
Moderator
DaanJordens
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
20-02-2025
17:50
|
Lid sinds: 10-09-2019
Datum laatste bezoek: 20-02-2025 17:50
Ranking
Moderator
30-09-2024
10:53
@Ex-Netweter proficiat, good for you! 😁 En heeft Mobile Vikings u nu ook een extra korting gegeven om overal de irritante spammer uit te hangen? 🤔 Op forums en sociale media reageren hoe goed ze wel zijn en hoeveel goedkoper dan al de rest 😁 Bespaar het ons aub en sluit u account! 😉
... Meer weergeven
21-09-2023
23:47
1
@badmutti onbeperkt is het nu ook weer niet, is enkel in de daluren zo, in de piekuren zit je met een 3000GB limiet, wat nog veel is en in normaal gebruik je nooit op doet per maand. maar als je veel 4K streamt kan dat oplopen en is die telemeter wel handig.
... Meer weergeven
07-09-2023
21:52
1
Net gecontroleerd en hier geen foutmelding Gr Elly
... Meer weergeven
02-09-2023
14:35
Zou inderdaad niet mogen, maar een tijd geleden zorgden de DNS servers van cloudflare voor een probleem. Dat is intussen wel opgelost. Maar daarom de tip: gebruik eens nadere DNS servers, kwaad kan dat niet.
... Meer weergeven
26-06-2023
16:55
1
Ik ga het eens proberen. Hartelijk dank voor de reactie!
... Meer weergeven
01-06-2023
15:37
4
Hi @patrick37! Goed gezien!
Bij jou staat het inderdaad niet, maar zo te zien zit je nog op de oude Klantenprijs pagina. Dit is ook de reden dat @WG94 een andere lay-out ziet. Ik geef het wel door dat het op de oude klantenprijs website fout staat.
Voor het probleem met de link naar de BASE promotie:
We hebben dit inmiddels gemeld bij onze collega's en daar kregen we de feedback dat ze op de hoogte zijn. De links die ze hadden ontvangen van Samsung waren fout. Ik zie dat het inmiddels volledig aangepast is.
... Meer weergeven
10-04-2023
09:50
De Chromecast met Google TV is besteld bij Telenet... Afwachten dus, maar ik heb goede hoop dat het in orde zal komen na je antwoord 😎
... Meer weergeven
15-03-2023
07:53
Opgelost in de zin dat ik het gewoon terug verwijderd heb.
... Meer weergeven
15-01-2023
12:49
Gooi de app er af en zet hem er terug weer op Neem je e-mail adres om in te loggen
... Meer weergeven
25-12-2022
20:52
Van Telenet niets gehoord nee. Ik heb gewoon nog 1 poging gedaan en alles ging vlot. Apple Watch wel moeten heropstarten. Mijn one number was wel al een maand geleden eens gedeactiveerd geweest. Dus daar lag het probleem niet bij mij. Succes!
... Meer weergeven
25-11-2022
23:21
Alles doorgeven aan klantendienst....GEEN REACTIE
... Meer weergeven
22-11-2022
20:50
@PascaleL schreef: Inderdaad. Niet geprobeerd aangezien mijn man en schoonzoon (allemaal Telenet en iPhone) dit ook hebben. Deze zomer werkte het wel nog bij alle 3. Wel, om daar uitsluitsel op te krijgen: doe ie test en steek eens de simkaart van uw zoon of dochter in uw foon en omgekeerd, uw sim in hun foon. Dan weet je meteen of het aan de sim van Telenet ligt of niet. Daarna kan je gerichter verder zoeken.
... Meer weergeven
05-07-2022
13:36
1
Intussen zou dit voor iedereen opgelost moeten zijn. Als dat nog niet het geval is, update dan even je app.
... Meer weergeven
01-07-2022
18:37
@efredi Ik vrees dat je uw bericht opnieuw zal moeten posten want je hebt vergeten er tekst in te plaatsen ....
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 17-09-2023 15:41 | |
1 | 08-07-2023 16:32 | |
2 | 08-07-2023 16:39 | |
4 | 01-06-2023 15:37 | |
2 | 04-03-2023 15:51 | |
2 | 14-01-2023 16:20 | |
1 | 14-01-2023 16:33 | |
1 | 18-12-2022 16:33 | |
1 | 13-11-2022 16:52 | |
1 | 13-11-2022 16:49 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
4062 | 08-07-2023 16:39 | |
1765 | 01-06-2023 15:37 | |
7732 | 19-12-2021 16:33 | |
5165 | 15-09-2021 21:04 | |
4382 | 15-04-2021 15:34 |