Ostberg
Professional Weetjesweter
Ostberg
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
22-09-2024
15:00
|
Lid sinds: 26-04-2021
Datum laatste bezoek: 22-09-2024 15:00
Ranking
Professional Weetjesweter
27-07-2021
19:56
@Meert5 schreef: Kunnen we deze beta zelf ergens uittesten? Heb mij toen ingeschreven via de link hier. Weet niet of je je zo kan aanmelden en de beta testen. Normaal wel denk ik. Link om beta tester te worden voor de android tv app: https://play.google.com/apps/testing/be.vrt.vrtnu En downloaden naar je tv kan dan via: https://play.google.com/store/apps/details?id=be.vrt.vrtnu&ah=CMk1hBdjre9UE7Ftm8PdQv6oeF4 Hopelijk werkt het:-)
... Meer weergeven
27-07-2021
16:55
1
Ondertussen is de beta beschikbaar en werkt goed:-)
... Meer weergeven
20-07-2021
03:31
1
@Rat13 schreef: Ik heb ook sinds deze week OneUP en de nieuwe Docsismodem 3.1 met ventilator, en het klopt dat die een storend geluid heeft. Staat in onze living te zoemen. Naar aanleiding van je tip ben ik vandaag naar een telenetwinkel gegaan met de bedoeling om die zoemende modem om te wisselen voor de CV8560E, maar in de Telenetwinkel beweerden dat ik die modem niet kon verbinden met het Acces Point van telenet en dat ik hiermee dus geen Wifi kon hebben. Ik dus terug naar huis met die zoemende modem. Ben niet technisch aangelegd, maar kan iemand mij advies geven wat ik best doe: ik wil dus een stille modem en snel internet, met UTP-kabel zijn reeds 2 Macs aangesloten. Maar hoe kan ik Wifi hebben op al mijn andere toestellen (smartphone, tablet,...) Dan zult ge een access point moeten aankopen. Ofwel via Telenet zelf, ofwel via een andere winkel. Want de e-router (modem) CV8560E heeft geen ingebouwde wifi aan boord. Hier zie je alle modems die telenet heeft: https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/alles-over-mijn-telenet-modem/ Makkelijkste oplossing is een access point van een bekend merk aanschaffen zoals TP-Link, Google, enzovoort... Die merken staan erom bekend omwille van plug and play toestellen en software. En je hebt gelijk, die "bloempot" modem zoemt verschrikkelijk. Heb deze ook vervangen door bovengenoemde en kan weer geruisloos internetten:-)
... Meer weergeven
08-07-2021
19:16
2
Mijn steentje alvast bijgedragen:-)
... Meer weergeven
28-06-2021
21:04
@Suzy schreef: @Ostberg er was effectief een probleem met opnames en/of terugkijk-tv maar op de TV-box. Dit werd opgelost op 15/06 om 08:00. Over algemene problemen met opnames op de app heb ik niks gevonden. Blijkbaar was er toch een probleem want een paar uur later was het plots opgelost en werkt het weer zoals het hoort...
... Meer weergeven
15-06-2021
09:48
Werkt bij jullie sinds vannacht terugkijktv en opnames niet meer via de telenettv app op de nieuwe chromecast met google tv? Krijg een spinningwheel en dan een foutmelding dat ie de video niet kan afspelen... nog mensen die dit hebben op dit moment? Ja ik heb de app al verwijderd en cache verwijdert ook en ja ook herstart lol. zondag en maandag werkte het nog perfect! @Suzy is er een probleem hiermee?
... Meer weergeven
29-05-2021
15:52
Ik wil hier toch even inpikken op het lawaai dat die bloempot hgw maakt. Eerlijk, hij maakt meer lawaai dan onze ijskast die in dezelfde ruimte staat. Een continu licht brommend geluid dat door alles heen gaat... Omgeruild met de e-router en probleem opgelost hier:-)
... Meer weergeven
01-05-2021
21:05
@Reservoir_Dog schreef: Hallo Sinds maandag ben ik overgestapt naar one up, met nummer overdracht voor de sim kaart Ik had die dag al een mail gehad om die simkaart te activeren, hetgeen ik niet deed omdat ik nog niet in het bezit was van die kaart. Eergisteren kreeg ik die kaart en wou dan die link gebruiken om die kaart te activeren, echter, als ik op die knop klikte dan kreeg ik een melding dat die kaart reeds geactiveerd was, zonder dat ik online kon aangeven om mijn vorige provider af te zeggen. Ondertussen zit ik al een paar dagen met een simkaart die niet werkt van telenet en mijn oud abbo die gewoon doorloopt, wat nu?? Kan ik ook geen compensatie krijgen omdat ik die kaart al dagen niet kan gebruiken? Mvg Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Probleem simkaart met nummer overdracht voor one up Had net hetzelfde voor deze week. Via twitter de papieren contracten ingescand en doorgestuurd als foto en de dag erop was alles actief. Kreeg ook die boodschap en die internal server error. En blijkbaar nadien was de bestelling nog niet afgerond in hun systeem zodat ik het mobiel verbruik niet kon raadplegen. Maar dat hadden ze na een paar uur opgelost. Wel een beetje een knoeiboel allemaal zo. Want volte en vowifi werkte niet enzo...
