Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Klaas wens lijstje

In tijden dat Sint Maarten, Sinterklaas en wat later de Kerstman langskomt kunnen we terug ons wenslijstje opmaken.

Op wat ik zo opmaak uit de reacties op Netweters zouden dit mogelijke wensen kunnen zijn:

  • IPv6 in orde op de e-modem CV8560e voor degenen die een eigen router willen gebruiken
  • Voor degenen die tevreden zijn met de Telenet router, DHCP Mac binding zodat het wat makkelijker wordt om intern vaste IP adressen toe te wijzen.
  • Voor de TV kijkers een substantiële korting op de huur van een digibox/corder als je deze al meer dan 3 jaar huurt.

Als er nog wensen zijn laat maar horen. Uiteraard willen we goedkopere abonnementen maar dat is wishfull thinking.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
49 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Klaas wens lijstje

Ik wil het volgende er alvast een toevoegen: de daluren voor internetabonnementen met een vast volume gelijktrekken met de daluren van de onbeperkte abonnementen.

Nu stoppen de daluren om 10u in de voormiddag voor de abo's met een vast volume.  Redelijk bizar dat daluren afhangen van het abonnement dat je hebt.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hans
Professional Meerweter
Berichten: 136
Full speed writing! It's your ninth party! Topicvreter! BINGO!

Klaas wens lijstje

ken je beller : gratis

ik heb maar wigo home, krijg ik niet

Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Klaas wens lijstje

  • Hogere upload snelheid
  • Afschaffen dal & piekuren en FUP, in ieder geval voor de duurdere abonnementen (zoals wigo + gigaboost).

   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Klaas wens lijstje

@Arnie  Een verdubbeling van de upload zou zeker wenselijk zijn. Was het net aan het denken dat ik dat was vergeten te noteren.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Klaas wens lijstje

Opnieuw een internet abonnement dat zich tussen Basic en All-Internet situeert. Daarbij denk ik aan een maandelijks volume van 300 à 400 GB per maand. Met daaraan aangepaste prijs.

 

Momenteel heb je enkel Basic met 150 GB en All-Internet met 750 GB. De sprong is redelijk groot.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Klaas wens lijstje

Ik zou gaan voor het zelf samenstellen van een zenderpakket.

Er zit daar nu zoveel tussen dat niet aan te zien is of in elk geval nooit bekeken wordt.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Klaas wens lijstje

@louishufk 

 

Dat is inderdaad een goed voorstel. Kies zelf uw zenders en betaal navenant hoeveel zenders je wil.

 

Ik vrees dat dit ook wishfull thinking zal blijven ... Bij mij zou het lijstje alleszins niet groot zijn en de prijs navenant laag. Dat zien ze niet graag ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Klaas wens lijstje

@StefaanH 

Ik vrees ook wel dat hij hier niet in de buurt gaat willen komen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Klaas wens lijstje

  • Max aantal simultane streams ipv vast geregistreerde toestellen 
  • Telenet TV app voor Apple TV 
  • 5G 
  • Play Sports app voor Apple TV 
  • Streamz app op TV Box 
  • Streamz app Free G 

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Klaas wens lijstje

Zoals @Arnie 

  • Hogere upload snelheid
  • Afschaffen dal & piekuren en FUP, in ieder geval voor de duurdere abonnementen (zoals wigo + gigaboost).
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Klaas wens lijstje

Verplichte huur decoder afschaffen.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Klaas wens lijstje

Minder betalen per maand @igvfer  maar dat zal zo als je zelf al hebt gezegd wishfull thinking zijn. 

 

Voor mij zouden de opties voor de vaste lijn nog wel gratis mogen , en wat meer keus in de pakketten mogen hebben. Neem bijvoorbeeld nu heb je Wigo met verplicht 2 simkaarten maar kan me voorstellen iemand alleen die een Wigo zou willen. En dan met verschillende volumes zelf te bepalen wat je nodig hebt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Klaas wens lijstje


@m-jan20  schreef:
  • Max aantal simultane streams ipv vast geregistreerde toestellen 
  • Telenet TV app voor Apple TV 
  • 5G 
  • Play Sports app voor Apple TV 
  • Streamz app op TV Box 
  • Streamz app Free G 

@m-jan20 vrees dat een streamz app op de Tv Box geen optie zal worden, alles zit normaal gezien al in de op aanvraag ook.

dus dubbel er in zetten is ook onnodig hé 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Klaas wens lijstje


@louishufk  schreef:

Ik zou gaan voor het zelf samenstellen van een zenderpakket.

Er zit daar nu zoveel tussen dat niet aan te zien is of in elk geval nooit bekeken wordt.

 


@louishufk dat gaat het niet worden vrees ik, zenders die minder kijkers hebben gaan duurder kosten dan bv een VTM voor een klant, gaat dan veel boze telefoons opleveren van klanten die dan gaan zeggen, die betaald minder dan ons en hebben bv ook maar 7 zenders zoals hem.

en zenders dat dan minder klanten heeft gaat dan misschien niet meer op de kabel willen omdat ze niks meer verdienen aan telenet voor op de kabel te kunnen uitzenden.

nu betalen we een bedrag voor een aantal basis zenders en iedereen krijgt ongeveer overal hetzelfde (met het verschil tussen bv Limburg en oost Vlaanderen niet mee te rekenen hier in).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.