24755
netweters
|
152390
antwoorden
|
20698
vragen
|
Hallo,
Ik heb One Up, Windows 11, de laatste nieuwe modem (zwarte 360), Safespot+ is geïnstalleerd op de modem.
De app Safespot is geïnstalleerd op mijn GSM (Honor 8 Pro) en op de Ipad.
Ik krijg de melding dat ze verbonden zijn met het thuisnetwerk, maar ze krijgen geen verbinding met de modem. (Ipad meldt zelfs dat Safespot deze modem niet ondersteunt)
Telenet heeft al een technieker langsgestuurd en die bevestigd dat mijn systeem in orde is, maar volgens hem ondersteunt de laatste nieuwe modem inderdaad de app Safespot niet. De Telenet-medewerkers beweren van wel, maar hebben ook geen oplossing.
Het probleem zou doorgestuurd zijn naar TBO of zoiets???
Ik ga in de Telenet winkel terug mijn modem omwisselen naar de witte versie (die blijkbaar ook de snelheden van One Up aankan).
Als het dan nog niet lukt, ga ik terug downgraden naar One omdat ik anders betaal voor een virusbeveiliging die niet werkt.
Of heeft iemand anders een oplossing???
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Safespot
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier is nog al een topic over geweest met iemand die hetzelfde probleem heeft op de nieuwste HGW.
@Moderator blijkbaar is dit dan toch een 'gekend' probleem op de nieuwste HGW dit is al de tweede melding hierover. Kan dit toch is nagezien worden achterliggend ? Want ene kan gebeuren maar twee kan geen toeval zijn met de nieuwste HGW.
heb al bij recencies op iphone gezien dat er meer dan 10 mensen dit probleem hebben en dat is al vanaf dat die nieuwe modem er is dat niemand op die modem de app kan gebruiken. had al naar telenet gebeld maar ze doen er niets aan.
Ik nog niet maar vandaar ook even de vraag hier gevraagd aan de moderators wie weet wat ze kunnen zeggen.
Hallo,
De witte staande modems zijn blijkbaar niet meer te verkrijgen.
Ik heb daarom maar gedowngrade naar One.
Hier zit ik ook met een probleem: Safesurf krijg ik ook niet geactiveerd.
De nieuwste modem zorgt toch voor problemen.
Een medewerker heeft het nu voor mij geprobeerd, maar hij zei dat het wel enkele dagen kon duren.
Ik ben benieuwd.
Telenet heeft de laatste tijd precies veel problemen.
safespot app werkt dus nog altijd niet met de nieuwste modem ook al hebben ze een update van de app gedaan is ondertussen al een eind zo welke zevers zijn dit...
One+ overgestapt en nog steeds geen Safespot+. Ook nieuwe zwarte modem...."Er is een ticket opgemaakt voor de achterliggende diensten'....ik ben wachtende...al 2 weken...wel vriendelijke mensen op de (Whatsapp) helpdesk...
vrees dat dit een probleem is met de nieuwste Wifi6 modem dat safespot niet geactiveerd kan worden op deze modem/router.
dat telenet hier nog niets van weet dat er al een aantal dit probleem hebben.
@Moderator @Suzy begint nu toch wel op te vallen in dit topic en het andere dat er nog klanten zijn met dit probleem!!!
Welke extra informatie heb je nodig? 🤔
Euh...bijna elke dag! 😉
Als je de dag en de tijdstippen kan benoemen met de bijhorende datum dan kunnen ze achterliggend bekijken wat er precies gebeurd. Nu is dat gissen maar dan kunnen ze het nauwkeuriger voor je bekijken en dan hopelijk zo snel als mogelijk een oplossing geven.
Tijdstip: 14u42
Datum: 10 oktober
Modem: Telenet 360°-modem
Safespot+
Probleem: kan Safespot+ niet installeren
Telenet Whatsapp hulplijn: sinds ongeveer 8
september gecontacteerd
Antwoord telenet: dossier is aangemaakt we zijn er mee bezig. Ze zullen sms sturen (niks ontvangen)
Laatste keer geprobeerd: vandaag
Laatste keer Telenete gecontacteerd: via Whatsapp vrijdag 6 oktober en vandaag. Krijg geen reactie meer 😉