42575
netweters
|
18926
gesprekken
|
20426
vragen
|
We brengen jullie op De Netweters graag als eerste op de hoogte.
Binnenkort nemen we afscheid van de Telenet TV Yelo-app. Klanten met een Digibox of Digicorder schakelen over naar de Telenet TV-app.
De stopzetting gebeurt in verschillende fases en zal enkele maanden in beslag nemen.
Ben je een klant met een Digibox of Digicorder?
Dan kan je vandaag al naar de Google Play Store of App Store gaan en gebruik maken van de Telenet TV-app!
Waarom doen we dit?
In 2023 willen we de tv-apps migreren naar één app, de Telenet TV-app. Zo is er geen verwarring meer over welke tv-app je als klant moet downloaden.
En moeten we nieuwe functionaliteiten niet meer gelijktijdig op drie verschillende apps ontwikkelen.
Communicaties
Alle klanten die van tv-app moeten veranderen, worden tijdig geïnformeerd via de verschillende platformen
(e-mail, home message, berichten in de app, push notificaties, via de app store of via de Telenet-app).
Wat verandert er voor klanten met een Digibox of Digicorder?
Dit blijft hetzelfde:
Dit is anders:
Klanten die geen afscheid willen nemen van deze functionaliteiten, kunnen de nieuwe Telenet TV-box gratis in huis halen!
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) op 14/10/2022 en op 15/02/2023
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Christof75 schreef:
Een mooie ontwikkeling die alles eenvoudiger zal maken, maar wanneer word het airplay probleem opgelost in de telenet tv app?
@Christof75 we hebben het AirPlay probleem nog eens aangekaart. Zodra er meer informatie beschikbaar is of vooruitzichten naar een fix, laten we het uiteraard weten.
Dit klopt niet volgens mij.
Het airplay probleem is ontstaan na de update van de telenet tv app in Juli. Telenet had hetzelfde probleem ook al 2 jaar geleden met de flow app (toen nog yugo)
Airplay werkt perfect met andere apps, zoals vrtmax, vtmgo, netflix, disney. Met al deze apps werken mijn OG homepods perfect met mijn 4k apple tv. Mijn Homepod mini's werken ook perfect met deze apps op mijn hd apple tv. Enkel problemen met de telenet tv app.
Even de link naar het artikel bijgevoegd, ga het ook eens doorlezen,
ps: heb het eens gelezen en gaat over de Apple TV 2 en 3 versie waar die AirPlay niet meer werkt,
je eerste gedacht dat het van Telenet kant komt is dus nog lopende...
Kan deze Telenet TV app ook op een "Google TV" worden geïnstalleerd? Of is deze alleen maar compatible met de android devices?
Hopelijk is de Telenet TV app zo snel mogelijk beschikbaar voor TV Flow klanten, want die app trekt werkelijk op niks:
Zeer spijtig, want de lay out van Flow vind ik véél beter dan die van Telenet TV, die vind ik wat onhandig als smart tv app. Nu dan maar afwachten tot die Telenet TV app werkt, en tot dan doorsukkelen met Flow 😕
Gisteren Telenet TV op mijn Google tv geïnstalleerd, werkt super, vandaag terug opgestart en ik moest me weer opnieuw aanmelden???? Waarom moet ik weet de QR code scannen? Ik hoop dat dit iets eenmalig geweest is? Voor de Telenet Flow app zijn er dezelfde problemen waar Telenet niks aan doet... Ik hoop dat ze niet dezelfde problemen hebben nu... Sorry , we betalen er genoeg voor!!!
@NoFate Ik gebruik de app op mijn apple tv, en daar moet ik sporadisch een herinloggen, zo 1 keer per maand ofzo
Hmm toch niet op Google tv, iedere dag moet ik opnieuw aanmelden met die QR code... Is toch onbegrijpelijk dat ze dat niet op voorhand testen? Kan me niet inbeelden dat ze dat niet hebben gemerkt...
Ook soms tijdens het kijken naar een live uitzending krijg ik spontaan de boodschap... Je hebt geen abbonement om tv te kijken... Dan moet ik de stream stoppen en opnieuw starten .. gisteren 2x aan de hand gehad
Dat het een app wordt is ok,maar ik wil de app gebruiken op de 4k chromecast en daar is de telenet tv app nog de versie waar men alleen kan inloggen via qr code en wel een tv box moet hebben,hopelijk komt dit ook in orde?
Als men meer dan 1 tv lijn heeft (ik heb er drie: 1 Digicorder+Digibox en 2 CI+) ziet men bij de installatie drie maal hetzelfde. Er is geen verschil tussen de CI+ en de Digicorder. Dus 1 kans op drie om de juiste te kiezen en opdat het zou werken. Of je ne juiste kiest of niet, je krijgt altijd eerste het bericht dat de decoder moet verbonden zijn. Het is pas als je gaat kijken naar de opgenomen programma's dat je kan weten dat je de juiste keuze gemaakt hebt. Ik heb ook vastgesteld dat er nog opnames in de lijst stonden die ik al verwijderd had van de Digicorder (tot nu toe enkel de eerste keer).
Ze zijn nog alles op punt aan zetten
best nog eens melden aan telenet
Is het daardoor dat we nu 4 à 5 keer per dag van de Telenet app worden afgegooid? Elke keer die QR-code en dan inloggen en dan de 6-cijferige code. Dat is nog erger dan reclame. Want men moet dan de smartphone dan effectief bij de hand hebben. Ipv dat het allemaal toegankelijker wordt, wordt het allemaal omslachtiger.