24757
netweters
|
152453
antwoorden
|
20708
vragen
|
Hallo,
Ik moet vaak herhaaldelijk opnieuw inloggen op de tv flow app via m’n Apple tv.
Dit gebeurd wekelijks soms zelf meer dan 1 per week.
telkens QR code scannen en inloggen. Op zich geen probleem maar wel vervelend voor de kinderen die ‘s morgens tv willen kijken.
Kunnen mijn inloggegevens niet opgeslagen worden?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv flow Apple TV herhaaldelijk inloggen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gisteren een opgenomen film aan het kijken met de telenet tv app op een apple tv en plots vloog ik eruit en moest herinloggen. de telenet tv app is ook triestig gesteld sedert de laatste update.
@Suzy Is Telenet dan echt niet in staat om deftige apps te maken, als ik vergelijk met de vtm go en de vrtnu app
Hallo @Christof75 We hebben om een update gevraagd. Sorry voor het lang wachten! We hopen snel antwoord te krijgen.
Gr
Bert
@bert_ We hebben nog maar een update gehad en het heeft de telenet tv app op de apple tv alleen maar slechter gemaakt.
terug een probleem met airplay (vroeger ook al gehad)
totaal onoverzichtelijk overzichtsscherm van de opnames
het niet onthouden waar je gekomen bent bij de opnames
Meervoudige opnames zijn eenvoudig te wissen, enkele opnames zijn nu meer stappen nodig dus achteruitgang
app die vastloopt bij bepaalde zaken in setup/systeem
het niet refreshen van de zenderschermen in het overzichtsscherm
het nog steeds onderbreken van de app bij homekitbedieningen
het uitblijven van de innovatieve mogelijkheden van de apple tv, zoals swipen tussen zenders, iets wat paar jaar geleden wel al kon bij de yugo app
picture in picture die nog steeds ontbreekt terwijl dit paar jaar geleden al kon in de yugo app
voor de mensen met flow zou ik toch eens kijken bij de buren van tv vlaanderen, meer zenders voor ongeveer dezelfde prijs en veel beter apps.
ik denk dat telenet nog steeds niet beseft dat apptv de toekomst is, want op de tvbox draaien de apps ook maar erbarmelijk.
@Christof75 TV Vlaanderen is absoluut geen goed alternatief.
Enkel terugkijk tv... Geen opnames.
Concept van Telenet Flow is perfect enkel dat inloggen.... 😞
De vraag is als terugkijktv hebt, moet je het dan nog persé kunnen opnemen? De meesten bekijken hun opnames binnen de week dus kan dat perfect met tv vlaanderen, en je krijgt meer zenders. Er bestaan ook apps zoals vrtnu en vtmgo. Opnames worden ook niet tot in de eeuwheid bewaard en staan ook niet meer lokaal, en soms gaat het daar ook eens mis waardoor je opnames niet kan bekijken.
Ik vind TV Vlaanderen op dat gebied heel beperkt.
Geen mogelijkheid om door te spoelen bij VTM (ook niet na reclame kijken). Stop je tijdens de helft en kijk je daarna verder moet je weer van begin kijken... Zonder de mogelijkheid om door te kunnen spoelen waar je gebleven waart. Nee, was echt niet gebruiksvriendelijk.
Ook met klantendienst gesproken en ze konden me helaas geen oplossing hier voor geven.
Losse apps is voorlopig nog het beste alternatief en gratis.
Is er nog actieve development aan Telenet TV Flow vraag ik me dan af…
Ervaren jullie dit nog steeds? Gelieve dan de klantendienst te contacteren en ons daarbij je klantennummer, merk toestel, softwareversie en enkele tijdstippen te bezorgen. Onze collega's hebben meer concrete voorbeelden nodig.
Dat meen je toch niet...grapje toch? Hoeveel maanden en hoeveel posts zijn we ondertussen verder over dit probleem.....
Anderzijds...voorlopig valt het mee het (her)inloggen maar heb nog weinig vertrouwen in de Flow App want misschien is het volgende week weer anders...
Het herhaaldelijk inloggen is frustrerend, maar op Apple TV, is er een bijkomend probleem. Zodra je de kijkbron wijzigd, vb. YouTube of Netflix app opent en nadien Flow app, zal deze wel spelen, maar na de ingestelde tijd voor de screensaver, zal deze de uitzending onderbreken en de screensaver starten. Het enige wat hierbij helpt is. De Flow app compleet sluiten/stoppen en opnieuw opstarten.
Telenet heeft duidelijk geen kaas geëten van het maken van werkende app’s.
Misschien niet helemaal van toepassing op dit topic aangezien het hier om de Samsung Tizen Flow App gaat maar de laatste update van deze app dateert al van 17/08/21. Wat wil zeggen dat de app al meer dan één jaar niet is bijgewerkt, dat is tegenwoordig een eeuwigheid. En dat met alle gebreken ...
Er wordt dus helemaal geen aandacht geschonken aan Flow, echt schandalig!
@m-jan20 schreef:
eigenlijk is het een schande dat we al die tijd al €10/maand betalen voor iets dat langs geen kanten werkt
Ik snap niet dat dit een schande is. Er is toch geen contractduur? Dus je kan op elk moment stoppen met die 10 euro/maand te betalen.
@Ex-Netweter
Waarom stop zetten ?
Als ik iets betaald per maand verwacht ik ook dat het werkt. Een andere oplossing kan duurder uit komen dan die € 10 per maand dus ik snap wel wat @m-jan20 hier mee bedoeld. Als ik € ....betaal per maand verwacht ik dat diensten werken waarvoor ze bedoeld zijn en door middel van een update zou je dat toch kunnen oplossen.
Ik betaal € 20 voor tv en als de tv box of de digicorder of digibox niet werkt ja dan zou ik dat ook verwachten dat het opgelost wordt en dan zou ik dat ook een schande vinden voor dat geld per maand. Nu betalen ze € 10 per maand en dat is op zich ook niet aan de minste kant dus dan zou ik het ook een schande vinden als de dienst niet compleet werkt waar je voor betaald.
Je weet zelf ook dat Telenet niet de goedkoopste is en elke € 10 die ze ontvangen voor diensten die voor de helft werken dan kunnen ze ook beter de helft betalen voor hun dienst.