
Moderator
Lieselotte1
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
23-04-2025
15:01
|
Lid sinds: 03-01-2023
Datum laatste bezoek: 23-04-2025 15:01
Ranking
Moderator
30-03-2025
15:12
Hey allemaal,
Is er iemand die @Jellevh kan helpen met zijn vraag rond de TV-app via de Chromecast?
Groetjes,
Lieselotte
... Meer weergeven
10-11-2024
06:31
De eSIM van mijn watch werkt weer. Zoals posters in deze thread al meermaals hebben opgemerkt - bij het activeren is het belangrijk dat je de inactieve eSIMs niet verwijdert. Het probleem was dat je geen activatieoptie had zolang die eSIMs daar stonden. Dat is nu verandert. De “wees-eSIMs” staan nu niet meer onder “verlopen”, maar onder “niet in gebruik” en de optie om een eSIM te activeren is aanwezig. Ik heb een aantal keer moeten proberen en ik kreeg nog steeds foutmeldingen maar uiteindelijk, na de zoveelste herstart van de watch (en iphone) kwam er “netwerk activeren” in de watch app. Sindsdien is de 4G actief. De inactieve eSIMs zijn er nog steeds. Niet aankomen, bidden.
... Meer weergeven
09-09-2024
13:03
2
Sinds deze morgen werk alles weer normaal. Dus gewoon via de starlink verbinding zonder de 1.1.1.1 en zonder de connectie via het Franse FREE.
... Meer weergeven
03-09-2024
23:23
J’ai temps en temps le meme problème, on ne peut rien y faire c’est un problème du réseau de telenet je pense.
... Meer weergeven
21-08-2024
13:34
@Evdb lijkt me best dat je dit even meldt aan de klantendienst van Telenet, eventueel via WhatsApp of Facebook Messenger, dan kan je de screenshots meesturen. Er lijkt inderdaad iets vreemd te gebeuren met hoe je data wordt weergegeven.
... Meer weergeven
22-03-2024
10:12
Dit is de link van de Nederlandstalige kant van De Netweters: https://www.netweters.be/?category.id=TaalNL. 😉 Ik heb de vraag ineens voor je aangepast zodat onze Netweters je hierbij verder kunnen helpen, @Kd4.
... Meer weergeven
06-02-2024
19:12
Vous ne faites rien de mal c'est juste comme tout ce fait par cloud presque rien ne marche.
... Meer weergeven
13-12-2023
14:59
Kan iemand @StefanieS_1985 verder helpen met haar vraag over het aanmelden op Webmail? Ik raad je alvast aan het wachtwoord eens aan te passen.
Groetjes,
Lieselotte
... Meer weergeven
01-08-2023
11:57
Ik ben inderdaad niet de enige met dit probleem , er staat eenzelfde probleem door iemand anders gepost
... Meer weergeven
21-07-2023
20:44
Hallo, Ik heb al meer dan een maand hetzelfde probleem: modem is “niet verbonden” in Mijn Telenet sinds mijn verhuis. Heb Telenet al meermaals gecontacteerd, maar niemand lijkt te kunnen helpen. Heb net een reset gedaan, maar voor mij lost dit helaas niets op: modem nog steeds niet verbonden in Mijn Telenet…
... Meer weergeven
17-06-2023
17:49
2
Update, Ik deed die handelingen via mijn vaste PC en Firefox. Zopas dezelfde handeling via Edge en na het streaming activeren via "mijn Telenet" kwam daarna de Netflix pagina om alles te vervolledigen. Kan mij nu inloggen op Netflix via de TV-box en diende geen PIN-code meer in te geven. mvg Marc
... Meer weergeven
13-06-2023
16:05
Hi @Sjock,
Het was me opgevallen dat je je bericht 2 keer hebt geplaatst. Ik heb het andere bericht alvast weggehaald. 😉
Groetjes,
Lieselotte
... Meer weergeven
08-06-2023
09:30
@Suzy schreef: het verwijderen van portforwarding regels is momenteel nog een gekend probleem. De enige optie is om het momenteel aan te passen naar een niet gebruikt IP-adres. Je kan de gekende problemen en open verbeteringssuggesties voor de 'geavanceerde instellingen'-pagina van je modem hier vinden. Gisteren zijn er enkele zaken opgelost, we zijn deze nog aan het verifiëren. Zodra bevestigd, plaatsen we updates in dit overzicht. Item 3 is het issues in verband met de portforwarding regels. Ik heb na weken ook nog diverse problemen met de geavanceerde instellingen. Het in- en uitschakelen van DMZ en UPnP werkt niet naar behoren. Daarnaast verkrijg ik al enkele dagen geen enkele mogelijkheid meer om mijn wijzigen te bewaren. Die knop verschijnt plots niet meer.
... Meer weergeven
30-05-2023
11:57
2
@WG94 we hebben ondertussen de bevestiging gekregen dat de link aangepast zou zijn. Nu zou het dus terug moeten kloppen en zou je effectief Streamz+ moeten bestellen en niet meer Play More.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 08-09-2024 15:29 | |
4 | 30-09-2023 15:15 | |
3 | 16-06-2023 21:08 | |
3 | 26-05-2023 21:12 | |
1 | 17-05-2023 21:15 | |
2 | 26-04-2023 20:29 | |
2 | 19-04-2023 15:36 | |
2 | 13-03-2023 20:54 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig