
Moderator
DaanJordens
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
20-02-2025
17:50
|
Lid sinds: 10-09-2019
Datum laatste bezoek: 20-02-2025 17:50
Ranking
Moderator
04-06-2021
15:27
1
Hi Jonas!
Heb je het dan over de modem van TADAAM zelf? Helaas heb je op de modem van TADAAM zelf geen toegang tot de geavanceerde instellingen. Is de TADAAM TV-box verbonden wifi? Zijn de crendentials correct?
Je kan altijd even contact opnemen met de klantendienst van TADAAM om mee naar een oplossing te zoeken.
... Meer weergeven
16-04-2021
20:30
1
Kan er iemand @Suske1979 verder helpen? Hebben andere hier ervaring mee?
De dekking van het mobielnetwerk kan je alvast nakijken via het dataportaal van het BIPT.
Welke abonnement gebruik je voor deze simkaart?
... Meer weergeven
16-04-2021
20:26
2
Dat klinkt inderdaad niet zo aangenaam. 😞 Werkt het wel op andere toestellen?
Wat is de versie van de app?
Wie kan er helpen? 🙂
... Meer weergeven
15-04-2021
15:34
1
Hi @Aberzen!
Hiervoor kan je best even aankloppen bij de klantendienst van Telenet. Zij kunnen dit voor je aanpassen.
... Meer weergeven
15-04-2021
15:28
1
Dag allemaal!
Helaas gaat het over een algemeen probleem. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen!
... Meer weergeven
05-04-2021
16:41
1
Dat is inderdaad wel bizar. Ik zou het toch nogmaals laten nakijken door onze collega's. Je kan ze bereiken via Facebook of Twitter. Een afspraak met een technicus kost niet direct €150. De normale kostprijs van een betalende interventie is €85. In jouw geval denk ik niet dat dit zal worden aangerekend. Het is wel duidelijk dat je effectief problemen ervaart. 😉 Lees zeker de voorwaarden eens na! Ik zou zeker vragen of ze jouw signalen daar nog eens goed kunnen bekijken. Op deze manier televisie kijken is in elk geval niet oké.
... Meer weergeven
26-03-2021
20:21
1
Hmm, dit is wel de eerste keer dat ik van dit probleem hoor. 🤔 Ik zou het inderdaad verder laten nakijken door de klantendienst. via 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter.
... Meer weergeven
13-02-2021
16:20
Hey Mario!
Dat is inderdaad niet erg handig. Je kan best even contact opnemen met de klantendienst van Telenet. Zij kunnen je toestellen opnieuw vrijgeven.
... Meer weergeven
05-02-2021
20:32
Hey @Kino1994!
Bedoel je echt Telenet? Of heb je het over Telnet? 🙂
... Meer weergeven
13-01-2021
12:13
Quelqu'un a-t-il une solution?
... Meer weergeven
13-01-2021
12:09
Dat is inderdaad niet aangenaam, @Gissius. Om je aanrekening te overlopen, kan je best even contact opnemen met de klantendienst van Telenet.
Jammer genoeg hebben onze collega's het probleem nog niet kunnen oplossen. 😞 We houden jullie op de hoogte!
... Meer weergeven
22-11-2020
16:43
1
Dag allemaal!
Helaas is er inderdaad een algemeen probleem. Onze collega's werken op dit moment aan een oplossing. Jammer genoeg is er op dit moment weinig dat we kunnen doen. Er is geen lek binnen Telenet, maar we kunnen de mails niet herstellen. 😣
Sorry iedereen!
... Meer weergeven
22-11-2020
16:38
2
Hey @spriet,
Telenet heeft zelf geen Black Friday promoties, aangezien we het hele jaar door promoties geven op toestellen. Neem hier gerust eens een kijkje. 😉
Groetjes,
... Meer weergeven
20-11-2020
21:04
Kan iemand @Roelio35 verder helpen?
Kan je ons wat meer informatie geven over de Android box zelf? Welke Android versie heeft de box juist?
Gr, Daan
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 17-09-2023 15:41 | |
1 | 08-07-2023 16:32 | |
2 | 08-07-2023 16:39 | |
4 | 01-06-2023 15:37 | |
2 | 04-03-2023 15:51 | |
2 | 14-01-2023 16:20 | |
1 | 14-01-2023 16:33 | |
1 | 18-12-2022 16:33 | |
1 | 13-11-2022 16:52 | |
1 | 13-11-2022 16:49 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
4079 | 08-07-2023 16:39 | |
1766 | 01-06-2023 15:37 | |
7741 | 19-12-2021 16:33 | |
5166 | 15-09-2021 21:04 | |
4385 | 15-04-2021 15:34 |