KoenBrugge
Experienced Meerweter
KoenBrugge
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
13-12-2024
00:41
|
Lid sinds: 20-11-2018
Datum laatste bezoek: 13-12-2024 00:41
Ranking
Experienced Meerweter
24-09-2024
10:16
Had vorige week bij het ontvangen van mail Telenet mijn twijfels om te profiteren van de 20% korting. Had het eerst bij Apple zelf besteld aan volle prijs. Daarna met klantenkorting 9% gekocht bij FNAC met garantie levering op 20 of 21 september, bestelling bij Apple geannuleerd. Die korting van 20% is indrukwekkend maar als Apple-fanaat wou ik het risico niet lopen om tot eind oktober te moeten wachten. Ook kan je bij Telenet geen afhaalpunt aanduiden en dien je meteen te betalen, ook al is er geen zekerheid bij deze pre-order dat je het toestel binnen een maand na release zal ontvangen. First world problems, I admit it... maar vind deze manier van handelen door een verkoper ook niet echt oké: De illusie wekken dat je iets kan voorbestellen, met onmiddelijke aanrekening, maar in realiteit weken later ontvangen...
... Meer weergeven
18-09-2024
15:48
1
Ik vermoed dat Khalid wat onduidelijk was in het verwoorden van zijn vraag. Hij vraagt zich waarschijnlijk af of de levering van de pre-orders dit jaar vlotter zal gebeuren in tegenstelling tot vorig jaar. 😉 Enige zekerheid voorafgaandelijk het plaatsen van de bestelling zou wel mogen, vind ik persoonlijk. Wat de ervaringen met het toestel zelf betreft. Sedert anderhalf uur zijn er al redelijk wat YouTube-reportages van websites als The Verge en anderen beschikbaar. Hierin geven ze meer en minder gedetailleerd hun ervaringen over de deze week door Apple geleverde test-exemplaren van de iPhone, iPhone Max, iPhone Pro en iPhone Pro Max. https://youtu.be/0DL_DAdm108 https://youtu.be/h3BKjZMGoIw https://youtu.be/cRPBp2tRxFY
... Meer weergeven
18-09-2024
14:00
1
@WG94 , ik vind niet dat de vraag te vroeg komt. Vorig jaar hebben veel Telenet-klanten een pre-order geplaatst en daar meteen moeten voor betalen om dan uiteindelijk het toestel niet op de release-datum te ontvangen en enkele weken geduld te moeten uitoefenen. De verkoper (Telenet) had nog 30 dagen om aan zijn leveringsverplichting te voldoen vooraleer tot annulering kon worden overgegaan door de klant. Je zou bij bestelling absolute zekerheid moeten hebben dat de verkoper over voldoende voorraad beschikt, maar bij enorm populaire iPhones ligt dat blijkbaar moeilijk.
... Meer weergeven
18-09-2024
12:59
Op mijn iPhone XR met iOS 18 blijk ik geen RCS terug te vinden in 'instellingen-apps-berichten-tekstberichten'.
... Meer weergeven
03-07-2024
17:23
Bij mij draait het vooral om het feit dat de laatste seizoenen van bepaalde HBO-reeksen niet op HBO-Max België staan.
... Meer weergeven
03-07-2024
15:16
Voorlopig toch teleurgesteld door het karige aanbod van HBO. Wou vorige week laatste seizoen 'True Detective' kijken : niet beschikbaar Wou gisteren laatste seizoen 'Curb your enthousiasm' kijken : niet beschikbaar. In Nederland is het aanbod naar verluid veel groter maar in België moeten we evenveel betalen. De uitzendrechten bij STREAMZ zullen er wel gedeeltelijk voor iets tussen zitten.
