|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Maak kennis met ons nieuwe aanbod! Geen packs meer, als klant kies je vanaf nu zelf welk Telenet bij jou past. En er is een Telenet voor iedereen, zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Stel je combo helemaal zelf samen, van internetsnelheid tot aantal simkaarten, streamingdiensten, met of zonder tv? Jij kiest zelf wat je nodig hebt.
Ontdek het volledige aanbod op onze Telenet-website:
Weet je niet goed waar te beginnen? Vertrek makkelijk van slimme combo's die bij je passen en personaliseer ze naar wens.
De beste ervaring. Nog meer afgestemd op jou!
Promo's die je niet wil missen!
Er zijn ook tal van interessante promoties, voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Stel zelf je perfecte Telenet-combo samen. Meer combineren is meer besparen.
@luc55 Als je node is aangepast, is nog niet overal beschikbaar,
ik heb een check gedaan op mijn adres en daar is het maximum nog 1000/40.
heb gelukkig geen Telenet waarbij is hogere snelheid heb.😜
De datasim blijft gratis bij een internetabonnement (ook de goedkoopste basic) in combinatie met mobiel unlimited.
Nieuw is dat je dan er een tweede, derde,… datasim kan toevoegen aan 10 euro/stuk.
Twee na mekaar dan!
Veel negatieve commentaar hier.
Akkoord, mensen die enkel digitale tv hebben komen duurder uit omdat ze internet erbij moeten nemen. Als ze daarbij een vaste lijn hebben (wat in die doelgroep vaak voorkomt), valt het goed mee.
Maar kijk eens naar de combo’s met mobiel erbij! Ik heb al gekeken voor mezelf en (schoon)familie: afhankelijk van je data kan je een pak voordeliger uitkomen dan de one-abonnementen.
Nieuwe klanten krijgen 12 mnd (Ja, Eén Jaar Lang) tot 3 mobiele nummers gratis bij een internetabonnement, ongeacht de mobiele data!
Als je de snelheid niet haalt zal je naar een lagere abo gezet worden
En Telenet zal beginnen met klanten te contacteren staat in de de krant
Deze mensen van call center zullen het niet gemakkelijk krijgen om de deal rond te krijgen
en hopen dat klanten hun geduld niet verliezen en vriendelijk blijven , in de winkel zie je geen mooie gesprekken tussen klant en verkoper
Het is juist de data kaarten zijn wel in trek ik hoorden dit ook al zeker aan schoonfamilie en vrienden ....
Dat zal wel weer niet de bedoeling geweest zijn maar zal weer de richting uitgaan zoals met wigo in de tijd
@luc55 Als je de snelheid niet haalt betaal je meer en behoud je uw 1000/40 tot je de snelheidsverhoging kan krijgen, je moet zelf beslissen of je tijdelijk op lagere snelheid wilt gaan of niet.
ze gaan niet voor u de snelheid aanpassen, het is net de bedoeling dat de klant beslist wat ze willen en dat aanvragen en kan veranderen elke periode.
Een goede morgen.
Ik beschik nu over OneUp for 2 maar wil mobiele data verwijderen of naar 1 kaartje gaan maar in het nieuwe voorstel is dit niet mogelijk.
Is het volledig op maat aanpassen voor bestaande klanten dan niet mogelijk?
Mvg,
Luc
@Master-Magic schreef:Als je de snelheid niet haalt betaal je meer en behoud je uw 1000/40 tot je de snelheidsverhoging kan krijgen
Als je de 2500 niet haalt wordt je voorlopig op 1000/100 gezet (niet 1000/40)
Zal je nog producten kunnen aanpassen die niet in een pack zitten?
Bv ik heb nu als losse producten internet 150gb per maand en tv via een digicorder.
Stel dat telenet de digicorder opeens uit gebruik zou nemen.zou ik dan kunnen overschakelen naar het compact signaal of digitale tv stop zetten en toch het internetabonnement van 150gb per maand kunnen behouden?of kan je enkel niks wijzigen aan je producten als alles in 1 pack zit?
Klopt. Zo is het hier ook.
hier van zo een 900 mbps naar ongeveer 2100 mbps gegaan op de speedtest, zeer goed en dat voor dezelfde prijs per maand.
om het te halen moet je ook zeker zijn dat je moederbord nieuw genoeg is om de hogere snelheden aan te kunnen en de ethernetkabels snel genoeg zijn.
@Angelo1985 schreef:hier van zo een 900 mbps naar ongeveer 2100 mbps gegaan op de speedtest, zeer goed en dat voor dezelfde prijs per maand.
om het te halen moet je ook zeker zijn dat je moederbord nieuw genoeg is om de hogere snelheden aan te kunnen en de ethernetkabels snel genoeg zijn.
Indien nodig kan je gewoon een nieuwe netwerkadapter installeren.
Het is wel niet mogelijk (of erg moeilijk) voor bestaande klanten om een simulatie te maken met de nieuwe tarieven op de site. Waar/hoe kan ik dit doen ? Ik heb nu One for 3 + TV Iconic voor €153.