Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Het nieuwe Telenet is er! Ontdek het nu.

Suzy_3-1777274052311.png

Maak kennis met ons nieuwe aanbod! Geen packs meer, als klant kies je vanaf nu zelf welk Telenet bij jou past. En er is een Telenet voor iedereen, zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Stel je combo helemaal zelf samen, van internetsnelheid tot aantal simkaarten, streamingdiensten, met of zonder tv? Jij kiest zelf wat je nodig hebt.

Ontdek het volledige aanbod op onze Telenet-website:

Weet je niet goed waar te beginnen? 
Vertrek makkelijk van slimme combo's die bij je passen en personaliseer ze naar wens.

Suzy_2-1777273900496.png

De beste ervaring. Nog meer afgestemd op jou!

• Jij kiest, wij gidsen
    Jij weet het best wat je nodig hebt. Maar dankzij onze suggesties op basis van je profiel en gebruik hoef je niet van nul te beginnen.

• Je past alles aan zoals je wil
    Meer of minder, aan of uit? Je kan je Telenet op elk moment aanpassen, pauzeren of opzeggen. Jij behoudt de controle.

• Je weet wat je betaalt
    Er past altijd iets bij jou, en je portemonnee. En je weet op elk moment wat je krijgt voor wat je geeft. De kleine lettertjes, die zetten we in 't groot.

Promo's die je niet wil missen! 

Suzy_1-1777273816282.png

Er zijn ook tal van interessante promoties, voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Stel zelf je perfecte Telenet-combo samen. Meer combineren is meer besparen. 

Ontdek alle promoties op de Telenet-website

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

146 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@luc55  Als je node is aangepast, is nog niet overal beschikbaar, 

ik heb een check gedaan op mijn adres en daar is het maximum nog 1000/40.

heb gelukkig geen Telenet waarbij is hogere snelheid heb.😜

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
RuZ
Freshman Veelweter
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! BINGO!

De datasim blijft gratis bij een internetabonnement (ook de goedkoopste basic) in combinatie met mobiel unlimited. 

Nieuw is dat je dan er een tweede, derde,… datasim kan toevoegen aan 10 euro/stuk. 

AmCam
Freshman Meerweter
Complimentendag Say what?! On a roll... Tien op tien!

Twee na mekaar dan!

RuZ
Freshman Veelweter
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! BINGO!

Veel negatieve commentaar hier. 
Akkoord, mensen die enkel digitale tv hebben komen duurder uit omdat ze internet erbij moeten nemen. Als ze daarbij een vaste lijn hebben (wat in die doelgroep vaak voorkomt), valt het goed mee. 

Maar kijk eens naar de combo’s met mobiel erbij! Ik heb al gekeken voor mezelf en (schoon)familie: afhankelijk van je data kan je een pak voordeliger uitkomen dan de one-abonnementen. 

Nieuwe klanten krijgen 12 mnd (Ja, Eén Jaar Lang) tot 3 mobiele nummers gratis bij een internetabonnement, ongeacht de mobiele data!

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Als je de snelheid niet haalt zal je naar een lagere abo gezet worden 

En Telenet zal beginnen met klanten te contacteren staat in de de krant 

Deze mensen van call center zullen het niet gemakkelijk krijgen om de deal rond te krijgen 

en hopen dat klanten hun geduld niet verliezen en vriendelijk blijven , in de winkel zie je geen mooie gesprekken tussen klant en verkoper 

https://www.nieuwsblad.be/economie/bedrijven/telenet-past-aanbod-aan-populair-one-pakket-wordt-niet-... 

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Het is juist de data kaarten zijn wel in trek ik hoorden dit ook al zeker aan schoonfamilie en vrienden ....

Dat zal wel weer niet de bedoeling geweest zijn maar zal weer de richting uitgaan zoals met wigo in de tijd 

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@luc55  Als je de snelheid niet haalt betaal je meer en behoud je uw 1000/40 tot je de snelheidsverhoging kan krijgen, je moet zelf beslissen of je tijdelijk op lagere snelheid wilt gaan of niet.

ze gaan niet voor u de snelheid aanpassen, het is net de bedoeling dat de klant beslist wat ze willen en dat aanvragen en kan veranderen elke periode.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
dannyro
Freshman Veelweter
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

@luc55 ,

Hier is nog geen fiber, zodus nog op een 8 a 900 Mpbs. Niet erg.

Data kaart is wel 100Mbps.

LucVh1
Professional Weetjeslezer
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Een goede morgen.

Ik beschik nu over OneUp for 2 maar wil mobiele data verwijderen of naar 1 kaartje gaan maar in het nieuwe voorstel is dit niet mogelijk.

Is het volledig op maat aanpassen voor bestaande klanten dan niet mogelijk?

Mvg,

Luc

flip1953
Experienced Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@Master-Magic  schreef:

Als je de snelheid niet haalt betaal je meer en behoud je uw 1000/40 tot je de snelheidsverhoging kan krijgen

Als je de 2500 niet haalt wordt je voorlopig op 1000/100 gezet (niet 1000/40) 

waterrat1978
Professional Meerweter
Jij #DTV. Goed bezig! Lees je nog iets anders? ;-) WOW! Full speed writing!

Zal je nog producten kunnen aanpassen die niet in een pack zitten?

Bv ik heb nu als losse producten internet 150gb per maand en tv via een digicorder.

Stel dat telenet de digicorder opeens uit gebruik zou nemen.zou ik dan kunnen overschakelen naar het compact signaal of digitale tv stop zetten en toch het internetabonnement van 150gb per maand kunnen behouden?of kan je enkel niks wijzigen aan je producten als alles in 1 pack zit?

dannyro
Freshman Veelweter
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Klopt. Zo is het hier ook.

Angelo1985
Professional Weetjeslezer
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

hier van zo een 900 mbps naar ongeveer 2100 mbps gegaan op de speedtest, zeer goed en dat voor dezelfde prijs per maand.

om het te halen moet je ook zeker zijn dat je moederbord nieuw genoeg is om de hogere snelheden aan te kunnen en de ethernetkabels snel genoeg zijn.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@Angelo1985  schreef:

hier van zo een 900 mbps naar ongeveer 2100 mbps gegaan op de speedtest, zeer goed en dat voor dezelfde prijs per maand.

om het te halen moet je ook zeker zijn dat je moederbord nieuw genoeg is om de hogere snelheden aan te kunnen en de ethernetkabels snel genoeg zijn.

Indien nodig kan je gewoon een nieuwe netwerkadapter installeren.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
alien51
Experienced Meerweter
De vernieuwde WIGO? Full speed writing! De volle 100! De vlam zit erin.

Het is wel niet mogelijk (of erg moeilijk)  voor bestaande klanten om een simulatie te maken met de nieuwe tarieven op de site. Waar/hoe kan ik dit doen ? Ik heb nu One for 3 + TV Iconic voor €153.