... Meer weergeven
01-05-2021
21:01
@Frederik81 schreef: @Ostberg Hier nog niet opgelost. Hoe is het bij jou in orde geraakt? Ik zie dus ook enkel Mobiele Data en MMS. Geen Visual Voicemail (werkt ook niet). Geen Personal Hotspot (maar die werkt wel). Welke iphone heb je precies? Hier gaat het om een iphone 7 en daar zijn idd problemen mee dat visual voicemail even lijkt te werken en dan weer niet... Hiervoor wordt aan een oplossing gewerkt. Technishe dienst heeft dit bevestigd aan de telefoon vrijdag. Dan was er blijkbaar nog een algemeen probleem een dikke week geleden, maar dat zou opgelost moeten zijn. Maar bij jouw lijkt er nog iets anders aan de hand. Best is echt wel blijven bellen en je verhaal doen zodat ze een ticket kunnen aanmaken en het hopelijk opgelost geraakt. Wss zitten er nog wat kinderziektes in, vermits telenet het nog maar een dikke maand aanbiedt. En klopt idd. Ik zie ook alleen maar de velden mobiele data en mms. Visual voicemail en persoonlijke hotspot ontbreekt, maar die laatste werkt wel.
... Meer weergeven
29-04-2021
23:18
@Ostberg schreef: @Frederik81 schreef: Ook die tip had ik reeds geprobeerd en zonet voor de zekerheid nog eens uitgevoerd. Nog steeds geen verandering. Vreemd. Hebben jullie bij mobiele datainstellingen waar je de apn moet invullen ook enkel mobiele data en mms staan? Dus niet een visual voicemail rubriek en persoonlijke hotspot rubriek? Hier net overgestapt naar telenet. Zou actief moeten staan. Ik kan de begroeting beluisteren, de voicemailpin aanpassen, maar ik krijg men berichten niet in een lijst te zien... en ontvang ook geen bericht van de telefoon app als er een voicemail is. Dus het lijkt nog maar half actief te staan. Opgelost hier uiteindelijk.
... Meer weergeven
29-04-2021
23:17
@Suzy schreef: @Ostberg neen, helaas niet. Ik heb geen zicht op individuele dossiers en kan ook niet in dezelfde systemen als de collega's van de klantendienst. Neem zeker contact op met hen op dit opgelost te krijgen! Uiteindelijk opgelost...
... Meer weergeven
29-04-2021
11:06
@XTbe schreef: Daarnet telefoon gekregen dat de resterende stappen van het activatie proces door de achterliggende diensten manueel afgewerkt zijn en alles nu in orde is. De stap om het verbruik te laten zien in Mijn Telenet of app was blijkbaar niet gelukt. Netjes opgelost binnen 24 uur ondanks de drukte. /Tom Hier ook een nieuw overgezet nummer, maar volgens mijn telenet geen mobiel abo actief. Visual voiemail werkt ook niet... Wat een knoeiboel is dat daar bij jullie! Kan jij mij helpen @Suzy ???
... Meer weergeven
29-04-2021
10:29
@Frederik81 schreef: Ook die tip had ik reeds geprobeerd en zonet voor de zekerheid nog eens uitgevoerd. Nog steeds geen verandering. Vreemd. Hebben jullie bij mobiele datainstellingen waar je de apn moet invullen ook enkel mobiele data en mms staan? Dus niet een visual voicemail rubriek en persoonlijke hotspot rubriek? Hier net overgestapt naar telenet. Zou actief moeten staan. Ik kan de begroeting beluisteren, de voicemailpin aanpassen, maar ik krijg men berichten niet in een lijst te zien... en ontvang ook geen bericht van de telefoon app als er een voicemail is. Dus het lijkt nog maar half actief te staan.
... Meer weergeven
27-04-2021
18:54
1
@mella schreef: Het heeft zich inderdaad vanzelf opgelost met de nieuwe modem. Hier ook. Omgeruild en de snelheden zijn opgelost:-)
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 14-03-2024 19:22 | |
1 | 02-02-2024 05:14 | |
2 | 01-02-2024 21:31 | |
1 | 27-07-2021 16:55 | |
1 | 20-07-2021 03:31 | |
1 | 08-07-2021 19:13 | |
2 | 08-07-2021 19:16 | |
1 | 27-04-2021 18:54 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig