janne_man
Professional Superweter
janne_man
Neem contact met mij op
Lid sinds: 30-07-2016
Ranking
Professional Superweter
10-05-2025
12:30
Steek jouw sim kaart in het toestel van je moeder en de simkaart van je moeder in jouw toestel. Vermits jouw simkaart in het toestel van je moeder zit moet jij met jouw toestel naar jouw nummer bellen om je moeder te bereiken. Lukt dat? Kan je moeder met jouw simkaart naar haar nummer bellen dat in jouw toestel steekt. Lukt dat? Je kan hetzelfde ook eens doen met je zus. Met deze test weten we of het een probleem is van de simkaart of van jouw toestel. Nu weten we niets.
... Meer weergeven
09-05-2025
11:34
1
Via webmail kan ze wel een backup maken juist vóór het afsluiten op het gezin en met deze backup alles herstellen zodra de mail op haar naam staat (haar rekening).
... Meer weergeven
09-05-2025
08:37
Wat heb je juist geprobeerd en wat betreft het gebruik van een andere simkaart wat heb je juist gedaan en wat is anders en wat hetzelfde.
... Meer weergeven
09-05-2025
08:34
Als je een reset gedaan hebt zal je de toestellen ook opnieuw moeten koppelen. Op de Digicorder: ga naar instellingen, Digicorder, Voorkeuren, Opname opties, scroll naar beneden en zet opnames delen op ja (keuze tussen inclusief of eclusief 18+), scroll verder naar beneden en klil op bevestigen. Ik vermoed dat opnames delen nu op neen staat en dan heb je geen dlna.
... Meer weergeven
08-05-2025
23:55
Mogelijk oplossingen: Een factory reset doen (kan wel vervelend zijn als je niet kan terugvallen op een recente back-up). Is de sim kaart toevallig defect geraakt ronde de periode van de update: test of het wel werkt met een andere sim-card (of probeer uw sim kaart in een ander toestel). Je kan ook contact opnemen met Samsung.
... Meer weergeven
08-05-2025
16:10
Of afspreken met vrienden en van gsm wisselen.
... Meer weergeven
08-05-2025
10:40
Is in elke geval eenvoudiger en zekerder dan een app gebruiken en big brother te spelen met je kind.
... Meer weergeven
07-05-2025
13:41
Als je alleen maar kabel tv had en je schafte tv met een kaartje aan, dan betaalde je 50 euro extra voor de digitale aansluiting. @mhoys schrijft zelf dat hij Digitale tv heeft. Er is dus geen reden waarom het nu niet meer zou werken. Vermits de helft lijkt te werken en het juist de mux is met onder andere de vrt zenders, vermoed ik dat het komt door een geplaatste filter. Mogelijk had de vorige bewoner geen digitale tv van Telenet.
... Meer weergeven
07-05-2025
13:34
Niets belet u om één of meerder mailaccounts (van Telenet of andere) toe te voegen aan uw mailaccount in webmail van Telenet. Kies instellingen, accounts en dan Externe account toevoegen. Als je twee Telenet accounts toevoegt aan de eerste account, moet je ook maar één keer inloggen om alles te zien. Als je vervolgens die mailaccount toevoegt in Outlook zal je ook daar alle drie kunnen zien.
... Meer weergeven
07-05-2025
11:18
1
Contact opnemen met Telenet. Mogelijk werd er een filter geplaatst.
... Meer weergeven
07-05-2025
11:07
Probeer eens in te loggen op je wifi powerlines. http://192.168.0.52 Met user admin en wachtwoord password. Lukt het niet, probeer het een paar keer achter elkaar. Je kan dan het 5 GHz signaal van de pwl uitzetten. Ik raad je aan om een ander raid te gebruiken voor de pwl dan voor je modem (en pods).
