Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Vertel ons jouw mening over het contactformulier

Dag Netweters,

Bij Telenet willen we begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Jullie mening is superbelangrijk om ons verder te helpen!

👉 Beantwoord deze 2 korte vragen:

1. Waarom is een contactformulier handig voor jou?
  2. Waarom kies je liever voor een contactformulier dan voor chat?

Jouw feedback maakt het verschil. Bedankt om mee te denken!

Samen zorgen we voor een nog betere ervaring.💡

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

16 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@luc55  schreef:

Ze hebben WhatsApp gestopt zeer spijtig wordt overal gebruikt 

Een gewone chat moet je nu gebruiken 

Veel verandert er niet. Je krijgt eerst te maken met een AI bot en wordt dan eventueel doorgeschakeld naar een medewerker. Dus er is nog steeds een mogelijkheid tot chat. Het grote verschil is dat je niet via Meta werkt en dat is zeker geen nadeel.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Er verandert wel veel de data van WhatsApp  heb je op je telefoon staan 

In de tijd zij Kbc mij dat dit gratis is en dat klopte niet gelukkig stuurde ik het WhatsApp bericht dat ze gezegd hadden en  alles was op 1sec geregeld 

Met mijn levering van mijn tv ook een probleem gelukkig had dynalogic een WhatsApp vlugge oplossing 

Met mijn Boiler dat ik besteld had in Frankrijk gemakkelijk praten zeker met vertaal optie als je bepaalde worden niet kan opkomen 

Nu heeft budget aanbieder van internet ook WhatsApp zeker bij jeugd zal dit aanslaan 

Natuurlijk als bedrijf kost dit geld de dienst van WhatsApp gebruiken en een eigen chat gebruiken kost niets 

Zolang de chat niet te veel trala is zal het aan slaan anders zal het rap stopen door te kort aan gebruiker 

En klanten die niet gehoord worden zoeken andere plaatsen op , hoor het geregeld zeggen opeens kan alles als te laat is