24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
@FrankDSM Hier staat de datasim al niet meer in de app om het verbruik te bekijken
Opgelost! Ga naar oplossing.
Onze collega's zijn dit nog steeds aan het onderzoeken. Hiervoor hebben ze nog extra informatie nodig.
Kan iedereen die dit nog opmerkt even laten weten welke app-versie en iOS/Android-versie jullie gebruiken?
Dan vullen we dit aan bij het bestaande dossier.
Apple IOS 16.5.1. app versie 4.11.0
App versie 4.11.0
Android 13
Bij mij werkt het ook niet
App 4.11.0
Android 13
Dankjewel voor de oplossing.
@Suzy schreef:We hebben daarnet het dossier er nog eens bij genomen, er is een nieuwe update.
Blijkbaar zou dit probleem opgelost moeten zijn door een fix die beschikbaar komt met de release van 28/08.
Is dit in de vorm van een app update? Nog niks gezien in App Store en werkt nog altijd niet 😕
@m-jan20 bij de ene wel en bij de ander niet,
ik krijg nu maar verbruikt tot 1 september, had nooit problemen en ze hebben iets aangepast en ik heb nu problemen met die app. 😮
Telenet app doet al verschillende maanden heel vreemd. Er staat nu ook bij de GSM nummers onbeperkt bij mobiele data (vroeger was dit x/300GB). Bij de datasimkaart staat er wel nog 300 GB. Is het verbruik nog altijd echt onbeperkt voor de data simkaart (weliswaar aan verlaagde snelheid na 300GB)?
Hier werkt de app nog steeds niet naar behoren.
Bij verbruik al een hele tijd "oeps! er ging iets mis"
Net app verwijderd en terug geinstalleerd (had al de laatste versie)
Nu ook bij Wifi netwerk "oeps! er ging iets mis"
Ook via "mijn telenet" kan in het verbruik van internet niet controleren, telkens foutmelding
Bij de mobile nummers staat MB en GB, vb een verbruik van 700MB staat eerst MB en onderaan staat 700GB
Er is al bijna 2 maanden een dossier lopende zonder enige reactie. Via Whatsapp zeggen ze telkens: geduld hebben