24751
netweters
|
152336
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik zie de optie/tabblad “gezin” niet meer in de Safespot app.
dus ik kan de digitale gewoontes niet meer beheren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Extra info:
ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd op zowel mijn eigen telefoon als op mijn vrouw haar telefoon.
Het probleem blijft bestaan. Nog steeds geen tabblad met “gezin”
Best door geven aan telenet
of via whatsapp telenet
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Je mag voor deze vraag ook steeds contact opnemen met onze klantendienst, @Kennyv1 ! Dan kunnen we samen met jou bekijken wat er fout loopt en hier wat dieper op ingaan. 😉
We zijn bereikbaar via onze socialmediakanalen of telefonisch via het nummer 015 66 66 66!
ik had gisteren ook al contact met de klantendienst. Zij hebben op afstand ook mijn modem herstart maar blijft hetzelfde
Ik heb exact hetzelfde probleem , heb dit reeds een aantal weken . Gezin is verdwenen op de app , maar ik vrees dat de instellingen nog geld waardoor ik nu geen aanpassingen kan doen . Kan ik “mijngezin “ terugkrijgen ofwel alles deleten ( en dus ook de tijdslimieten ) ?
Ik heb de app al verwijderd van mijn telefoon en opnieuw geïnstalleerd. Blijft hetzelfde, gezin nog steeds niet zichtbaar.
ook via gsm van mijn vrouw gedaan, hetzelfde resultaat.
Hallo 🙂
Wij hebben dit probleem ook al een tijdje met de app en dacht dat dit zichzelf zoals veel zaken wel opgelost/verdwijnen met een update, maar dit is niet het geval.
Ook ik heb de modem als een factory reset gegeven en een andere modem gehaald, de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft.
Daarom hebben we met de klantendienst contact opgenomen maar die willen een technieker contact bij me laten opnemen voor dit probleem... 😅
Is er bij iemand dit probleem al opgelost?
Gr
Hallo
Wij hebben dit probleem ook al een tijdje met de app en dacht dat dit zichzelf zoals veel zaken wel opgelost/verdwijnen met een update, maar dit is niet het geval.
Ook ik heb de modem als een factory reset gegeven en een andere modem gehaald, de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft.
Daarom hebben we met de klantendienst contact opgenomen maar die willen een technieker contact bij me laten opnemen voor dit probleem...
Zoals andere klanten ook melden, blijven de instellingen wel actief die ingesteld staan bij gezinsleden qua tijdslimiet en kan dit niet aangepast worden waar door ze op ingestelde tijdstippen niet op internet geraken of sommige apps niet kunnen gebruiken.
Is er bij iemand dit probleem al opgelost?
Gr
Best door geven telenet whatsapp
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Zo veel mogelijk info met foto
Dat je app er af gegooid heb en terug op gezet
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gekregen? Ik wil geen tijd verliezen, van ik of van de chat voor iets die moet een volgende update wachten…
Voor mij was er via een telefonische afspraak geen oplossing, de persoon aan de andere kant kon normaal de safespot app aanpassen zodat bij de toestellen de ingestelde uren weg waren maar dit lukte hem ook niet en moest hij dit doorsturen naar TBO.
Wanneer dit daar behandeld wordt kon hij niet zeggen.