25.054
netweters
|
154.174
antwoorden
|
20.903
vragen
|
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...
Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.16 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 05/03....
In een ouder (ondertussen gesloten) topic van begin 2025 stond dat bridge mode op de F@ST3896LG-TN "ergens in 2025" beschikbaar komt. Is daar al een concrete datum voor? Op de helpdesk wist...
Ik wil voor mijn moeder van 78 jaar een nieuwe Doro gsm kopen. De gsm ondersteund ook 4G, maar volgens reviews gaat de batterij dan amper 24 uren mee. En ik merk hier met mijn iphone dat ik op 4G m...
Op 2 juni had ik geen internet van 4.39 uur tot net voor 13 uur. Ik ben nu al sindsdien bezig om mijn wettelijk voorzien compensatie te vragen. Via whatsapp al ettelijke medewerkers gehad (na de obli...
Beste community Na de update naar v5.18 kan ik in het detailscherm van de opnames niet meer naar boven en onder scrollen. Het is dus niet meer mogelijk om door mijn opnames te bladeren, noch de m...
Hi - ik krijg sinds enige tijd een zwart scherm wanneer ik een App wil openen. Alles blokkeert en ik krijg de Tv Box pas opnieuw aan de praat wanneer ik de kabel uit trek en opnieuw laat opstarten.&n...
Ik heb mijn grootste twijfels of dit iets zal uithalen maar wil dit toch even op het forum gooien in de hoop dat de moderators dit even meenemen intern De Telenet prijzen zijn afgelopen maanden gest...
Sinds kort problemen met een U6-LR die constant uitvalt bij downloaden op netflix en bij snelheidstest en nog max 80mbps(kabels zijn getest en halen de gewenste snelheden) haalt als er niks op 5ghz z...
Hallo iedereen, Ik heb een Philips TV (32PFL5007K/12) die jarenlang probleemloos werkte op Telenet Digitale TV (zonder decoder, dus via DVB-C). Sinds kort doet zich echter het volge...
Ik dacht dat eSIM ondertussen ook ondersteund werd voor de dataSIM (in OneUP) Hoe activeer ik dat? Ik kan precies enkel een fysieke data SIM kaart bestellen? Titel gewijzigd door...
2.4ghz deurbel aansluiten op 5ghz wifi lukt niet omdat mijn smartphone altijd voor 5ghz netwerk kiest. Ik krijg de wifi ook niet opgesplitst in 2.4ghz en 5ghz wie weet raad?
Bij mijn huidige modem wifi uitzetten gaat ook nog problemen geven? De u6-lr heeft trouwens goed gewerkt sinds december 2022 tot een paar weken terug. https://www.reddit.com/r/Ubiquiti/comments/1ad...
Al van alles geprobeerd met die U6-LR maar het probleem blijft. 5ghz uit, low power, ... alles wat ik kon vinden is reeds gebeurd. Vandaar de keuze voor iets anders
Bij de lancering van One is de limiet verhoogd naar 3000GB in de piekuren (17-24h). Daarvoor bij Wigo was dit 750GB en voor de Covid-periode waren de piekuren ook veel uitgebreider (12-24h) dus zowel...
Klagen zal niets uithalen bij een kabelprovider die naast deze FUP ook nog eens de snelheden vertraagt tijdens de piekuren: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/meer-ov...
@RinaVR Misschien kan je uitleggen welke netwerk setup je hebt zodat we je beter kunnen helpen. Heb je een eigen router? Kan de bel 5Ghz aan of niet?.....