Beantwoorden
Joannes
Professional Beetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?

mvg

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk

478 reacties
dmt
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

ik mag invullen en tabben tot ik een ons weeg, krijg de knop niet te zien. using chrome. ik ga eens andere browser testen

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Soms moet je ook eens scrollen op de pagina naar helemaal beneden. Krijg jij dit niet te zien van zodra je ook maar het IPadres invult:

igvfer_0-1689403424969.png

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dmt
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

ik scroll helemaal tot beneden, niks te zien. 
heb al meerdere regels ingevuld, volledig, helpt niet.

alle truken van de foor al geprobeerd, zelfs de broncode geinspecteerd om een submit element

Herostratos
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Is dit opgelost ? Naam van knop hangt naturlijk af van de taal. Wijzigen in het nederlands denk ik.?

 

 

Herostratos
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Update of gleuk ? Ik heb vandaag een derde port forwarding kunnen instellen! Getest en het werkt!

Geen bericht gerkregen dat het in orde is. Iemand anders getest ? 

on4cdj
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ik geraak zelfs nog steeds niet op de pagina om de settings aan te passen...."Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw."

En dit al maanden.....gelukkig werkt al de rest wel 🤞

 

Patrick

 

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 537
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Filips & @asociaal We hebben van de collega's de vraag gekregen of jullie zelf jullie UPnP en DMZ-adres gewijzigd hebben onlangs? Of was dit altijd al het geval bij jullie? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1631
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet


@Bjarne  schreef:

We hebben van de collega's de vraag gekregen of jullie zelf jullie UPnP en DMZ-adres gewijzigd hebben onlangs?


UPnP adres wijzigen ????

Filips
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Wat ik ook doe of scholen, de knop ’Wijzigen’ verschijnt niet. Geprobeerd met Chrome, Firefox en op een Android tablet. Niets , nihil , nada . 

 

Filips
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ik begrijp niet goed waarover je het hebt. Niks aangepast. Port forwarding wijzigen onmogelijk sinds de nieuwe versie van Mijn Telenet. Het probleem is simpel: er verschijnt geen submit knop (door Herostratos aangewezen als 'Wijigen' knop) om de wijzigingen te bevestigen. Al tig keren gemeld aan de Telenet helpdesk, die steeds antwoordt dat het een gekend probleem is dat 'zo snel mogelijk zal opgelost worden'. Na 6 maanden nog niets opgelost. 

Filips
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Herostratos : scholen = scroll 

Herostratos
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Wel, wat ik doe:

In Mijn apparaten: expertinstellingen ontgrendelen. Zolang dit niet gedaan is kun je niets wijzigen. 

Zolang niets aangepast is, verschijnt de knop "Wijzigen" niet. Niet nodig om naar beneden voor mij.

Wel een opmerking over mijn laatste post. Een vierde port forwarding willen toevoegen en ik heb terug "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.". Probleem is dus niet opgelost bij Telenet, ik heb alleen maar geluk gehad een paar dagen geleden een poort te kunnen toevoegen.

 

Filips
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Bedankt voor het antwoord.
De expertinstellingen zijn uiteraard ontgrendeld, anders kan je zelfs niets wijzigen in de tabel. Ik probeerde reeds verschillende zaken: port forwarding regels verwijderen, wijzigen of bijvoegen. Dat lukt allemaal, maar nooit verschijnt er een knop 'Wijzigen' om de wijzigingen op te slaan. Als ik dan het scherm verlaat en daarna terugkeer zijn alle wijzigingen die ik invoerde verdwenen. Begrijpe wie kan hoe dat wel lukt bij u (en ook blijkbaar bij anderen zoals ik kon lezen op het Forum), en niet bij mij. Geprobeerd met Firefox, Chrome, en nu ook met Edge, geen Wijzigen knop. Ook niet op Android tablet.

FrankDSM
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ik heb ook al opgemerkt dat bepaalde functionaliteiten (meer algemeen, niet specifiek instellingen Mijn Thuisnetwerk - bv. quasi lege schermen) niet werken op Mijn Telenet. Wat ik dan meestal doe is de websitedata (cache, cookies) van telenet.be verwijderen (het opzetten van een private browsersessie kan ook werken). In veel gevallen lost dat het probleem op. Het is het proberen waard. Je moet dan uiteraard terug inloggen.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5221
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Als toevallig UPnP aangevinkt staat en bij DMZ-adres staat iets anders dan 0 (cijfer nul), dan zit je in een conflict situatie. Ofwel zet je UPnP uit, ofwel zet je DMZ-adres op 0. 

Controleer dat eerst en indien nodig verbeter en bewaar zonder andere wijzigingen aan te brengen.