24757
netweters
|
152462
antwoorden
|
20709
vragen
|
Hallo,
Ik moet vaak herhaaldelijk opnieuw inloggen op de tv flow app via m’n Apple tv.
Dit gebeurd wekelijks soms zelf meer dan 1 per week.
telkens QR code scannen en inloggen. Op zich geen probleem maar wel vervelend voor de kinderen die ‘s morgens tv willen kijken.
Kunnen mijn inloggegevens niet opgeslagen worden?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv flow Apple TV herhaaldelijk inloggen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is nog NIET verholpen op Google TV. Mvg.
Goeiemorgen!
Het is nog niet opgelost op Android TV (chromecast 2020), app versie 8.7.2 [596].
Wij vinden het erg vervelend dat we iedere dag moeten scannen en aanmelden.
Onderstaande reactie kreeg ik gisteren na terug een whatsapp te sturen:
Klopt,. Dit is nog steeds iets wat regelmatig opduikt. Maar zoals mijn collega aangaf staat hier geen officiële melding meer voor open (die is er ooit wel geweest). Helaas is er nooit een definitief antwoord uit de bus gekomen. Bij sommige toestellen werd dit veroorzaakt door het bewaren van gegevens wat niet werd toegestaan voor de App. Bij andere toestellen werden deze gegevens spontaan gewist en bij andere was er totaal geen verklaring voor dit gedrag. Ruben.--
Ik denk dat er niets anders op zit dan massaal te klagen omtrent dit probleem want ze leveren duidelijk een onafgewerkt product af.
@YvesV schreef:
.....knip....
Ik denk dat er niets anders op zit dan massaal te klagen omtrent dit probleem want ze leveren duidelijk een onafgewerkt product af.
Als ik de reacties hier lees en bekijk zal er dus al genoeg 'geklaagd' zijn. Ze zullen je hier van een antwoord voorzien als er een eventuele oplossing is maar voor nu is er dus geen oplossing. Zou dan ook gewoon hier eens regelmatig kijken of er een oplossing is want met klagen ga je niet veel resultaat bereiken.
@Bjarne zal dan ook wel hier een reactie terug plaatsen als die intern iets door heeft gekregen.
@m-jan20 schreef:Als ik elke keer ik opnieuw moet inloggen, een euro van de kostprijs (€10/maand) mag aftrekken, is Telenet me op het einde van elke maand €21 verschuldigd.
Dat zou een hele goede techniek zijn om de specialisten van Telenet aan te sporen om snel en goed te werken 😁
Nog altijd niet opgelost op Apple TV 8.7.3
Bij mij is het precies verergerd. Sowieso moet ik dagelijks inloggen met mijn shield. Als ik heb volledig uit doe, dan soms 2 keer per dag.
Telenet lijkt er helemaal niets aan te doen want voor hun staat er geen officiele melding meer open. Blijkbaar werden dus de meldingen afgesloten zonder er een gevolg aan te geven.
Hier ook terug veel erger met dagelijks inloggen. Zeer vervelend!
Ik had gehoopt dat het opgelost was na de laatste melding hierover maar niets blijkt minder waar.
Schandalig eigenlijk: men verkoopt Telenet flow maar inloggen moet dagelijks gebeuren of geen toegang. Telenet maak hier eens prioriteit van en los dit op aub.
Hier is het ook meerdere keren per week weer prijs.
Spijtig eigenlijk... het concept en heel de app zit perfect in elkaar voor onze situatie.
Helaas is dat inloggen gewoon een probleem en snap niet dat het zolang duurt om dit te fixen.
Aan het overwegen om alles op te zeggen en naar alternatieven te kijken.
Krijg regelmatig de vraag van familieleden en vrienden als het nu goed werkt.
Helaas kan ik het niemand nog aan bevelen...
Heeft de Telenet TV app dit eigenlijk ook of is het enkel Flow TV?
Heb een vermoeden dat de flow-app door een derde partij is gemaakt en het nu zo hebben opgeleverd.
Zal teveel kosten om het te fixen en denk dat de flow app maar beperkt aantal klanten heeft.
De telenet tv app heeft dit niet, daar moet je nu en dan eens her inloggen. Maar sinds de update van een week of twee geleden is de app een ramp.
Ik gebruik een apple tv.
Ze hebben nu de interface aangepast zodat die nu lijkt als op de tv box maar verder een echte ramp.
in het overzicht scherm kun je niet meer de actuele tv programma's zien want het refesht niet meer. regelmatig komt er op als je een zender selecteert dat hij die niet kan weergeven omdat je geen abo hebt.
Airplay werkt niet meer, dus ik gebruikt standaard homepods voor mijn geluid maar dat werkt niet meer. ik moet die dan eerst uitschakelen, de app starten en dan weer inschakelen. een goe jaar geleden was er ook al zo'n probleem.
Ik kan mijn camera's niet bekijken op de appletv want dan staat de telenet tv app stil wat je met flow wel kon.
Telenet is blijkbaar niet in staat om degelijke apps te maken voor de apple tv waarbij je alle functionaliteiten kan gebruiken, als je dat dat vergelijkt met de apps van vrtnu, vtmgo en streams komt telenet er maar povertjes uit.
Werkt inderdaad voor geen meter. Elke keer opnieuw inloggen 😬😬.
Mocht alles vlot werken, zou dit een aanrader zijn. Nu heeft telenet nog werk te doen. En dan liefst snel, voor €10/maand …..
Gisteren een nieuw record gevestigd.
Normaal gezien moet ik 1 of 2 keer per week inloggen...
Gisteren was het 2 keer opnieuw inloggen in 3 uur tijd. 😁
Volgens mij is er niemand van de telenet medewerkers die de flow tv app gebruikt want dan zou dit al lang opgelost zijn.