janne_man
Professional Superweter
janne_man
Neem contact met mij op
Lid sinds: 30-07-2016
Ranking
Professional Superweter
18-05-2025
10:14
@luc55 schreef: Hij kan moeilijk elke winkel bellen om te vragen dat ze nog een digicorder hebben liggen Waarom niet? Als dat de beste oplossing is!
... Meer weergeven
17-05-2025
16:11
In een beschaafde wereld wordt dat door een rechter beslist met een vonnis. Scheiding der machten. Elke partij die zich benadeelt voelt kan eveneens zich wenden tot de rechtbank. Het wordt pas problematisch als de rechter niet zelfstandig kan oordelen (bijvoorbeeld als de uitvoerende macht rechters ontslaat omdat het de uitvoerende macht niet zint). Wie is hier benadeelde partij? Niet de VPN provider. Eens dat vonnis geveld en zodra het uitvoerbaar is, dan zal de VPN provider die het vonnis niet naleeft mede schuldig zijn aan diefstal van intelectuele eigendom en bezwarend van bendevorming. @luc55 Ik zie echt niet in wat de gewone man d(ie niets met voetbal te maken heeft) hierin een slachtoffer kan zijn. Het blokkeren van een toegang, is dat nu via een DNS of via een VPN, heeft niets vandoen met een surveillance of censuur. Bepaalde landen als voorbeeld naar voren schuiven getuigd van onwetendheid, naïviteit of kwaadwilligheid. De meesten onder ons zijn medeplichtig aan de werkelijke surveillance door het intensieve gebruik van sociale media door het spontaan prijsgeven van privé gegevens. Persoonlijk vind ik het ongepast dat allerhande sites (waaronder Telenet) een link publiceren van diverse sociale media. Niettegenstaande ik het ongepast vind, begrijp ik wel dat dit gedaan wordt. Ik meen dat bij de aanvang van de sociale media (en van Google) quasi niemand doorhad wat er allemaal verzameld werd en welken fortuinen er verschoven wordt met de verkoop van, bij wijze van spreken, de kleur van uw onderbroek. Dat is pas Big Brother.
... Meer weergeven
17-05-2025
10:24
@Gvo schreef: @luc55 werk jij voor telenet of vanwaar spreek jij met zulke zekerheid? Neen, hij verzint hier maar wat uit zijn duim (of houdt zijn dromen voor werkelijkheid) 🤔...
... Meer weergeven
17-05-2025
08:32
@Gvo schreef: Via command prompt (windiws logo +R vervolgens cmd typen en op ok klikken dan krijg je een zwart scherm) volgende commando's ingeven: ipconfig /all netstat -rn Vergeet in dit geval je IP niet te maskeren, want anders wordt je screenshot niet goedgekeurd!
... Meer weergeven
15-05-2025
21:25
In uw outlook een nieuwe account aanmaken. Gebruik uw zelfde mailadres, maar gebruik nu de imap-instellingen. sleep nu uw mails uit uw pop3-account inbox naar de nieuw gemaakte inbox. Start met een paar, je zal zien dat dat enkele seconden duurt. Logisch, want die offline mails worden nu ge-upload naar de server bij telenet. Heb je dat slepen onder de knie, selecteer dan al uw mails en versleep ze allemaal in 1 beweging. Het uploaden zal, naargelang de hoeveelheid mails, ietsiepietsie langer duren. herhaal dit ook voor de mails in de map verzonden. heb je zelf gemaakte mappen? Ook verslepen naar die nieuwe
... Meer weergeven
15-05-2025
10:55
2
De laptop is uiteindelijk helemaal vastgelopen. Ik heb er iemand bijgehaald en die kreeg hem weer aan de praat. Gevreesd werd voor een 'nieuw meer werkende windows' maar gelukkig was dat niet het geval. Alles werkt nog en er zijn geen bestanden verdwenen. Intussen las ik ook al dat systeemherstel in windows 11 geen goed idee is. Weer iets bijgeleerd dus. Dank voor alle tips.
... Meer weergeven
15-05-2025
07:37
@Peter78 We zien inderdaad dat het logo reeds gewijzigd is geworden. We hebben dan wel een ticket kunnen aanmaken om dit op de zenderkaarten ook correct weer te geven. We houden je op de hoogte hiervan.
