieuwe” modem direct in bridging modus werkte.