41880
netweters
|
18388
gesprekken
|
19873
vragen
|
De laatste tijd ondervind ik veel problemen bij het bekijken van Youtube. Dit zowel in de browser als in de native apps van Youtube in Android of iOS. Ik moet lang wachten vooraleer de content begint af te spelen en er zijn vaak onderbrekingen. Op mijn gsm via 5G Proximus is er geen enkel probleem, geen buffering en geen verlaging van de beeldkwaliteit. Bij andere streamingdiensten zijn er geen problemen.
Dit lijkt me dus een probleem bij Telenet. Heeft er nog iemand last van?
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Telenet - Youtube
Ik ondervind ondertussen geen problemen meer. Content start meteen op en er zijn geen buffering issues meer.
Afgelopen 24 uur geen problemen meer gehad met youtube hier. Het lijkt opgelost.
Update: In de avond toch weer traag bufferende youtube videos (loading screen)
Kan iemand van Telenet terugkoppelen wat het probleem geweest is?
Ben vandaag een youtube filmke aan het kijken en tis weer met horten en stoten.
Kan kijken voor 5 sec en moet weeral laden.
Had gisteren en eergisteren geen problemen en vandaag is het probleem er weer.
Had hier de afgelopen dagen ook weinig problemen, maar sinds gisterenavond is het weer begonnen.
Hier vandaag ook weer terug meer last van het probleem.
Soms gaan de video’s onmiddellijk open en daarna ineens weer niet meer en blijft het beeld zwart of beginnen ze pas na 30 seconden.
Het probleem lijkt precies moeilijk op te lossen.
Hier hetzelfde probleem, sinds een tijdje heb ik buffer problemen bij het afspelen van youtube filmpjes (ook premium).
Naast youtube heb ik ook bufferproblemen bij de Vrtmax app, misschien is het gerelateerd?
Dus... Geen officiële verklaring?
@sammyke007 schreef:Dus... Geen officiële verklaring?
Gremlins?
Dat is pas vanaf 1 november en enkel wanneer er een dienst helemaal niet beschikbaar is.
Bij mij nog erger probleem.youtube start direct filmpje op en na 3 sec.blokkeert alles.op gsm geen enkel probleem.bij streamen van gsm naar tv geluidproblemen.constante haperingen