... Meer weergeven
07-05-2025
10:48
Ik begrijp de weerzin om een app te gebruiken. Weer al iets nieuw, weeral aanpassen. Het is jouw keuze. Wat je ook kiest en beslist, de wereld zal er over vijf jaar er een beetje anders uitzien dan vandaag net zoals het verschil tussen nu en vijf jaar geleden. Op termijn verdwijnt het dbv-c signaal. Deze termijn is nu voorzien circa 2030. Tv kijken zal je dan enkel nog kunnen doen door te streamen. Dat kan met een settop box zoals de Tv-box van Telenet of zoals de settop boxen bij bijvoorbeeld Proximus. Het kan ook via een app of website. Wat is nu het verschil in tv kijken tussen enerzijds de Tv-box en anderzijds een app of webpagina? De Tv-box of het equivalente bij een andere aanbieder werkt alleen optimaal op het eigen netwerk. Waarom? Er bestaat zoiets als netneutraliteit. Deze regelgeving laat niet toe om op het internet voorrang te geven aan deze of gene. Via de kabel of glasvezel waarmee je verbonden bent kan een aanbieder op zijn eigen netwerk andere signalen doorsturen dan de internetsigalen. Deze hebben dan ook geen hinder van opstoppingen. Vergelijk het ergens met een busstrook naast de rijstroken voor het gewone verkeer. Als de signalen moeten doorgestuurd worden via een ander netwerk (bijvoorbeeld van Telenet naar Proximus of omgekeerd) dan kan geen ander signaal dan het internet signaal doorgestuurd worden. Dat betekent dat er dan wel rekening gehouden moet worden met de netneutraliteit. Om deze simpele reden kan de Tv-box van Telenet niet gebruikt worden om een ander netwerk. Ik hoop dat deze vereenvoudigde uitleg nog voldoende duidelijk is. Doorgaans is het zo dat hoe ouder men wordt, hoe moeilijker het wordt om zich aan te pasen aan veranderingen die ons overkomen en waarover we geen controle hebben. Mijn advies is, als je u vandaag nog kan aanpassen, doe het dan, want morgen is het misschien te laat.
... Meer weergeven
06-05-2025
18:44
Ik snap niet goed waarom je zaken wegwil. Gaat het over één of meerdere mailboxen of gaat het over meerdere aliassen in een zelfde mailbox. Als je kijkt naar webmail.telenet.be of mail.telenet.be zie je dan alle mails? (= 1 mailbox met meerdere aliassen). Moet je voor elk mailadres afzonderlijk inloggen in de webmail van Telenet om alles te zien? (= meerdere mailboxen). Heb je ergens regels ingesteld voor je mail?
... Meer weergeven
06-05-2025
10:52
Ga naar Instellingen, Apps, Telenet TV, kies Opslag, klik op Gegevens wissen en op Cache legen. Ga daarna terug naar de Telenet tv app.
... Meer weergeven
06-05-2025
10:34
Heb je nog verbinding met het netwerk met je Digicorder? Heb je een programmagids van twee dagen of van ongeveer twee weken? Kan je nog uitgesteld kijken? Bijvoorbeeld het journaal van gisteren? Indien dat je een programmagids hebt van twee dagen en je niet meer uitgesteld kan kijken is er ofwel een defect aan je Digicorder ofwel is er een probleem met je verbinding met de netwerkkabels. Steekt de netwerkkabel correct in de Digicorder, steekt diezelfde kabel langs de andere kant correct in de wandcontactdoos. Steekt de netwerkkabel correct in de modem?
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 14-05-2025 23:42 | |
1 | 14-05-2025 10:39 | |
1 | 12-05-2025 10:08 | |
1 | 10-05-2025 20:31 | |
1 | 09-05-2025 11:34 | |
1 | 07-05-2025 11:18 | |
2 | 06-05-2025 10:22 | |
1 | 03-05-2025 16:35 | |
1 | 30-04-2025 23:39 | |
1 | 27-04-2025 23:47 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
638 | 20-01-2025 13:40 | |
382 | 28-12-2024 22:46 | |
615 | 28-12-2024 15:09 | |
618 | 27-12-2024 23:52 | |
439 | 18-12-2024 16:05 |