... Meer weergeven
03-07-2024
09:05
1
Toch nog wat verder gezocht op 'Mijn Telenet' en toch nog de optie gevonden om verder mobiel verbruik te blokkeren, via : Mijn producten -> Je mobiele nummers -> Oproepblokkering
... Meer weergeven
03-07-2024
08:55
1
Ik heb een uiterst vriendelijke medewerkster van de klantendienst aan de lijn gehad. Ze kon me niet helpen maar wel veel verduidelijken. Die limiet kan enkel beperkt worden met betrekking tot diensten van derden (bv. aankoop buskaartje) maar de teller van mobiele verbinding blijft doorlopen. Die teller kan met een beetje verbruik enorm oplopen want de tarieven buiten een abonnement zijn extreem hoog. Wanneer je mobiel netwerk niet uitzet kan je op die manier al zeer vlug aan honderden euro's zitten. Als beheerder de pauze-knop van verbruik indrukken op 'mijn telenet' werkt ook niet. Er zouden technische uitdagingen zijn waardoor het momenteel niet mogelijk is om het extra verbruik mobiel netwerk te stoppen wanneer de 10GB wordt overschreden. Enige oplossing is dus mijn dochter verplichten haar mobiel verbruik uit te zetten. Heb alvast de instellingen aangepast dat bij 90% en 100% verbruik door mijn dochter, mijn vrouw en ik een sms ontvangen. Ik zou natuurlijk extra kunnen betalen om haar onbeperkt mobiel verbruik te geven maar ik wil haar niet aanmoedigen om constant met haar neus op dat schermpje naar TikTok -en Instagram-onzin te kijken.
... Meer weergeven
02-07-2024
21:22
Hier wat er in mijn mobiele app staat:
... Meer weergeven
02-07-2024
21:18
Mijn dochter komt thuis met de vraag of ze nog gebruik mag maken van mobiele data. Ze kreeg vandaag verschillende meldingen dat er extra aangerekend werd voor haar mobiel verbruik. Nochtans had ik het maximum extra mobiel verbruik op €0 gezet.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
mobiele data
-
roaming
-
Telenet Mobile
-
verbruik
28-01-2024
08:44
Zoals @BS2 hierboven meldt: Nu Telenet eindelijk mijn oude Apple Watch ontkoppeld kreeg moet ik helaas ook vaststellen dat de functionaliteit van de e-Sim op de Apple Watch niet is wat het zou moeten zijn.
... Meer weergeven
25-01-2024
12:30
4
Na meerdere telefoontjes en Whatsapp-berichtjes. Stuur ik volgend bericht via Whatsapp naar Telenet : 'Ik wacht al zo'n 3 maanden op de technische dienst om mijn e-sim van mijn vroegere Apple Watch (die ik niet meer in mijn bezit heb en ook niet gekoppeld is aan mijn iPhone) verwijderd te krijgen.' Antwoord : 'Hey Koen, ik kan deze wel even loskoppelen. Hiervoor hebben wij de laatste 4 cijfers van het identiteitskaartnummer van de abonnementhouder nodig. Deze staat vooraan op je identiteitskaart en begint met 59 of een letter. Liefst enkel het nummer en geen foto van de identiteitskaart vanwege de privacywetgeving.' Ik geef die vier cijfers door en enkele minuten later : 'Bedankt! Ik heb zojuist het nodige gedaan. Normaal kan je nu een nieuwe smartwatch koppelen.' En het was inderdaad allemaal in orde. Oef !!!! 😊 Ik kan nu stoppen met hier te klagen.
... Meer weergeven
23-01-2024
10:56
Zelfde probleem. Wacht al 3 maanden op oplossing van technische dienst. Een andere internet-provider maakt al reclame voor hen service door middel van een krantenartikel waarin staat dat het 8 maanden kan duren vooraleer de technische dienst van Telenet je dossier behandelt.
... Meer weergeven
13-01-2024
10:32
Ik kan, uit de tijd dat mijn eSIM van Telenet nog werkte op mijn Apple Watch, bevestigen dat de esim in de smartwatch functioneel blijft wanneer de smartphone uit staat.
... Meer weergeven
10-01-2024
17:19
Probleem is inderdaad dat mijn oude Apple Watch (die ik niet meer in mijn bezit heb) niet ontkoppeld geraakt. Eigenlijk zijn er meerdere problemen betrekkelijk deze eSim voor smartwatch in één topic, maar zijn er voor die afzonderlijke problemen telkens andere oplossingen. In mijn geval zal ik dus nog geduld moeten uitoefenen tot de technische dienst ooit mijn dossier aanpakt.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 18-09-2024 14:00 | |
1 | 18-09-2024 15:48 | |
1 | 03-07-2024 09:05 | |
1 | 03-07-2024 08:55 | |
4 | 25-01-2024 12:30 | |
1 | 01-11-2022 11:26 | |
1 | 01-11-2022 11:23 | |
1 | 27-06-2022 09:28 | |
3 | 14-12-2021 07:57 | |
1 | 16-12-2021 07:46 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1058 | 03-07-2024 08:55 | |
2402 | 25-01-2024 12:30 | |
4554 | 30-04-2021 15:38 | |
2316 | 16-06-2020 21:13 | |
3237 | 06-05-2019 07:26 |