Jari_Opsomer
Professional Meerweter
Jari_Opsomer
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
30-04-2025
06:25
|
Lid sinds: 06-10-2022
Datum laatste bezoek: 30-04-2025 06:25
Ranking
Professional Meerweter
01-07-2023
12:42
Hallo, ik heb een vraag.
Als ik bij ONE een tweede nummer toevoeg en kies voor "5GB", wordt de pot dan verhoogd naar 305GB? En kan die persoon dan ook deelnemen aan de totale pot of is dit slechts 5GB voor die persoon en 300GB voor mij? Hopelijk kan de data gedeeld worden zoals bij meerdere "Unlimited" nummers.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Afbeelding:
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Vraag over ONE data-pot
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
mobiele data
-
ONE
-
ONEup
-
simkaart
11-06-2023
12:56
Vreemd, ik heb deze problemen nog nooit gehad. Ik heb het apparaatje vermeld die ik gebruik en aanraad, dus voor @CarineL67 zou dit geen probleem moeten zijn. Misschien heb je een van een ander merk of is er iets aan?
... Meer weergeven
10-06-2023
15:33
1
Ja, dit is zeker mogelijk. Ikzelf heb een Capture Card HDMI naar USB, hiermee kan je van eender welke HDMI input - in dit geval jouw TV BOX - het beeld en audio opnemen. Zo'n klein apparaatje kost 15 euro, je hebt wel een pc nodig om het apparaatje op aan te sluiten. Als je dat hebt gedaan, hoef je enkel nog OBS te downloaden op je pc. Dan maak je in OBS een scène aan en voeg je de "Video opname-apparaat" bron toe, je kiest het apparaat en klikt op "Start het opnemen".
... Meer weergeven
04-06-2023
11:58
1
Ja, als ik dat had geweten had ik ook niet mijn toestel bij Telenet besteld, maarja. Ik zal even mijn telecom-verleden hieronder toelichten (voor de fun): ± 2005 - ± 2017: Telenet (Mobiel, TV & Internet) ± 2017 - September 2022: Mobistar/Orange (Mobiel & Internet: Love pack) Oktober 2022 - Februari 2023: Telenet (Mobiel & Internet: One for 3) Maart 2023 - Heden: Orange (Mobiel & Internet: Love pack) De problemen met "toestellen.telenet.be" waren niet echt de reden waarom we terug naar Orange gingen, het was meer de druppel. Het was vooral het mobiele netwerk van Base/Telenet in mijn buurt, en ook in omliggende gemeentes. De dekking is gewoon te slecht. Bij Proximus & Orange is het netwerk hier uitstekenend. Ook de klantenzone brak voortdurend, Telenet apps waren onstabiel, etc. Ook vond ik het vervelend dat ik geen controle had over mijn modem/router bij Telenet. Bij Orange kan ik die helemaal zelf instellen. Eén iets dat ik wel mis bij Telenet is de One Number (eSIM voor smartwatches), nu is mijn 4G Apple Watch een beetje nuteloos. Ik wacht op Orange om dit ook te ondersteunen. We betalen ook minder bij Orange, en we hebben nog steeds vast internet van Telenet over coax. Ik heb zoals je kan zien Telenet opnieuw enkele maanden geprobeerd, maar het mocht niet zijn.
... Meer weergeven
03-06-2023
22:30
1
Ik heb een twee tal maanden geleden ook erg veel problemen gehad met een bestelling (van circa 500 euro) op "toestellen.telenet.be", die ik helaas moest retourneren. Uren gebeld, tientallen berichten via WhatsApp gestuurd, alles geprobeerd. Maar het leverde niks op. Ik bleef maar aan het lijntje gehouden worden. Werknemers zeiden dat "toestellen.telenet.be" wordt beheerd door een extern bedrijf. Ik vroeg of ze dat extern bedrijf konden contacteren. De werknemer aan de telefoon zei dat ze geen contactgegevens kon krijgen van dat extern bedrijf. Geen naam, geen telefoonummer, geen e-mailadres, niks! En dat ik maar nog een weekje moest wachten, en een week later nog een weekje. Ik was het beu, en dacht: "Ik zal het maar met een klacht bij de Ombudsman Telecom proberen..." En surprise een paar dagen later (na weken contact met Telenet, dat niets opleverde) stond het geld plostelling op mijn rekening. Erg vriendelijk, snel en gratis geholpen door de Ombudsman Telecom, ik raad het iederaan aan die een probleem heeft met eender welke provider (die zijn klanten in de steek laat). Door die hele affaire ben ik ook weggegaan bij Telenet, helaas. Telenet is zeker nog niet "klaar voor morgen".
