janne_man
Professional Superweter
janne_man
Neem contact met mij op
Lid sinds: 30-07-2016
Ranking
Professional Superweter
05-11-2018
16:55
2
@Suzy OK, dikke merci ! 't is gewoon voor zeker te zijn... als de volgende update niks aan mijn problemen verandert, moet ik helaas toch terug wisselen hoor. Ik kan de kerstvakantie niet ingaan zonder een goede TV ontvangst voor de kinderen he 🙂 (die zagen noh harder dan ikzelf!)
... Meer weergeven
03-11-2018
22:12
1
Heb je zelf al eens gezocht? Met zoektermen als "Windows 10" defender uitschakelen krijg je verschillende oplossingen aangebonden. Zelf ben ik geen fan van het security pack. Ik gebruik een combinatie van - gratis - programma's en die hebben me nog nooit in de steek gelaten. Ik gebruik o.a. PrivateFirewall Avast Free Antivirus (opties en Mail Shield uitgeschakeld) SUPERAntiSpyware Malwarebytes SpyBot Search & Destroy aangepast HOSTS bestand (MVPS) Firefox in combinatie met o.a. NoScript, uBlock Origin, ... En wat men 'practice safe hex' noemt. Kost me geen cent!
... Meer weergeven
03-11-2018
06:31
Hey @Ex-Netweter Is je pot mobiele data op of gepauzeerd ? Dan kan je geen mobiele data meer gebruiken, ook niet via Free G.
... Meer weergeven
02-11-2018
17:21
@Arne94@ schreef: @Theo2 Die opname komt wel degelijk via de ethernet kabel binnen. Dan zal je merken dat het niet de coax is waarover opnames, terugkijk TV,.. over binnenkomt. In jou geval gaat het rustig verder afspelen omdat er altijd een gedeelte in het cache geheugen zit. Hoe groot schat jij die cache ?
... Meer weergeven
02-11-2018
12:40
1
@Ex-Netweter @Ex-Netweter op wat voor toestel hebben jullie dat probleem, welke versie van uw systeem? Noch op mijn Android tablet die geen sim optie heeft, noch op mij Android smartphone zie ik zulke instellingen. Geloof mij alles werkt.
... Meer weergeven
02-11-2018
09:07
Bedankt voor deze info, dat is inderdaad precies wat ik bedoel. Ik gebruik inderdaad nog een oude login. Bedankt, Bart
... Meer weergeven
31-10-2018
16:30
@BVBR het signaal moet versterkt worden en dat doet u ook niet met wat u voorstelt, misschien is er wel zoiets voor inbouw ?
... Meer weergeven
27-10-2018
18:49
Kan je een voorbeeld geven van zo'n filmpje? Kunnen wij het ook even proberen.
... Meer weergeven
22-10-2018
20:40
1
Het is opgelost: ingeruild voor nieuwe exemplaren en alles werkt terug.
... Meer weergeven
20-10-2018
14:22
@janne_man misschien best een andere topic maken want anders wijken we af van het onderwerp, in elk geval standaard staan de opnames langer bewaren dan 60 dagen, zolang er plaats is blijft het dus bewaard. Jos
... Meer weergeven
20-10-2018
09:28
@Wheng @toontje ik dacht ook al in die richting maar wist niet dat hij zijn opnames kon behouden, daarom dacht ineens de nieuwe tv box ook al heeft die kinderziektes zeker met opnames van series die neemt alles terug op als ge afleveringen wist, jaargangen kun je niet kiezen, ondertiteling werkt niet behoorlijk bij opnames enz enz. Jos
... Meer weergeven
15-10-2018
16:06
Pizzahut vergelijking gaat toch wat te ver. Firma's verkopen hoe ze willen en kunnen overeenkomst de markt. Prijzen zijn duidelijk aangegeven en wat je ervoor krijgt. Wat de extra's kosten dat weet je ook. Al ben je ermee akkoord of niet. Maar gebruik je geen extra's dan betaal je niet. Ga je in de fout of je familieleden dan draai je er voor op. Ooit iemand gezien die een rekening kreeg van meer dan 1000 euro om films op te vragen en te huren. Wat bleek? Meneer huurde een film, keek 10 minuten of minder, het beviel hem niet en huurde direct een andere. Tientallen op een dag. Trouwens ik vraag me af als je in Pizzahut niet 1 maar 10 borden gaat opscheppen of dit ook voor dezelfde prijs zal zijn. Trouwens (mobiele)data heeft tot nu toe altijd veel geld gekost en je krijgt nu langzaamaan meer voor minder geld maar bij elke provider is het zo dat overschrijdingen geld kosten. Laat het een les zijn voor later om beter op uw en huisgenoten hun handelingen te passen.
... Meer weergeven
15-10-2018
14:15
@Kepano@ schreef: tja en nu, ik ben geen expert en weet totaal niet hoe ik alles moet instellen. Geef eens de exacte IP adressen van beide toestellen. Geen schrik er is niemand die daar iets mee kan of zal doen want die zitten achter je publiek IP adres maar dat moeten we niet hebben. En ook het intern IP adres van je PC. Dan gaan we misschien kunnen helpen.
... Meer weergeven
12-10-2018
16:26
vergeet niet dat ze mensen enkel tellen die geen digitaal hebben thuis, maar er zijn nog genoeg mensen die digitaal kijken op 1 TV bv en die tellen ze dan als digitale kijker, maar op een 2de of 3de tv boven op de kinder kamer staat wel nog een tv analoog en die tellen ze niet mee, en dat weten ze dus niet, maar iedereen die nog een tv via analoog heeft staan is dus ook een analoge kijker voor mij en dit cijfer kan nooit kloppen zo, want telenet weet niet hoeveel tv's er in een huis staan en aangesloten zijn analoog, ze weten het enkel van de digitale kijkers. daarom dat ze het nog zo lang aanhouden die analoge kabel vrees ik.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 30-04-2025 23:39 | |
1 | 27-04-2025 23:47 | |
1 | 28-04-2025 23:04 | |
1 | 27-04-2025 23:40 | |
1 | 15-04-2025 00:44 | |
1 | 22-04-2025 18:06 | |
4 | 20-04-2025 08:12 | |
1 | 20-04-2025 15:26 | |
2 | 16-04-2025 14:31 | |
1 | 12-04-2025 18:48 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
562 | 20-01-2025 13:40 | |
343 | 28-12-2024 22:46 | |
543 | 28-12-2024 15:09 | |
549 | 27-12-2024 23:52 | |
364 | 18-12-2024 16:05 |