... Meer weergeven
15-05-2025
02:26
1
De 50 euro is een fout ze maken wel een credit nota Neem nog eens contact via https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html Blijf vol houden zeg er ook bij dat er nog niets verandert is en hoe het met de zaak zit
... Meer weergeven
14-05-2025
19:04
1
Neen die filter wordt bijna niet meer gezet als je een andere internet aanbieder hebt wordt hij nog gezet Je mama moet wel zelf bellen gaat zeer simpel klanten nr bij de hand In de mail box van je mama gaan de bevestiging van stop zetten en een label voor de modem en andere zakken toe komen Ze moet goed in de spam map kijken er gaan meerdere e-mails ook 1 met restwaarde kijk welk bedrag er staat staat er 0 euro dan moet je niets opsturen er zal altijd een label meegestuurd worden dat is voor mensen die het toch graag opsturen Voor de modem kan je ook kijken op deze link https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen-leveren-en-terugsturen/?multisolution_attribute=inleveren De tv box dat ze geven werkt via ip via internet er wordt een modem bij je bestelling bij gevoegd omdat je zo een oude modem hebt Let wel op het is een witte modem CH8568LG deze heeft een luidruchtige ventilator Wil je deze niet zal je alles moet afhalen in een telenet center Dan moet je deze F@ST3896LG-TN vragen zeg dat gevoelig bent voor lawaai of hij staat in de buurt van je slaapkamer Zelfde met de modem ook bij jouw kijk in je mail box spam en via link Je zal ook niets moeten doen maar kijk toch na Als het installeren niet lukt zelf ,moet je eerst via telefoon proberen lukt niet zal er iemand langs komen Maar eerst zelf proberen stelt niet veel voor en er zit een uitleg bij
... Meer weergeven
13-05-2025
14:17
4
Ik heb Microsoft volledig verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd. Nu is het probleem opgelost. Dank voor alle tips.
... Meer weergeven
12-05-2025
22:15
Belde uw moeder dan met jouw sim kaart en stak de simkaart van jouw moeder in jouw s24?
... Meer weergeven
11-05-2025
21:40
Je hebt alles geprobeerd Als toch bij jouw installatie ligt kost het 85 euro
... Meer weergeven
11-05-2025
18:28
@FVDM dat had ik in de begin post gezegd dat deze op amazon goedkoper stond, maar wel een Duitse versie en dus de vraag of er verschil zit in de Duitse en Benelux versie in software en opties.
... Meer weergeven
11-05-2025
13:06
Ook hier is het opgelost zonder enige aanpassing. Dit heeft niets te maken met het al dan niet gebruiken van Telenet als standaard mailaccount want ik gebruik al jaar en dag een andere standaard account. Sinds de update naar iOS 18 in november loopt het bij elke maandwissel mis en is het rond de tiende van elke maand tijdelijk opgelost. Apple zegt: Dit probleem stelt zich enkel bij provider Telenet, zij moeten dit oplossen. Telenet zegt: Dit probleem stelt zich enkel bij Apple mail (ontwikkeld door Apple), zij moeten dit oplossen. Zij wijzen naar elkaar en de gebruiker blijft in de kou staan. Benieuwd wat 1 juni brengt!
... Meer weergeven
10-05-2025
19:02
1
Na het verwijderen van het mailadres uit de mailbox kan je dit direct vrijgeven. Onmiddellijk naar het account van de dochter gaan en daar het mailadres aanmaken (toevoegen aan de bestaande account of een nieuwe mailbox aanmaken). Als je mails niet wil kwijt geraken maak je een extra alias aan in de oorspronkelijke mailbox vooraleer je het mailadres dat je wilt verhuizen verwijderd en vrij geeft. Ze kan haar oude mails dan nog zien op die alias.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 14-05-2025 23:42 | |
1 | 14-05-2025 10:39 | |
1 | 12-05-2025 10:08 | |
1 | 10-05-2025 20:31 | |
1 | 09-05-2025 11:34 | |
1 | 07-05-2025 11:18 | |
2 | 06-05-2025 10:22 | |
1 | 03-05-2025 16:35 | |
1 | 30-04-2025 23:39 | |
1 | 27-04-2025 23:47 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
643 | 20-01-2025 13:40 | |
386 | 28-12-2024 22:46 | |
617 | 28-12-2024 15:09 | |
624 | 27-12-2024 23:52 | |
443 | 18-12-2024 16:05 |