... Meer weergeven
18-05-2023
17:12
Kan iemand mij a.u.b. uitleggen waarom data buiten bundel zo extreem duur is in België vergeleken met in de EU (buiten België)? In België betaal je 0,10 €/MB en in de EU 0,002178 €/MB. Voorbeeld: 1GB data buiten bundel kost in België €100,00 en in de EU (buiten België) €2,18. Dat verschil is toch gigantisch?! Het is goedkoper om op reis te gaan naar het buitenland en daar buiten bundel te surfen. Hoe belachelijk… Ik vraag me soms echt af in wat voor land ik leef. Jullie take on this? Let me know.
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Erg dure buiten bundel tarieven
... Meer weergeven
Labels:
13-05-2023
14:19
@luc55 schreef: https://datanews.knack.be/nieuws/telecom/infrastructuur/telenet-mag-vlaamse-scholen-van-glasvezel-voorzien/ "Scholen die ingaan op het aanbod kunnen kiezen uit drie basisabonnementen onder de naam iFiber, beiden met een gelijke upload- en downloadsnelheid. Voor 200 Mbps betaalt de school 343,64 euro per maand. Voor 500 Mbps symmetrische snelheid betalen ze 563,26 euro per maand en voor 1 gigabit per seconde betalen ze 735,67 euro per maand." Pardon?! Waarom kost dit zoveel?! Deze bedragen zijn absurd, selfs voor scholen!
... Meer weergeven
17-04-2023
20:13
Precies! De website is zo onstabiel. Ik ervaar precies hetzelfde. Voor die prijsstijgingen kan toch op zijn minst een website worden gemaakt die werkt.
... Meer weergeven
13-04-2023
17:45
1
Fiber is voor de overgrote meerderheid nog ver weg(jaren) @robatoras Al eens gedacht aan Orange? Die gebruiken het coax netwerk van Telenet, en hebben lagere prijzen. En gaan dus ook deze prijsstiging - als het goed is, hopelijk - ook niet krijgen. Dit lijkt mij een prima alternatief.
... Meer weergeven
13-04-2023
17:41
@kristofDW Op de website van Telenet staat dat de volgende tarieven ongewijzigd blijven: BASE-abonnementen Entertainmentpakketten Streamz, Streamz+, Play More, Play Sports, Play Sports Dagpas Telenet Essential Internet abonnementen FIVE en TEN Vaste telefonieopties en internetopties Tarieven volgens verbruik buiten bundel voor zowel vaste als mobiele lijn Installatie & activeringskosten KLIK staat hier helaas niet tussen, dus ik denk dat KLIK-klanten ook de prijsstijging zullen krijgen.
... Meer weergeven
13-04-2023
17:17
"Telenet zal op 5 juni een aanpassing van 6% toepassen op de vaste, maandelijkse abonnementskosten van internet, digitale televisie en kabeltelevisie, mobiele en vaste telefonie. De aanpassing is een gevolg van de inflatie." “De populaire ONE-bundel gaat bijvoorbeeld van minstens 69,10 euro per maand naar minstens 73,24 euro. Het basisabonnement voor internet (Easy) stijgt van 31,41 euro naar 33,29 euro per maand. Telenet zal klanten in de komende weken persoonlijk op de hoogte brengen." Meer info: https://press.telenet.be/, https://www.vrt.be/vrtnws/nl/ & https://www.hln.be/
... Meer weergeven
08-04-2023
16:58
Spreek Nederlands.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 28-04-2025 18:01 | |
1 | 19-04-2025 17:58 | |
5 | 03-04-2025 12:24 | |
2 | 06-03-2025 16:22 | |
3 | 05-03-2025 09:21 | |
2 | 03-03-2025 15:36 | |
1 | 03-03-2025 15:14 | |
2 | 16-02-2025 13:49 | |
1 | 06-02-2025 18:19 | |
5 | 06-02-2025 18:17 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
776 | 03-01-2025 20:16 | |
1412 | 26-03-2024 14:22 | |
1244 | 23-01-2024 18:42 | |
6946 | 10-06-2023 15:33 |